Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

BareSiri skrev (5 minutter siden):

Ok, jeg har hørt henne si at hun ikke sparer i fond. Men jeg følger henne ikke lenger, så mulig hun har sagt noe nytt. Bra hun har litt vett da..

Hun har jo en regnskapsfører som følger opp hennes økonomi (som er normalt å ha når man driver for seg selv og ikke minst tjener så sinnsykt mye som hun gjør). Hun nevner UKENTLIG at hun sparer store mengder i fond, i tillegg til 1 million kroner hver.eneste.måned for å investere i eiendom. Klart hun har vett. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rotekopp2021 skrev (4 minutter siden):

Hun har jo en regnskapsfører som følger opp hennes økonomi (som er normalt å ha når man driver for seg selv og ikke minst tjener så sinnsykt mye som hun gjør). Hun nevner UKENTLIG at hun sparer store mengder i fond, i tillegg til 1 million kroner hver.eneste.måned for å investere i eiendom. Klart hun har vett. 

🤦🏼‍♀️ Hun tjener penger på deres nysgjerrighet… Raad minutt for minutt…

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer 1 million hver måned + i fond og alt hun bruker hver eneste måned på dyyyr husleie og sløsing? Wow!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å fri meg fra å tenke på hva alle de pengene kunne gjort hvis de ble brukt mer fornuftig eller kom flere til gode... Det er så enorme summer liksom... 

 

Hvor er forresten hunden hennes egentlig? Noen som vet?

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (7 timer siden):

Jeg klarer ikke å fri meg fra å tenke på hva alle de pengene kunne gjort hvis de ble brukt mer fornuftig eller kom flere til gode... Det er så enorme summer liksom... 

 

Hvor er forresten hunden hennes egentlig? Noen som vet?

Det gjelder vel enhver «kjendis» det vel. Hva de kunne brukt pengene på, hun er da ikke noe spesielt tilfelle 🙄
 

Storesøsteren i Oslo har hunden, den har blitt hennes.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Det gjelder vel enhver «kjendis» det vel. Hva de kunne brukt pengene på, hun er da ikke noe spesielt tilfelle 🙄
 

Storesøsteren i Oslo har hunden, den har blitt hennes.

Nå handler denne tråden om Isabel Raad, og ikke enhver kjendis da. :P 
Med det sagt: Jeg har heller aldri sett noen som flasher penger og er så verbal/"out there" med så mye av sin økonomi og sitt forbruk/bruken av penger som hun er, så det bidrar vel gjerne ekstra til at tanken stadig slår meg i hennes tilfelle. Kanskje også litt ekstra pga bakgrunnen hennes. 

Uff da, så trist å kjøpe seg en hund, for det meste reise fra den og la andre passe den, for så å bare flytte fra den og overlate den til noen andre. Hva var da poenget... Hele greien når hun kjøpte den var vel at det "endelig passet å få hund". Stakkars hund. :(  Ikke med det sagt at jeg tror det hadde vært bedre at hun hadde den hos seg, når hun åpenbart ikke bryr seg mer om den enn som så da, men syns bare det er trist. Jeg har faktisk mer omsorg/omtanke for hunder jeg har møtt en gang en hun har/hadde for det som var hennes egen...

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er summen hun skal kjøpe bolig for? (Uten lån) som hun selv skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (13 minutter siden):

Nå handler denne tråden om Isabel Raad, og ikke enhver kjendis da. :P 
Med det sagt: Jeg har heller aldri sett noen som flasher penger og er så verbal/"out there" med så mye av sin økonomi og sitt forbruk/bruken av penger som hun er, så det bidrar vel gjerne ekstra til at tanken stadig slår meg i hennes tilfelle. Kanskje også litt ekstra pga bakgrunnen hennes. 

Uff da, så trist å kjøpe seg en hund, for det meste reise fra den og la andre passe den, for så å bare flytte fra den og overlate den til noen andre. Hva var da poenget... Hele greien når hun kjøpte den var vel at det "endelig passet å få hund". Stakkars hund. :(  Ikke med det sagt at jeg tror det hadde vært bedre at hun hadde den hos seg, når hun åpenbart ikke bryr seg mer om den enn som så da, men syns bare det er trist. Jeg har faktisk mer omsorg/omtanke for hunder jeg har møtt en gang en hun har/hadde for det som var hennes egen...

Tydeligvis slår det an blant følgerne, hadde ikke den flashingen slått an hadde hun nok moderert seg Det er  komboen tøff oppvekst/vanlig jente blir selfmade millionær som mange liker. Det er så mange ting ved oppførselen hennes og ting hun gjør som jeg syns er bekymringsverdig og som jeg virkelig ikke liker- men så liker jeg henne alikevel. Så det er jo et el annet der som gjør at hun slipper unna- hos meg. 
Til sammenligning misliker jeg virkelig feks Jakobsen, Isaksen og Gjelsvik og all deres selvdigging og manipulasjon.  
Så hvorfor har ikke den selvutnevnte «reklame-dama» Raad samme virkning på meg? 
Men må presisere- jeg er ikke  i Sqaaden hennes, selv om jeg liker henne, går grensen en plass 😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (51 minutter siden):

Nå handler denne tråden om Isabel Raad, og ikke enhver kjendis da. :P 
Med det sagt: Jeg har heller aldri sett noen som flasher penger og er så verbal/"out there" med så mye av sin økonomi og sitt forbruk/bruken av penger som hun er, så det bidrar vel gjerne ekstra til at tanken stadig slår meg i hennes tilfelle. Kanskje også litt ekstra pga bakgrunnen hennes. 

Uff da, så trist å kjøpe seg en hund, for det meste reise fra den og la andre passe den, for så å bare flytte fra den og overlate den til noen andre. Hva var da poenget... Hele greien når hun kjøpte den var vel at det "endelig passet å få hund". Stakkars hund. :(  Ikke med det sagt at jeg tror det hadde vært bedre at hun hadde den hos seg, når hun åpenbart ikke bryr seg mer om den enn som så da, men syns bare det er trist. Jeg har faktisk mer omsorg/omtanke for hunder jeg har møtt en gang en hun har/hadde for det som var hennes egen...

Hunden har det helt fint. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (56 minutter siden):

Hva er summen hun skal kjøpe bolig for? (Uten lån) som hun selv skriver?

15 mill

Hatsumomo skrev (23 minutter siden):

Hunden har det helt fint. 

Når jeg sa "stakkars hund" mente jeg, som jeg også skrev i det du siterer, at jeg syns det er trist å bare reise fra den hele tiden og la andre passe den, for så å bare flytte fra den og la noen andre overta den. Som jeg også skrev forstår jeg ikke da hvorfor hun i det hele tatt skaffet seg hund, og for meg som som sagt har mer omsorg/omtanke for hunder jeg har møtt en gang enn det syns jeg det er trist/ugreit, og helt uforståelig. Jeg har også hund selv altså, og for meg er det helt ubegripelig at noen i det hele tatt er i stand til å bare etterlate hunden sin på den måten, derfor ble jeg også overrasket/sjokkert. Jeg skjønner det bare ikke, og jeg syns det er vondt at det går an.

Med det sagt mente jeg ikke at jeg tror hunden har det fælt nå - altså, hvordan den har det aner jeg ikke noe om. Men, det er ihvertfall ikke sunt for en hund (særlig ikke en valp) å skufles rundt slik den ble da den var valp og vokste opp, men jeg har ikke fulgt henne på lenge så hvordan den har det i dag eller hvordan det gikk for seg etter jeg sluttet å følge vet jeg ikke. Ville bare gjenta/tydeliggjøre hva jeg reagerte på ettersom du skriver "hunden har det helt fint" (uten at jeg helt skjønner responsen). Jeg håper det stemmer at den har det fint og at den har tatt så lite skade som mulig av hvordan den har hatt det tidligere, men jeg syns ikke det er en ok måte å behandle en hund på. Jeg forstår som sagt ikke hvorfor hun anskaffet seg hund eller at det går an å behandle en hund slik når man først har anskaffet seg den heller (åpenbart er hun ikke egnet til å ha hund, noe jeg håper hun har innsett og lært). Det var det jeg ville frem til, om ikke det var tydelig nok første gangen.

Er det noe sted man kan se hvordan den har det i dag? Siden du sier at den har det fint?
Og: Har hun på noe tidspunkt forklart noe rundt det/fått spørsmål om hunden/uttalt seg om den?
Om noen vet. Bare lurer på hva som skjedde/hva hun tenkte/hvorfor hun etterlot den osv?

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (39 minutter siden):

Tydeligvis slår det an blant følgerne, hadde ikke den flashingen slått an hadde hun nok moderert seg Det er  komboen tøff oppvekst/vanlig jente blir selfmade millionær som mange liker. Det er så mange ting ved oppførselen hennes og ting hun gjør som jeg syns er bekymringsverdig og som jeg virkelig ikke liker- men så liker jeg henne alikevel. Så det er jo et el annet der som gjør at hun slipper unna- hos meg. 
Til sammenligning misliker jeg virkelig feks Jakobsen, Isaksen og Gjelsvik og all deres selvdigging og manipulasjon.  
Så hvorfor har ikke den selvutnevnte «reklame-dama» Raad samme virkning på meg? 
Men må presisere- jeg er ikke  i Sqaaden hennes, selv om jeg liker henne, går grensen en plass 😆

Flertallet av de som følger henne på Snapchat (eller iallefall de som avgir stemmer) ønsker å få vite prisen på luksusvarene hun kjøper, det har hun hatt en avstemming på flere ganger. Er det fortsatt tacky å legge det ut? Absolutt. Men hun gjør som følgerne ønsker og uten de hadde hun ikke vært der hun er nå, det har hun ydmykt uttalt mange ganger. 
 

Jeg syns du har veldig interessante betraktninger om hvorfor du foretrekker henne over andre influencere som gjør mye av det samme. Har forsøkt å tenke over det samme selv. For meg skiller hun seg ut ved at hun fremstår som mer real. Hun er har masse selvironi, tør å drite seg ut og utstråler ikke en selvdiggende holdning slik som f.eks Benedicte Haugaard gjør. Der er jo hele businesskonseptet basert på at man skal beundre henne og ville bli som henne noe som gir meg en instant dislike følelse. Isabel pusher ikke sin livsstil på andre, hun bare inviterer til å bli med på reisen.
 

Jeg vet godt at alt dette er en bevisst strategi, men det gjør henne likevel lettere å like og faktisk også lettere å tilgi de gangene hun tråkker i salaten. I motsetning til f.eks Pilotparet som kjøper dyre ting til barna sine for å fremstå som suksessfulle, er Isabel varm og raus mot sin familie. Hun har en enorm sjenerøsitet som er sjelden, selv blant velstående. Den siden av henne opplever jeg som genuin og ekte. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (6 minutter siden):

Flertallet av de som følger henne på Snapchat (eller iallefall de som avgir stemmer) ønsker å få vite prisen på luksusvarene hun kjøper, det har hun hatt en avstemming på flere ganger. Er det fortsatt tacky å legge det ut? Absolutt. Men hun gjør som følgerne ønsker og uten de hadde hun ikke vært der hun er nå, det har hun ydmykt uttalt mange ganger. 
 

Jeg syns du har veldig interessante betraktninger om hvorfor du foretrekker henne over andre influencere som gjør mye av det samme. Har forsøkt å tenke over det samme selv. For meg skiller hun seg ut ved at hun fremstår som mer real. Hun er har masse selvironi, tør å drite seg ut og utstråler ikke en selvdiggende holdning slik som f.eks Benedicte Haugaard gjør. Der er jo hele businesskonseptet basert på at man skal beundre henne og ville bli som henne noe som gir meg en instant dislike følelse. Isabel pusher ikke sin livsstil på andre, hun bare inviterer til å bli med på reisen.
 

Jeg vet godt at alt dette er en bevisst strategi, men det gjør henne likevel lettere å like og faktisk også lettere å tilgi de gangene hun tråkker i salaten. I motsetning til f.eks Pilotparet som kjøper dyre ting til barna sine for å fremstå som suksessfulle, er Isabel varm og raus mot sin familie. Hun har en enorm sjenerøsitet som er sjelden, selv blant velstående. Den siden av henne opplever jeg som genuin og ekte. 

Mens hos meg har Isabel Raad den samme effekten som de andre dere nevner har på dere. Jeg syns ikke hun er noe bedre/skiller seg ut, spesielt ikke positivt, ifht. de andre dere nevner. Snarere tvert imot, jeg syns IR er en versting sånn sett, og jeg syns absolutt hun utstråler "selvdiggende holdning" og disse tingene som dere mener hun ikke gjør. Jeg syns hun er ufyselig. 

For ordens skyld:
Jeg mener ikke å kverulere altså, men bare komme med min oppfatning ettersom den tydeligvis viker helt fra deres.
Fascinerende at man oppfatter folk så forskjellig. For ordens skyld: Nå liker jeg ikke de andre som nevnes heller altså, så for meg er det bare at IR ikke skiller seg fra de/skiller seg positivt ut av de nevnte liksom.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (31 minutter siden):

Mens hos meg har Isabel Raad den samme effekten som de andre dere nevner har på dere. Jeg syns ikke hun er noe bedre/skiller seg ut, spesielt ikke positivt, ifht. de andre dere nevner. Snarere tvert imot, jeg syns IR er en versting sånn sett, og jeg syns absolutt hun utstråler "selvdiggende holdning" og disse tingene som dere mener hun ikke gjør. Jeg syns hun er ufyselig. 

For ordens skyld:
Jeg mener ikke å kverulere altså, men bare komme med min oppfatning ettersom den tydeligvis viker helt fra deres.
Fascinerende at man oppfatter folk så forskjellig. For ordens skyld: Nå liker jeg ikke de andre som nevnes heller altså, så for meg er det bare at IR ikke skiller seg fra de/skiller seg positivt ut av de nevnte liksom.

Det er helt normalt at vi leser og opplever folk ulikt. Enkelte influencere trigger noe i oss enten det er positivt eller negativt og det er jo dette som gjør at man ofte ikke kan la være å følge med på de, enten direkte eller via en tråd, selv om vi misliker alt ved de. Av samme grunn kan fullstendig avdankede influencere fortsatt engasjere, bare se på Caroline Berg Eriksen-tråden som stadig trender.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

bare etterlate hunden sin på den måten

Etterlate faktisk.. hunden er mer glad i Jasmine (søsteren) enn Isabel. Søsteren er jo helt tussete etter den. Sier seg selv at det er bedre å overlate hunden til noen som kan ta vare på den enn å drasse den med seg overalt fordi «du» eller andre syntes det er «trist» at hun gir opp hunden. Ting skjer, plutselig flyttet hun til utlandet og da er det såklart bedre at hunden får bli der den var.
 

Fjær til fem høns problematikk 🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (20 minutter siden):

Etterlate faktisk.. hunden er mer glad i Jasmine (søsteren) enn Isabel. Søsteren er jo helt tussete etter den. Sier seg selv at det er bedre å overlate hunden til noen som kan ta vare på den enn å drasse den med seg overalt fordi «du» eller andre syntes det er «trist» at hun gir opp hunden. Ting skjer, plutselig flyttet hun til utlandet og da er det såklart bedre at hunden får bli der den var.
 

Fjær til fem høns problematikk 🙄

Hun har jo etterlatt den. Det er det det heter. 

Jeg syns ikke dette er en ok måte å se på dyr. 
Slik hunden hennes hadde det vet man er skadelig (selvfølgelig i varierende grad, noen hunder kan bli helt ødelagte, i verste fall måtte avlives som ytterste konsekvens, mens andre blir mindre skadet - men det er ikke tvil om at det ikke er hundens beste/bra for hunden/en god måte å oppdra/ha/ivareta en hund på). For meg blir det så opplagt, åpenbart og vedtatt at jeg forstår ikke at det skulle være mulig å forsvare det. Det var en feil av henne å skaffe seg hund, åpenbart, og hun evnet ikke å ta vare på den.

Da er det nest beste man kan håpe på at den har det bedre hos den som har han i dag, at den har det så bra som mulig, og at den har tatt så lite skade som mulig. Hvordan det kan være noe galt i å ønske en hund det beste utifra å tidligere ha vært i uheldige omstendigheter vet ikke jeg. Jeg elsker dyr, og for meg er det vondt å se all dårlig behandling av dyr. Hverken mer eller mindre er det til enn det. 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (8 minutter siden):

Hun har jo etterlatt den. Det er det det heter. 

Jeg syns ikke dette er en ok måte å se på dyr. 
Slik hunden hennes hadde det vet man er skadelig (selvfølgelig i varierende grad, noen hunder kan bli helt ødelagte, i verste fall måtte avlives som ytterste konsekvens, mens andre blir mindre skadet - men det er ikke tvil om at det ikke er hundens beste/bra for hunden/en god måte å oppdra/ha/ivareta en hund på). For meg blir det så opplagt, åpenbart og vedtatt at jeg forstår ikke at det skulle være mulig å forsvare det. Det var en feil av henne å skaffe seg hund, åpenbart, og hun evnet ikke å ta vare på den.

Da er det nest beste man kan håpe på at den har det bedre hos den som har han i dag, at den har det så bra som mulig, og at den har tatt så lite skade som mulig. Hvordan det kan være noe galt i å ønske en hund det beste utifra å tidligere ha vært i uheldige omstendigheter vet ikke jeg. Jeg elsker dyr, og for meg er det vondt å se all dårlig behandling av dyr. Hverken mer eller mindre er det til enn det. 

Det er ingen fare med Gucci. Han har vært masse sammen med familien, og kjente søsteren godt før han ble «forlatt».

Hva skulle hun gjort med hunden i Dubai? Hun reise jo hele tiden. Dessuten er det veeeeldig varmt der.

Gucci og «Karen» bor nå på Jessheim, jeg bor også der, og ser ser de stadig ute på tur.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HVA VAR DET JEG SA FOLKENS? Jeg hadde rett, yasmin ( karen) har operert nesen🤣

Endret av Women123
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (9 minutter siden):

HVA VAR DET JEG SA FOLKENS? Jeg hadde rett, yasmin ( karen) har operert nesen🤣

Og hva så, er hun ikke gammel nok til å bestemme det selv.?

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (49 minutter siden):

Og hva så, er hun ikke gammel nok til å bestemme det selv.?

hun kan operere så mye hun vil men hun trenger ikke å legge det ut på some,hun stakkars lillesøsteren har et enormt press på seg nå som begge søstrene har gjort det,hvorfor er ikke den etninske Iran/Irak nesen bra nok tenker jeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Hun har jo etterlatt den. Det er det det heter. 

Jeg syns ikke dette er en ok måte å se på dyr. 
Slik hunden hennes hadde det vet man er skadelig (selvfølgelig i varierende grad, noen hunder kan bli helt ødelagte, i verste fall måtte avlives som ytterste konsekvens, mens andre blir mindre skadet - men det er ikke tvil om at det ikke er hundens beste/bra for hunden/en god måte å oppdra/ha/ivareta en hund på). For meg blir det så opplagt, åpenbart og vedtatt at jeg forstår ikke at det skulle være mulig å forsvare det. Det var en feil av henne å skaffe seg hund, åpenbart, og hun evnet ikke å ta vare på den.

Da er det nest beste man kan håpe på at den har det bedre hos den som har han i dag, at den har det så bra som mulig, og at den har tatt så lite skade som mulig. Hvordan det kan være noe galt i å ønske en hund det beste utifra å tidligere ha vært i uheldige omstendigheter vet ikke jeg. Jeg elsker dyr, og for meg er det vondt å se all dårlig behandling av dyr. Hverken mer eller mindre er det til enn det. 

Gid, med den innstillingen der så burde jo ikke hjemløse hunder få et nytt hjem. Burde jo bare avlives tvert siden hundene er så «skadet».

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...