Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (På 6.4.2024 den 12.01):

Hun har sagt hun svarer en liten del, det er enormt mange tusen kommentarer om dagen så umulig å svare alle. 

Jeg tror hun trenger squaden sin for å ikke være ensom også. Hun tjener fett på de, samt at det å åpne kommentarer/svarer må jo ta uendelig med tid, tid hun sikkert har nok av for å ikke føle seg ensom.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

baremeg skrev (2 timer siden):

Hvor syke i huet er folk? Hun var stille en ettermiddag/ kveld fordi hun var syk og «venninnene» tar kontakt med resorten og sender bekymringsmelding til familien? Er det mulig??! Fins det ikke grenser for folk? Kjenner jeg blir flau og ikke minst provosert over at folk oppfører seg sånn 

Rimelig spesielt ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (3 timer siden):

Hvor syke i huet er folk? Hun var stille en ettermiddag/ kveld fordi hun var syk og «venninnene» tar kontakt med resorten og sender bekymringsmelding til familien? Er det mulig??! Fins det ikke grenser for folk? Kjenner jeg blir flau og ikke minst provosert over at folk oppfører seg sånn 

Her ser vi et godt eksempel på skadelig influencing. Tilsynelatende voksne folk som setter himmel og jord i bevegelse fordi en fremmed ikke snapper/er på aktiv SoMe i noen timer. Helt sykt. «Vanlige» mennesker ville ikk en gang ha etterlyst en ekte venn på så kort tid. Her snakker vi om en fremmed de nok aldri har møtt.

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (55 minutter siden):

Her ser vi et godt eksempel på skadelig influencing. Tilsynelatende voksne folk som setter himmel og jord i bevegelse fordi en fremmed ikke snapper/er på aktiv SoMe i noen timer. Helt sykt. «Vanlige» mennesker ville ikk en gang ha etterlyst en ekte venn på så kort tid. Her snakker vi om en fremmed de nok aldri har møtt.

Hva skjer med disse damene når hun har besøk av en mann og har sex noen timer🙈 må hun varsle på forhånd slik at ikke noen tilkaller politistyrker og redningspatrulje for å spore henne opp?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Hva skjer med disse damene når hun har besøk av en mann og har sex noen timer🙈 må hun varsle på forhånd slik at ikke noen tilkaller politistyrker og redningspatrulje for å spore henne opp?

Kanskje hun sender en felles melding til squaden🤷🏻‍♀️ Som f.eks «Damene mine brb skal bare 🍆💦» 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gruppa bør slettes.. veldig sykt faktisk. At Isabel heier på gruppen er skremmende. Men noe annet alarmerende er å se hvor mye hun har gått ned i vekt, jeg så dagens story. Jeg er oppriktig bekymret for henne :( 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårligbrukernavn skrev (På 6.4.2024 den 20.36):

Kan jo faktisk også være noe så enkelt som at han faktisk ikke vet/har tenkt på at det var mulig å gjøre det sånn (og for alt hun vet kan han jo ha planlagt/kjøpt inn til noen form for feiring når hun kommer hjem)... Jeg vet ikke om jeg hadde tenkt på at det var mulig egentlig, jeg tviler på at jeg hadde kommet på det ut av det blå for jeg har f. eks. rett og slett bare aldri hørt om noen som får bursdagsgreier på døren på et hotell før/før jeg så det på snappen hennes i natt (jeg vet ikke om det er mulig alle steder heller? Eller om det er mer en greie på mer sånne dyre ekslusive steder..? Eller..?)... Så det kan jo ha en "uskyldig" forklaring sånn sett. Syns det er voldsomt å dumpe for, også såpass tidlig i datingfasen og utifra hva hun har fortalt, men kanskje like greit han blir spart henne hvis det er så lite som skal til... Da er det vel heller ikke så rart hun er singel. Noen ville vel kanskje også syns det var litt creepy med en sånn "gest" tidlig i datingen (sånn som han andre, basketgjøken eller hva det var hun kalte han... De har ikke møttes engang..? Jeg hadde nok mest blitt creepet ut, av flere grunner egentlig)... Syns nesten det er noe trist i å være så opptatt av en sånn "filleting"/materialisme egentlig (da tenker jeg også på hvor mye hun maste om det, igjen og igjen, og hvor mye vekt hun tillegger det osvosv altså). 🙈

Det har da alltid vært mulig å bestille blomster, gaver, frukt eller hva som helst til noen som bor på hotell 😊

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 timer siden):

Hva skjer med disse damene når hun har besøk av en mann og har sex noen timer🙈 må hun varsle på forhånd slik at ikke noen tilkaller politistyrker og redningspatrulje for å spore henne opp?

Hun gir beskjed på forhånd, om hun treffer en mann. Går det for mange timer uten at hun oppdaterer, får hun mange meldinger fra gruppen om at de savner oppdatering fra henne. Hun kan ikke være mange timene borte, før de venter på ny oppdatering. Høres skikkelig stressende ut, å leve slik, selv om hun tjener masse penger på det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (2 timer siden):

Hun gir beskjed på forhånd, om hun treffer en mann. Går det for mange timer uten at hun oppdaterer, får hun mange meldinger fra gruppen om at de savner oppdatering fra henne. Hun kan ikke være mange timene borte, før de venter på ny oppdatering. Høres skikkelig stressende ut, å leve slik, selv om hun tjener masse penger på det.

De folka der må ho ha lite å gjøre.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet.
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (10 timer siden):

Den gruppa bør slettes.. veldig sykt faktisk. At Isabel heier på gruppen er skremmende. Men noe annet alarmerende er å se hvor mye hun har gått ned i vekt, jeg så dagens story. Jeg er oppriktig bekymret for henne :( 

Klart hun heier på den gruppa.. hun drar jo inn penger på de. Å er enig i att hun er tynn. Men det må ikke nevnes med ett ord for det er ikke lov og si att noen er tynne

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (3 timer siden):

Hun gir beskjed på forhånd, om hun treffer en mann. Går det for mange timer uten at hun oppdaterer, får hun mange meldinger fra gruppen om at de savner oppdatering fra henne. Hun kan ikke være mange timene borte, før de venter på ny oppdatering. Høres skikkelig stressende ut, å leve slik, selv om hun tjener masse penger på det.

Det var en "creepy" mann på hennes Instagram i går. Under det siste innlegget hun postet.  Det gikk i " jeg elsker Isabell.. Isabell er min dame. Jeg er kjæresten til Isabel. Vil gifte meg med Isabell." . var mange slike type meldinger og alle avsluttet med ❤️❤️🥰🥰❤️❤️🥰🥰🥰🥰❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Det var en "creepy" mann på hennes Instagram i går. Under det siste innlegget hun postet.  Det gikk i " jeg elsker Isabell.. Isabell er min dame. Jeg er kjæresten til Isabel. Vil gifte meg med Isabell." . var mange slike type meldinger og alle avsluttet med ❤️❤️🥰🥰❤️❤️🥰🥰🥰🥰❤️

 

Hvis du har fulgt litt med, så pleier han stort sett å kommentere under alle innlegg hun lager og har gjort det lenge. Dette er nok en mann som er psykisk utviklingshemmet, og som er 100% harmløs😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kløvereng skrev (51 minutter siden):

Hvis du har fulgt litt med, så pleier han stort sett å kommentere under alle innlegg hun lager og har gjort det lenge. Dette er nok en mann som er psykisk utviklingshemmet, og som er 100% harmløs😊

Ok.. men det har ikke jeg fått med meg. Jeg er ikke så aktiv på Instagram. Å jeg synes bare det var ekkelt. Men da vet jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoyogirl skrev (1 time siden):

Skal ikke være så sikker på at han der er harmløs.. vi aner ikke hva som hadde skjedd om han faktisk kom i nærheten av Isabel.

Det jeg synes er litt rart er at hun ikke har blokkert ham .

hjelper lite. de lager bare nye kontoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  syntes faktisk hun er vittig og det er gøy å se på henne. Hun har humor.

Har hørt boken hennes, og det er beundringsverdig hvordan hun har klart seg.  Hun må være veldig sterk! 
Er med i den RaadSquad gruppen bare for å se på galskapen. 
For det er jo galskap! 
Virker som om de ikke skjønner at hun tjener jo enorme summer på dette. De tror oppriktig at de er venninnene hennes, helt sykt. Voksne damer som faktisk tror de er venninnen hennes.  
Ser flere (inkludert Isabel) omtaler turene til Paris og Maldivene som at «vi» er på tur. 
 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Jeg  syntes faktisk hun er vittig og det er gøy å se på henne. Hun har humor.

Har hørt boken hennes, og det er beundringsverdig hvordan hun har klart seg.  Hun må være veldig sterk! 
Er med i den RaadSquad gruppen bare for å se på galskapen. 
For det er jo galskap! 
Virker som om de ikke skjønner at hun tjener jo enorme summer på dette. De tror oppriktig at de er venninnene hennes, helt sykt. Voksne damer som faktisk tror de er venninnen hennes.  
Ser flere (inkludert Isabel) omtaler turene til Paris og Maldivene som at «vi» er på tur. 
 

Nå viste hun i dag at folk har handlet for 1.8 millioner kroner på 48 timer🙈. Pluss alt hun tjener på snapchat

Men disse veninnen tror jo att hun kun er der for de.  

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoyogirl skrev (5 timer siden):

Er som jeg sa tidligere, de Squad-folka er en sekt 😅

Virkelig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 8.4.2024 den 22.54):

Nå viste hun i dag at folk har handlet for 1.8 millioner kroner på 48 timer🙈. Pluss alt hun tjener på snapchat

Men disse veninnen tror jo att hun kun er der for de.  

Hun er en smart forretningskvinne. Hun tjener mye på de som tror hun er deres venninne.

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet.
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...