Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Facetima i grisefylla fordi han sms’et for lite😬

Hehe, hun er jo humor. Er jo derfor man ser.

Men at hun har skyhøye og umulige krav, ja. Men det innrømmer hun jo glatt og sier jo ofte at det som gjelder for menn hun er interessert i, gjelder ikke for henne. Så hun er jo på sin egen sky her, men det er jo ingens problem annet enn hennes.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (9 minutter siden):

Hehe, hun er jo humor. Er jo derfor man ser.

Men at hun har skyhøye og umulige krav, ja. Men det innrømmer hun jo glatt og sier jo ofte at det som gjelder for menn hun er interessert i, gjelder ikke for henne. Så hun er jo på sin egen sky her, men det er jo ingens problem annet enn hennes.

Så det hun bedriver er humor??? 

Se å våkne opp litt a🙈

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (18 minutter siden):

Så det hun bedriver er humor??? 

Se å våkne opp litt a🙈

Ja for meg er det humor. Jeg lever ikke hennes liv så hun må jo gjerne dumme seg ut så mye hun vil. Hun velger det selv.
 

Tror heller du skal våkne litt og ikke drive å ta hva en eller annen influenser skaper seg med for alvorlig. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Ja for meg er det humor. Jeg lever ikke hennes liv så hun må jo gjerne dumme seg ut så mye hun vil. Hun velger det selv.
 

Tror heller du skal våkne litt og ikke drive å ta hva en eller annen influenser skaper seg med for alvorlig. 

Så lenge det går utover en person nr 2 så er det jammen ikke noe humor

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Så lenge det går utover en person nr 2 så er det jammen ikke noe humor

Så ikke følg med på henne da. Problem solved i ditt tilfelle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne ikke og har ikke fått med meg hva som har skjedd tidligere MEN så hva hun har snap'et siste døgn. 

Synes da det virket som om hun tenker de er forskjellige. Hun vil ha mye oppmerksomhet/omtanke - ikke nødvendigvis dyre gaver men et kort/sjokolade og i det hele tatt oppmerksomhet. 

Så har han tydeligvis også en vanlig jobb som hen er nokså opptatt i  (?) - kan /vil derfor ikke reise så mye som hun vil. 

Ergo er de kanskje litt forskjellige. Selv om hun sa at de hadde hatt det veldig morsom når de var sammen - så kanskje når hun roer seg litt og kommer tilbake at de finner ut av det. 

Hun sier hun har sagt dette ang. oppmerksomhet til han og derfor er skuffet - kan jo være at han ikke helt har fått med seg det også. Han har vel gitt henne mye opmerksomhet fram til nå hvertfall mens de begge var i Dubai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo faktisk også være noe så enkelt som at han faktisk ikke vet/har tenkt på at det var mulig å gjøre det sånn (og for alt hun vet kan han jo ha planlagt/kjøpt inn til noen form for feiring når hun kommer hjem)... Jeg vet ikke om jeg hadde tenkt på at det var mulig egentlig, jeg tviler på at jeg hadde kommet på det ut av det blå for jeg har f. eks. rett og slett bare aldri hørt om noen som får bursdagsgreier på døren på et hotell før/før jeg så det på snappen hennes i natt (jeg vet ikke om det er mulig alle steder heller? Eller om det er mer en greie på mer sånne dyre ekslusive steder..? Eller..?)... Så det kan jo ha en "uskyldig" forklaring sånn sett. Syns det er voldsomt å dumpe for, også såpass tidlig i datingfasen og utifra hva hun har fortalt, men kanskje like greit han blir spart henne hvis det er så lite som skal til... Da er det vel heller ikke så rart hun er singel. Noen ville vel kanskje også syns det var litt creepy med en sånn "gest" tidlig i datingen (sånn som han andre, basketgjøken eller hva det var hun kalte han... De har ikke møttes engang..? Jeg hadde nok mest blitt creepet ut, av flere grunner egentlig)... Syns nesten det er noe trist i å være så opptatt av en sånn "filleting"/materialisme egentlig (da tenker jeg også på hvor mye hun maste om det, igjen og igjen, og hvor mye vekt hun tillegger det osvosv altså). 🙈

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (6 timer siden):

For alt vi vet er fyren en skikkelig nasty type, vi vet ingenting annet enn det han har overbevist Isabel om at han er som hun har formidlet videre.  Da blir det for dumt å romantisere fyren som at han fortjener noe bedre og bla bla.

Jeg for min del, har NULL tro på at de tingene Isabel fant på badet hans, var noe han selv brukte.  NULL.

Han ble sjalu og spilte stakkarslig istedenfor å si at han har overraskelse til henne når hun kommer tilbake til Dubai. Han virker til å ha issues. Syns lite om menn som absolutt skal spille offer og legge skyld på henne heller. Tror hun burde trå forsiktig frem med denne naboen. Hvorfor ikke åpne litt for basketball-fyren, som tydeligvis tenker på henne?

Endret av Motelvibes
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (13 minutter siden):

Han ble sjalu og spilte stakkarslig istedenfor å si at han har overraskelse til henne når hun kommer tilbake til Dubai. Han virker til å ha issues. Syns lite om menn som absolutt skal spille offer og legge skyld på henne heller. Tror hun burde trå forsiktig frem med denne naboen. Hvorfor ikke åpne litt for basketball-fyren, som tydeligvis tenker på henne?

Er det noe rart at han reagerer når hun viser at hun har fått roser og champagne av en annen mann? 

Hva tror du hadde skjedd om det var motsatt? Han viste frem at han hadde fått roser av en dame. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Er det noe rart at han reagerer når hun viser at hun har fått roser og champagne av en annen mann? 

Hva tror du hadde skjedd om det var motsatt? Han viste frem at han hadde fått roser av en dame. 

Ja, spesielt fordi du tenker ikke akkurat "de har ikke møttes engang" av det opplegget han fikset... Det er jo noe man gjerne først gjør enda lenger inn i datingen enn hun er med naboen... Så ikke så rart det da. 

Ser for meg at Isabel hadde taklet det DÅRLIG ja. Hvis det er dumpegrunn å ikke få ting levert på hotellrommet på bursdagen tidlig i datingfasen bare (også før hun er kommet hjem og får svar på om han faktisk hadde planlagt/ordnet noe til hun kom hjem evt da), så er det vel bare plussplusspluss på reaksjon hvis han hadde fått noe tilsvarende av en dame, ville jeg tippet...

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun sliter med å slippe en gjøk ordentlig inn og nært, så hun derfor bare finner feil og tullete grunner til å slå opp. Hun har noen issues, ikke rart mtp barndom og oppvekst og div. Jeg kjenner meg veldig igjen i henne mtp bakgrunn og har like reaksjonsmønsteret i kjærlighetslivet. Vanskelig å endre på selv med selvinnsikt dessverre. Så ja hun klarte endelig sabotere med naboen, slik hun ville. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Er det noe rart at han reagerer når hun viser at hun har fått roser og champagne av en annen mann? 

Hva tror du hadde skjedd om det var motsatt? Han viste frem at han hadde fått roser av en dame. 

Ja, det er veldig rart i mine øyne. Han burde reagere med å bli flau over at ikke HAN var den som gjorde det. I stedet ble han sint og begynte å snakke om exen sin (??). Han virker ikke klar for et forhold. Isabel sa også tydelig at det handler IKKE om penger eller verdi, men at han ikke engang gadd å sende et lite kort på 30-års dagen hennes. Jeg hadde også blitt ekstremt skuffet av det, sannsynligvis så skuffet at jeg hadde droppet den relasjonen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Tipper denne flytende matbuffeeten liggende å duppe i vannet i sterk sol er årsaken til matforgiftningen.

Første jeg og tenkte, har aldri sett så svett ost før og lurte på hvor mye tid hun brukte på å fotografere og styre før hun spiste, og hvor mye mat hun egentlig kaster… 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rotekopp2021 skrev (3 minutter siden):

Ja, det er veldig rart i mine øyne. Han burde reagere med å bli flau over at ikke HAN var den som gjorde det. I stedet ble han sint og begynte å snakke om exen sin (??). Han virker ikke klar for et forhold. Isabel sa også tydelig at det handler IKKE om penger eller verdi, men at han ikke engang gadd å sende et lite kort på 30-års dagen hennes. Jeg hadde også blitt ekstremt skuffet av det, sannsynligvis så skuffet at jeg hadde droppet den relasjonen. 

Men han prøvde ringe to ganger idet hun fylte år ved midnatt. Jeg tenker det er nok jeg. Hadde hun hørt null ville jeg skjønt skuffelsen, men han ringte jo på slaget. 😔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AbstractWoman skrev (12 minutter siden):

Jeg tror hun sliter med å slippe en gjøk ordentlig inn og nært, så hun derfor bare finner feil og tullete grunner til å slå opp. Hun har noen issues, ikke rart mtp barndom og oppvekst og div. Jeg kjenner meg veldig igjen i henne mtp bakgrunn og har like reaksjonsmønsteret i kjærlighetslivet. Vanskelig å endre på selv med selvinnsikt dessverre. Så ja hun klarte endelig sabotere med naboen, slik hun ville. 

Bare det at hun konsekvent kaller alle menn gjøker, spøk eller ei, sier en del om henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Men han prøvde ringe to ganger idet hun fylte år ved midnatt. Jeg tenker det er nok jeg. Hadde hun hørt null ville jeg skjønt skuffelsen, men han ringte jo på slaget. 😔

Ja, men hun har TYDELIG fortalt han at sånne ting er viktige for henne. Og vi snakker her om en mann med sinnsykt mye penger og alle muligheter til å bare ta en telefon som ville tatt han ett minutt, for å be dem om å sette inn en bukett blomster og et kort. Og når man dater en kvinne som har så mye penger, en stor instagram og åpenbart mange menn som er interesserte bør man i alle fall ikke sette seg selv i en situasjon som det der. Han virker rett og slett litt dum. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neket skrev (18 minutter siden):

Første jeg og tenkte, har aldri sett så svett ost før og lurte på hvor mye tid hun brukte på å fotografere og styre før hun spiste, og hvor mye mat hun egentlig kaster… 

Ja matsvinnhjertet mitt gråt🥺 Jeg lager pastaomelett når jeg har 6 fusilliskruer til overs liksom😂

Jeg er også så rar at jeg ville håpt Mann kjøpte blomster og vin når jeg kom hjem i stedet, så jeg rakk nyte blomstene lenge og fikk drukket opp vinen😌

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (56 minutter siden):

Ja, spesielt fordi du tenker ikke akkurat "de har ikke møttes engang" av det opplegget han fikset... Det er jo noe man gjerne først gjør enda lenger inn i datingen enn hun er med naboen... Så ikke så rart det da. 

Ser for meg at Isabel hadde taklet det DÅRLIG ja. Hvis det er dumpegrunn å ikke få ting levert på hotellrommet på bursdagen tidlig i datingfasen bare (også før hun er kommet hjem og får svar på om han faktisk hadde planlagt/ordnet noe til hun kom hjem evt da), så er det vel bare plussplusspluss på reaksjon hvis han hadde fått noe tilsvarende av en dame, ville jeg tippet...

Nå er jo forskjellen at hun er en offentlig person og han ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor syke i huet er folk? Hun var stille en ettermiddag/ kveld fordi hun var syk og «venninnene» tar kontakt med resorten og sender bekymringsmelding til familien? Er det mulig??! Fins det ikke grenser for folk? Kjenner jeg blir flau og ikke minst provosert over at folk oppfører seg sånn 

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (44 minutter siden):

Hvor syke i huet er folk? Hun var stille en ettermiddag/ kveld fordi hun var syk og «venninnene» tar kontakt med resorten og sender bekymringsmelding til familien? Er det mulig??! Fins det ikke grenser for folk? Kjenner jeg blir flau og ikke minst provosert over at folk oppfører seg sånn 

Det er helt utrolig 🙈 hva skjer med damer som er så opphengt..  de i tillegg tror hun er deres veninne

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...