Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (På 3.5.2024 den 21.30):

Du kan tro hva du vil, for det viser du klart og tydelig i dine innlegg.  Det går går igjen med bl.a banning og snakker stygt og nedsettende om andres utseende, hvordan andre mennesker har det og kaller mennesker for ting.

Ja. Jeg driver ikke med tro, jeg VET.

Og du støtter en dame som bruker "fakking" tjue ganger på kort tid og banner i hver setning. Hun er nok mer ekstrem der enn de fleste.

Jeg har også postet maks 10 innlegg i tråden her, så det var da litt du hadde fått med deg at jeg gjør ditt og datt i hvert innlegg. Er du en jævla liten stalker, du?

Banning er et tegn på høy IQ, viser forskning, og urelevant for budskapet om jeg hadde brukt det eller ikke. Jeg har ikke snakket nedsettende om henne, jeg har gitt uttrykk for mine meninger, noe denne nettsiden er til for!!! Hvis du tror jeg har vært nedsettende til nå, hadde du fått sjokk om du visste hvor nedsettende jeg kan bli.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (54 minutter siden):

 

Og du støtter en dame som bruker "fakking" tjue ganger på kort tid og banner i hver setning. Hun er nok mer ekstrem der enn de fleste.

 

Banning er et tegn på høy IQ, viser forskning, 

😏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (55 minutter siden):

Ja. Jeg driver ikke med tro, jeg VET.

Og du støtter en dame som bruker "fakking" tjue ganger på kort tid og banner i hver setning. Hun er nok mer ekstrem der enn de fleste.

Jeg har også postet maks 10 innlegg i tråden her, så det var da litt du hadde fått med deg at jeg gjør ditt og datt i hvert innlegg. Er du en jævla liten stalker, du?

Banning er et tegn på høy IQ, viser forskning, og urelevant for budskapet om jeg hadde brukt det eller ikke. Jeg har ikke snakket nedsettende om henne, jeg har gitt uttrykk for mine meninger, noe denne nettsiden er til for!!! Hvis du tror jeg har vært nedsettende til nå, hadde du fått sjokk om du visste hvor nedsettende jeg kan bli.

Så bra for deg da. 

Og bra for Isabel da, for da må jo hun være jævla smart 👏👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (6 timer siden):

Ja. Jeg driver ikke med tro, jeg VET.

Og du støtter en dame som bruker "fakking" tjue ganger på kort tid og banner i hver setning. Hun er nok mer ekstrem der enn de fleste.

Jeg har også postet maks 10 innlegg i tråden her, så det var da litt du hadde fått med deg at jeg gjør ditt og datt i hvert innlegg. Er du en jævla liten stalker, du?

Banning er et tegn på høy IQ, viser forskning, og urelevant for budskapet om jeg hadde brukt det eller ikke. Jeg har ikke snakket nedsettende om henne, jeg har gitt uttrykk for mine meninger, noe denne nettsiden er til for!!! Hvis du tror jeg har vært nedsettende til nå, hadde du fått sjokk om du visste hvor nedsettende jeg kan bli.

Åh herregud, her må du roe deg to hakk ned. Du er ubehagelig, ughhhh.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skriver så mye rart.. måtte inn å ta en titt på før og etterbilder. Så bilde av nesen hennes, og nå.. altså den er jo myye mindre nå enn første gang hun opererte den. Den ser helt annerledes ut nå enn etter den var operert. Montro om den er operert flere ganger?
299294.webp?imageId=299294&width=960&height=1440&format=jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forøvrig så er dere alt for stygge med henne.. ro ned et par hakk...........

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (2 timer siden):

Forøvrig så er dere alt for stygge med henne.. ro ned et par hakk...........

Men du kommer inn her for å spre spekulasjoner?...

Endret av Ugresset
Forøvrig enig med deg i at folk er altfor stygge med henne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (57 minutter siden):

Men du kommer inn her for å spre spekulasjoner?...

Klapp igjen du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (6 timer siden):

Syns det er så trist at så mange opererer seg!! 

Er det virkelig så trist? Så rart å bry seg om noe så overfladisk og noe som har absolutt ingenting å si for ditt liv. 
 

Barn som dør og dyr som sulter er trist, at en fremmed person fikser på sin nese er så langt nede på listen over ting å bry seg om at den forsvinner helt ut av listen.
 

 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (39 minutter siden):

Er det virkelig så trist? Så rart å bry seg om noe så overfladisk og noe som har absolutt ingenting å si for ditt liv. 
 

Barn som dør og dyr som sulter er trist, at en fremmed person fikser på sin nese er så langt nede på listen over ting å bry seg om at den forsvinner helt ut av listen.

Jeg tenker det må være greit å mene noe om, fordi det er et valg, særlig når det kommer til de som har så mange følgere og dermed så mange de potensielt påvirker også. I en ideell verden hadde folk akseptert hvordan de var skapt, og lært seg å leve med det utseendet de har. Det er så utrolig mange negative konsekvenser og følger med plastiske operasjoner, kosmetisk kirurgi osv, både for den som selv får det utført, men også for alle som utsettes for følgene på ulike måter. 

Er uenig med deg i siste. Jeg tenker ikke at det er en liste der noe kan forsvinne ut av listen, men tvert imot kan man syns alt man vil er trist uten at noe skyver noe annet ut av en liste.

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, brukerdebatt og bilder med opphavsrett.

Måne, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (13 timer siden):

Jeg tenker det må være greit å mene noe om, fordi det er et valg, særlig når det kommer til de som har så mange følgere og dermed så mange de potensielt påvirker også. I en ideell verden hadde folk akseptert hvordan de var skapt, og lært seg å leve med det utseendet de har. Det er så utrolig mange negative konsekvenser og følger med plastiske operasjoner, kosmetisk kirurgi osv, både for den som selv får det utført, men også for alle som utsettes for følgene på ulike måter. 

Er uenig med deg i siste. Jeg tenker ikke at det er en liste der noe kan forsvinne ut av listen, men tvert imot kan man syns alt man vil er trist uten at noe skyver noe annet ut av en liste.

Du motsier deg selv veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria Valverde, kjent skuespiller. Tenk om flere kunne sett skjønnheten i en slik nese. Isabel var finere med sin opprinnelige nese.

María ValverdePoster María Valverde

r/Noses - Maria Valverde

Isabel før ❤️ det som er rart r at Isabel hadde jo store flotte naturlige bryster.. 

Sraad – Bitre bloggere, ro dere ned.

KJÆRESTER: Isabel Raad og Pierre Louis Olsson.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hedda933 skrev (1 time siden):

Maria Valverde, kjent skuespiller. Tenk om flere kunne sett skjønnheten i en slik nese. Isabel var finere med sin opprinnelige nese.

María ValverdePoster María Valverde

r/Noses - Maria Valverde

Isabel før ❤️ det som er rart r at Isabel hadde jo store flotte naturlige bryster.. 

Sraad – Bitre bloggere, ro dere ned.

KJÆRESTER: Isabel Raad og Pierre Louis Olsson.

Hun var veldig veldig vakker før operasjonene også. Synd at mobbingen ødela for det sånn at hun opererte…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Hun var veldig veldig vakker før operasjonene også. Synd at mobbingen ødela for det sånn at hun opererte…

Det er det dummeste jeg har hørt! Isabel som har vært den største mobberen av de alle!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vårtegnet skrev (17 minutter siden):

Det er det dummeste jeg har hørt! Isabel som har vært den største mobberen av de alle!

Det vet jeg ingenting om. Vet bare at hun nevnte at hun ble mobbet pga nesen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg ingenting om. Vet bare at hun nevnte at hun ble mobbet pga nesen. 

Hadde ingenting med mobbing av nesen å gjøre, hun skulle ligne Kim K. for alt det var verdt. Les bloggen hennes så ser du hvorfor og hva som er gjort!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...