Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wald86 skrev (På 12.4.2024 den 19.19):

Hun er et textbook eksempel på det så mange studier har konkludert med: Materialisme knyttes til depresjon angst, lav selvfølelse og annen psykisk problematikk. Et evig jag etter ting og penger, som skaper kortvarig lykkefølelse, og skal kompensere for kjærlighet og trygghet. Selvfølelsen måles  i å vise andre hvor mye penger man har. Men det lurer jo ingen. Ingen misunner et liv i ensomhet, på et evig reklamesett. Og hva gjør det med deg når du hver dag selger din verdighet, ditt privatliv, til "elsklinger" som lar seg manipulere av kynisk strategi? Jeg tror vi kommer til å se mange triste skjebner i denne industrien fremover. 

 

Wald86 skrev (14 timer siden):

Ikke så stor forskjell på Kina-ræl og rådyre merkeklær og vesker lenger. Det er blitt mainstream alt sammen, der replicas lages ved samme fabrikker, alt er styrt av store multinasjonale selskap med mafia på laget. Jane Birkin selv, som vesken er oppkalt etter ba dem fjerne hennes navn på vesken, fordi de benytter skinn fra utrydningstruet dyr. Det benyttes nå av kvinner som skal flashe sin rikdom, og er bare  smakløst hele greia. De bader i dyre vesker og gull. Fråtsing. Minner om gjengkriminelle som avbildes med hele armen full av dyre klokker og bunker med penger. 

 

Wald86 skrev (13 timer siden):

Helt sikkert. Kardashian gjør jo dette. Reptil og pels er inne igjen. Rikfolk som går på troféjakt, skyter tamme løver og andre utrydningstruede dyr. Blaserte og blottet for empati, bare jakter noe som kan få dem til å føle seg viktige et lite øyeblikk. Skruppelløs grådighet. 

Jeg følger ikke denne influenseren (eller influencere overhodet).

Men jeg er litt lei av at du slenger ut de samme generelle utsagnene i alle influencer-tråder. For deretter å slette innleggene dine. 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå tjener hun nok godt på snap. Trender svinger voldsomt og det gjelder å henge med, men det kan være lurt å spare  også. Helt i dag, glemt i morgen….. Om et år, eller to så er kanskje all inntekt borte og hva da? Ikke blir hun yngre, og hun vil aldri bli gift med en rik fyr - hvem gidder å gifte seg med en som selger livet sitt på snap, inkludert at hun sitter å bæsjer? Det er så vulgært og ekkelt🤮 Og alle de datene? Tipper at det bare er middag alene, men hun må jo lage litt spenning for inntekten sin del💰

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at hun kommer til å bli ranet. Så mye som hun viser stolt frem alt hun har. Veldig lite smart. Selvom jeg hadde vært så rik, hadde det ikke falt meg inn å bruke så mye penger på en forbanna veske.. har aldri brydd meg om vesker. Har en vanlig sort veske som ikke er spesielt dyr, og er fornøyd med den :D De som har et veldig stort behov for å vise frem rikdommen sin som isabel gjør, vil før eller senere møte på farlige situasjoner.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkebarten skrev (9 timer siden):

Så man har bare hennes utsagn og gå etter om at hun tjener så mye?

Hva med og gå på Proff.no og sjekke regnskapstallene?

Fra hyn flyttet til Dubai så registreres vel ikke hennes inntekt fra snap på Proff vil jeg tro. Og inntekt fra 2023 på firma er heller ikke klar. 

Når hun viser tall fra snapchat så er ikke det løgn, det er slik det fungerer. Andre influencere har også vist hvordan det fungerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (På 13.4.2024 den 14.23):

Jeg forsto godt at du mente det. Selv om jeg ikke orker å se på hennes markedskanaler lenger, så kommer det mer enn nok i media. I forbindelse med henne 30-årsdag og innspilling av ny "serie", så flommer det over av artikler om hennes dyre veskekjøp og første klasse og reiser og salg av overpriset fast fashion ... Voksne kvinner som fronter bare dritt. Ingenting av verdi. Hvorfor er dette i avisene? Det skulle blitt rensket bort ved bruk av adblock, for det er bare reklame alt sammen. 

Helt enig i det du skriver. Jeg hadde et litt annet syn på henne før, nå ser jeg en levende reklameplakat for alt mulig ræl.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sharp75! said:

Fra hyn flyttet til Dubai så registreres vel ikke hennes inntekt fra snap på Proff vil jeg tro. Og inntekt fra 2023 på firma er heller ikke klar. 

Når hun viser tall fra snapchat så er ikke det løgn, det er slik det fungerer. Andre influencere har også vist hvordan det fungerer.

Det er vel inntekt som hun har i regi av firmaet sitt vil jeg tro?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda Sofie skrev (21 timer siden):

Ca 750 000 pr mnd da, og det er rett i underkant av min årslønn. Og det kun på snap.
De fleste av oss hadde vel brukt penger på saker og ting som andre syns er sløseri med slike summer inn månedlig. Men det betyr ikke at jeg forsvarer hennes enorme forbruk, for det er helt sykt! 

Hun lå på 1 mill I mnd da hun hadde 270k følgere på snap. Nå kryper hun opp mot 340k snart. Hun ser nok på halvannen mill I mnd kun på snapchat 😊 I tillegg kommer samarbeid med andre aktører, tv-serier osv. Og hun er veldig tydelig på at hun ikke takker ja til samarbeid som ikke betaler godt nok, så det er ikke småtterier hun får inn i samarbeid.

 

Jeg tror ikke folk fatter hvor store penger det ligger i å være stor på sosiale medier, og spesielt snap 😬

 

Go girl! 😊🔥

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebarten skrev (18 timer siden):

Så man har bare hennes utsagn og gå etter om at hun tjener så mye?

Hva med og gå på Proff.no og sjekke regnskapstallene?

Hun har vist tallene fra utbetalingssiden på snap, og andre influencere har vært ute i media og forklart hvordan snap fungerer og hvor mye de tjener på det. Både Snapchat i Norge og VG har bekreftet tallene til de som har blitt intervjuet, og de ligger enormt langt under Isabell sine tall.

Endret av Ævv
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ævv skrev (2 timer siden):

Hun har vist tallene fra utbetalingssiden på snap, og andre influencere har vært ute i media og forklart hvordan snap fungerer og hvor mye de tjener på det. Både Snapchat i Norge og VG har bekreftet tallene til de som har blitt intervjuet, og de ligger enormt langt under Isabell sine tall.

Sant det du skriver men hun tjener ikke 90 ooo hver dag,vil tro det svinger veldig,er lett å vise frem de høyeste tallene for hun som liker å skryte over pengene sine,om hun hadde vist den reele summen på en mnd hadde det vert mer troverdig,som Pilotfrue viste,hun tok ut 66 000 på en mnd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (21 minutter siden):

Sant det du skriver men hun tjener ikke 90 ooo hver dag,vil tro det svinger veldig,er lett å vise frem de høyeste tallene for hun som liker å skryte over pengene sine,om hun hadde vist den reele summen på en mnd hadde det vert mer troverdig,som Pilotfrue viste,hun tok ut 66 000 på en mnd

Det har hun vel også vist 😊 sist hun viste så snittet hun vel på rundt 35k dagen, med de beste dagene opp mot 90k om jeg ikke husker feil. Da hadde hun 270-280k følgere 😊

 

Problemet med folk som ikke tror på er er vel heller at de ikke skjønner hvor stor business SoMe kan være 💰💰💰 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne drept for bare én av de veskene! Jeg elsker designervesker, men selv jeg syns det blir tacky med så mange i den høyeste prisklassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (På 8.4.2024 den 1.03):

Den gruppa bør slettes.. veldig sykt faktisk. At Isabel heier på gruppen er skremmende. Men noe annet alarmerende er å se hvor mye hun har gått ned i vekt, jeg så dagens story. Jeg er oppriktig bekymret for henne :( 

Kom for å se etter denne kommentaren. Hun er altfor tynn. Spiser som en fugl. Ser mye bedre ut bare ett år  siden. Hun var tynn da liksom🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebarten skrev (På 14.4.2024 den 15.10):

Det er vel inntekt som hun har i regi av firmaet sitt vil jeg tro?

Det er det antagelig, men det er jo hennes firma så pengene går jo til henne via lønn og utbytte om det er AS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger ingen av disse influencerne, men kikker innom av og til.
I går, eller forgårs (husker ikke) var hun på date med "naboen". Sist jeg så at hun snakket om han, på Maldivene, sa hun at han var en litt dårlig match med henne, siden han ikke drikker, trener mye, og er veldig bundet av jobb.

Så viste hun at de var på date her om dagen, og filmet begge sine glass med rosévin og fanta, mange glass.
Da slo det meg plutselig at hun mest sannsynlig lyger om alle disse datene og dramaet rundt, for å lage content. 

Kall meg naiv. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (8 timer siden):

Jeg følger ingen av disse influencerne, men kikker innom av og til.
I går, eller forgårs (husker ikke) var hun på date med "naboen". Sist jeg så at hun snakket om han, på Maldivene, sa hun at han var en litt dårlig match med henne, siden han ikke drikker, trener mye, og er veldig bundet av jobb.

Så viste hun at de var på date her om dagen, og filmet begge sine glass med rosévin og fanta, mange glass.
Da slo det meg plutselig at hun mest sannsynlig lyger om alle disse datene og dramaet rundt, for å lage content. 

Kall meg naiv. 

Du har nok helt rett.                                                                                                                                                  Hun forventer "princess treatment" av de hun dater og var så skuffet over naboen som ikke sendte noe til henne på bursdagen sin, når hun var på Maldivene. Når hun kom hjem fra Oslo, sto det utenfor døren hennes, ca 200 røde roser, en rosa Prada veske og en stor kake, som var fra Naboen. Han er litt tilgitt, men ikke helt. 

Endret av Sølvpilen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (På 13.4.2024 den 9.55):

Ikke så stor forskjell på Kina-ræl og rådyre merkeklær og vesker lenger. Det er blitt mainstream alt sammen, der replicas lages ved samme fabrikker, alt er styrt av store multinasjonale selskap med mafia på laget. Jane Birkin selv, som vesken er oppkalt etter ba dem fjerne hennes navn på vesken, fordi de benytter skinn fra utrydningstruet dyr. Det benyttes nå av kvinner som skal flashe sin rikdom, og er bare  smakløst hele greia. De bader i dyre vesker og gull. Fråtsing. Minner om gjengkriminelle som avbildes med hele armen full av dyre klokker og bunker med penger. 

Ikke uten grunn at fråtseri og grådighet er dødssynder, kommer aldri noe godt utav sånt i lengden. Når popularitet og interesse en dag forsvinner, så kanskje hun innser hva som betyr mest i livet. Vesker og materialisme, eller å leve litt mer autentisk og sette pris på andre ting. Trist å se på faktisk.. huff. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...