Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

BareSiri skrev (34 minutter siden):

Fantasier? Hvor gammel er du egentlig??? Man veier ikke 40 kg om man spiser all den maten hun bestiller. Og ikke minst den typen mat. Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det… 🙄😅Hun spiser jo ingenting som er sunt, ikke én ting. Jo, forresten, det er en ting. Jordbærene hun dypper i sjokolade…. 
Hun sier jo selv hun har spiseforstyrrelser. Man tror kanskje det er anoreksi, men når man ser hvor mye og hva slags «mat» hun bestiller, tyder det mye mer på bulimi. Hun er jo helt besatt av å vise frem maten sin. Red flag! 
 

Jo, hun filmer nesten 24 t i døgnet, men det er jo fordi folk sitter og ser på dette, og pengene renner inn på kontoen hennes. Det er begrenset hvor spennende det er å se hun lager kaffe hver morgen.



 

Gud bedre, jeg orker ikke den barnslige måten din å diskutere på. Bli voksen så kan vi snakkes.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Hun sa jo selv på snap at hun såklart ikke spiser opp all maten hun bestiller hjem, men at da har hun rester til senere. Som alle andre normale folk gjør med maten sin.
 

Storm i et vannglass 🙄

Men restene var forsvunnet dagen etter da Sidra ryddet kjøleskapet, som hun la ut før og etter bilder av. 

Å kjøpe nok fast food og desserter til å mate et bursdagselskap til seg selv en kveld ser ut som en klassisk "binge".

Skal nok se at hun absolutt ikke kommer til å bestille så store porsjoner til seg selv nå som familien er der. 🙄 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (9 timer siden):

Haha gjengen ja gitt.. nei du.
Hva skal man si om deg og dine fantasier da som tydeligvis tror hun snapper ALT hele 24 timer? Hun kan vel spise rester uten å snappe det?
Det er vel ikke så glam å snappe ut restematen vil jeg tro, selv om hun har gjort det et par ganger.
 

At noe av maten blir kastet/svinn er en helt annen sak igjen.

Nå er vel ikke Isabel så opptatt av at alt skal se glam ut på snap heller da.. 

Og takeaway mat ser jo ikke spesielt lekkert ut når det er helt ferskt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok hun spiser omtrent akkurat det vi ser. Et par bit av hver rett. Kanskje et par biter utenom. Thats it. 
Jeg så på da hun var på Maldivene ( ikke sist, før det igjen). Da hadde hun samme halve sjokoladepakken i mange dager. «Nå skal vi kose oss!» - *spiser ei rute. 
Samme gjentok seg et par ganger til de neste dagene. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke IR på snap, men har noen ganger tittet innom. Må si at jeg nesten ble litt dårlig når jeg så haulen hennes fra i går… Hun bare åpner, viser og slenger det bort. Det er vondt å se på på så mange måter. Miljøet! Bruk og kast! Dårlig påvirkning på følgere! Men samtidig kjenner jeg meg jo igjen fra dårlige perioder i eget liv hvor det ble kortvarig lykke å shoppe… 

Når det er sagt synes jeg det ser ut som hun har det litt bedre nå, sånn sett utenifra. Og jeg må bare si at selv om jeg ikke er tilhenger av influensere og det manglende ansvaret de tar, så ser jeg også at hun er utrolig god på det hun driver med. Hun fremstår naturlig i historiene sine og jeg forstår faktisk at folk følger med. Jeg er alt for gammel til å tenke at dette er lykken i livet, men fy flate hun får det til i sammenligning med de fleste andre. Jeg må si at gjennom måten hun er på og ordlegger seg virker hun skikkelig oppegående, den dama har hodet med seg. Samtidig kan man da selvfølgelig si at hun er en av de farligste påvirkerne, men jeg har alltid heiet litt på IR kjenner jeg…

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som har ev følelse av at yasmin (karen) er i tyrkia for å operere? Evt nese? Hun skal bli der i nesten 14 dager siden rami reiser dit imorra og skulle bli der i 11 dager. Folk pleier å bli der i ca 14 dager når dem operer.

Endret av Women123
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (22 minutter siden):

Bare jeg som har ev følelse av at yasmin (karen) er i tyrkia for å operere? Evt nese? Hun skal bli der i nesten 14 dager siden rami reiser dit imorra og skulle bli der i 11 dager. Folk pleier å bli der i ca 14 dager når dem operer.

Pleier ikke ha noen spesiell følelse av at randoms opererer verken nese eller annet, jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan operere alt ved seg men personligheten er fortsatt det samme.. råttent!!!

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (1 time siden):

De kan operere alt ved seg men personligheten er fortsatt det samme.. råttent!!!

Massive komplekser der i gården. Man skal helst flykte fra den man egentlig er, både fra utseende, bakgrunn og opprinnelse.

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Massive komplekser der i gården. Man skal helst flykte fra den man egentlig er, både fra utseende, bakgrunn og opprinnelse.

Akkurat det går igjen hos så mange influensere.

Nå snakker jeg generelt - og ikke spesielt IR. Jeg måtte slette mange influensere fra snapchat for jeg ble kvalm av den vanvittige bruk- og kastmentaliteten de fronter. Hadde det ikke vært for at jeg bruker snapchat ifm kommunikasjon med barn og svigerbarn så hadde jeg slettet appen for lenge siden. 

Jeg blir rett og slett kvalm av å se at enkelte ser ut til å tro at man kan kjøpe seg lykke. Man blir ikke mer lykkelig, mer populær, penere eller høyere av å kaste bort tusenvis av kroner på merkeklær, sko eller solbriller. 

Selv liker jeg å kle meg fint og elegant - men det hadde vrengt seg innvendig om jeg hadde kjøpt meg nye klær for flere ganger i uken. Klærne blir ofte hengende med merkelappen på ... En hårreisende innstilling til samfunnet vi lever i. Noen av disse influenserne har barn ... Hvilke holdninger kommer disse barna til å vokse opp med? Ikke så farlig med jordkloden, bare jeg får kjøpe alt det jeg vil. Overflodssamfunn - hvor skal det ende? 

Rett og slett kvalmende 🤢

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandrine skrev (21 timer siden):

Akkurat det går igjen hos så mange influensere.

Nå snakker jeg generelt - og ikke spesielt IR. Jeg måtte slette mange influensere fra snapchat for jeg ble kvalm av den vanvittige bruk- og kastmentaliteten de fronter. Hadde det ikke vært for at jeg bruker snapchat ifm kommunikasjon med barn og svigerbarn så hadde jeg slettet appen for lenge siden. 

Jeg blir rett og slett kvalm av å se at enkelte ser ut til å tro at man kan kjøpe seg lykke. Man blir ikke mer lykkelig, mer populær, penere eller høyere av å kaste bort tusenvis av kroner på merkeklær, sko eller solbriller. 

Selv liker jeg å kle meg fint og elegant - men det hadde vrengt seg innvendig om jeg hadde kjøpt meg nye klær for flere ganger i uken. Klærne blir ofte hengende med merkelappen på ... En hårreisende innstilling til samfunnet vi lever i. Noen av disse influenserne har barn ... Hvilke holdninger kommer disse barna til å vokse opp med? Ikke så farlig med jordkloden, bare jeg får kjøpe alt det jeg vil. Overflodssamfunn - hvor skal det ende? 

Rett og slett kvalmende 🤢

Ja, hun er absolutt ikke den eneste. Disse menneskene har åpenbart større og mer omfattende «indre» problemer de ikke har tatt tak i. Ingen dyre vesker og Michelin restauranter vil bedre strevet, men kun være en kortvarig lykke og et ledd i jakten på denne kortvarige lykke. Samtlige burde heller ta en tur til fastlegen, psykologen, coachen, presten eller et annet sted for hjelp og bedring.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Ja, hun er absolutt ikke den eneste. Disse menneskene har åpenbart større og mer omfattende «indre» problemer de ikke har tatt tak i. Ingen dyre vesker og Michelin restauranter vil bedre strevet, men kun være en kortvarig lykke og et ledd i jakten på denne kortvarige lykke. Samtlige burde heller ta en tur til fastlegen, psykologen, coachen, presten eller et annet sted for hjelp og bedring.

Tar de på den t-shirten med Raad Squad på så blir det fortgang,hele gjengen på lukka avd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klump skrev (6 minutter siden):

Hvem er hun som er med Isabell, moren og broren nå? Det er ikke søsteren som var med sist? I så fall ser hun ugjenkjennelig ut?🤯

Lillesøstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Isabel har gjort gode investeringer og tjener godt  er jo det ikke tvil om når hun sier hun skal bruke maks 15 millioner (uten å ta opp lån - så da betaler hun jo cash av kun egne penger) på å kjøpe hus i Dubai.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

At Isabel har gjort gode investeringer og tjener godt  er jo det ikke tvil om når hun sier hun skal bruke maks 15 millioner (uten å ta opp lån - så da betaler hun jo cash av kun egne penger) på å kjøpe hus i Dubai.

Hun har vel ikke gjort noen kjempe investeringer. Hun sparer jo ikke i fond eller noe, og hun eier strengt talt ingenting, bortsett fra en klokke… Men når man tjener 1 mill i mnd på Snapchat, er det jo raskt spart opp på konto. Jeg følger ingen influensere med reklame på Snap lenger. Orker ikke å bidra til lønnen deres 😅

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (5 minutter siden):

Hun har vel ikke gjort noen kjempe investeringer. Hun sparer jo ikke i fond eller noe, og hun eier strengt talt ingenting, bortsett fra en klokke… Men når man tjener 1 mill i mnd på Snapchat, er det jo raskt spart opp på konto. Jeg følger ingen influensere med reklame på Snap lenger. Orker ikke å bidra til lønnen deres 😅

 

Hun sparer i fond, det har hun sagt på snap at regnskapsføreren gjør for henne, i tillegg til å spare 1 million i mnd.

Jeg regner heller ikke med at hun opplyser på snap om absolutt ALLE investeringer hun gjør til enhver tid, så det er det vel ingen som kan si noe på. Men snapchaten gir tydeligvis en god lønninntekt ja!

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har hørt henne si at hun ikke sparer i fond. Men jeg følger henne ikke lenger, så mulig hun har sagt noe nytt. Bra hun har litt vett da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (3 minutter siden):

Ok, jeg har hørt henne si at hun ikke sparer i fond. Men jeg følger henne ikke lenger, så mulig hun har sagt noe nytt. Bra hun har litt vett da..

Ja, det er ikke så lenge siden hun sa det på snap. 

Poenget var bare at når du kan betale 15 mill uten lån, da tjener man ganske greit.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...