Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (4 timer siden):

På en måte stemmer det også. Uten dem er hun ingenting. Hele livet dreier seg rundt hennes markedskanaler, der hun utleverer sitt liv, blandet med annonser,  til sin kjøpsgruppe. Et liv som merkevare. Et liv styrt av klikk, likes og shares. Logger hun av er all  inntekt borte, og navn glemt innen et år. Hvem er Isabel Raad uten sin salgskanal og sine "elsklinger"? 

Da elsklingene trodde de var på Maldivene sammen med henne,så var hun på jobbtur for å promotere klesmerket sitt.det var rabatter og visninger av plagg hele dagen,å elsklingene handla som gale,hun forlenga tilogmed rabattiden slik at de som fikk lønn den 20 kunne bruke den,hun syntes selv hun var snill men i jeg vil si hun er kynisk å utnytter sårbare grupper

  • Liker 5
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Endret av Wald86
personvern og sikkerhet
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke blitt sett med aliekspress klærne hennes for alt i verden.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet.
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt kule klær, jeg da 😂 men det er overpriset, og kjolene er veldig korte (som hun sier at det er rettet mye kritikk mot og at det fremover vil bli bedre lengde på kjolene så de faktisk dekker rumpa til folk..), pluss at jeg er skeptisk på om kvaliteten i det hele tatt kan måle seg med prisen. Så er det jo at det er klær som ikke kan brukes så mye i Norge, annet enn på de tre sommerdagene vi har iløpet av året. Men at hun selv liker klærne, det tror jeg på. Hun er jo med i prosessen med tanke på form og mønster, og går ofte i klærne når hun er out and about. Reviews finner en i gruppen på Facebook, både ris, men mest ros, riktignok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag var hun i ekstase fordi det skulle skje noe stort i dag. Hun skulle fortelle sine følgere om alt i dag😀

Å nyhetene var at hun skulle hente ny veske til 125 tusen kr.🙈

Lurer på hvor mange millioner kroner hun har svidd av siste halve året? Å ja.. jeg vet hun tjener mye penger 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

I går og i dag var hun i ekstase fordi det skulle skje noe stort i dag. Hun skulle fortelle sine følgere om alt i dag😀

Å nyhetene var at hun skulle hente ny veske til 125 tusen kr.🙈

Lurer på hvor mange millioner kroner hun har svidd av siste halve året? Å ja.. jeg vet hun tjener mye penger 

Er jo helt tragisk at det er de store øyeblikkene i hennes liv,hun sa hun sparte 1 mill i mnd,det tror jeg ikke på,hun burde heller satse litt mer på terapitimene sine for der er det mye å jobbe med

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

I går og i dag var hun i ekstase fordi det skulle skje noe stort i dag. Hun skulle fortelle sine følgere om alt i dag😀

Å nyhetene var at hun skulle hente ny veske til 125 tusen kr.🙈

Lurer på hvor mange millioner kroner hun har svidd av siste halve året? Å ja.. jeg vet hun tjener mye penger 

Hun er utrolig materialistisk. Det skal hun ha!!  Det verste er at mye av det hun kjøper hadde jeg ikke tatt imot gratis engang🙊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun sparer 1 mill i mnd, har kjøpt dyre vesker og klokke som er jo ganske greie investeringer faktisk, og skal kjøpe seg leilighet som hun skal leie ut som airbnb... vil si det virker som hun gjør ganske greie valg ift til økonomi, jeg da.

Samtidig så går det jo masse penger her og der, men vi vet jo ikke hva slags summer hun faktisk tjener, så det kan fort være at hun  faktisk ikke bruker så mye penger ift til hva hun faktisk tjener på snap, ivorie, nude, diverse samarbeid etc. Det vet man jo ingenting om, men det kan virke som det er temmelig høye summer det er snakk om.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo dyktig da. Får «elskingene» sine til å kjøpe «Kina-ræl» i mengder slik at hun kan kjøpe seg Birkin veske ( var det det merket?) til 125 000. 
 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (1 time siden):

Ikke så stor forskjell på Kina-ræl og rådyre merkeklær og vesker lenger. Det er blitt mainstream alt sammen, der replicas lages ved samme fabrikker, alt er styrt av store multinasjonale selskap med mafia på laget. Jane Birkin selv, som vesken er oppkalt etter ba dem fjerne hennes navn på vesken, fordi de benytter skinn fra utrydningstruet dyr. Det benyttes nå av kvinner som skal flashe sin rikdom, og er bare  smakløst hele greia. De bader i dyre vesker og gull. Fråtsing. Minner om gjengkriminelle som avbildes med hele armen full av dyre klokker og bunker med penger. 

er jo helt tragisk,hun bryr seg hvertfall ikke om dyrevelferd og miljø.kjøpte ikke hun noen krokodillesko i Paris?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 timer siden):

Ikke så stor forskjell på Kina-ræl og rådyre merkeklær og vesker lenger. Det er blitt mainstream alt sammen, der replicas lages ved samme fabrikker, alt er styrt av store multinasjonale selskap med mafia på laget. Jane Birkin selv, som vesken er oppkalt etter ba dem fjerne hennes navn på vesken, fordi de benytter skinn fra utrydningstruet dyr. Det benyttes nå av kvinner som skal flashe sin rikdom, og er bare  smakløst hele greia. De bader i dyre vesker og gull. Fråtsing. Minner om gjengkriminelle som avbildes med hele armen full av dyre klokker og bunker med penger. 

Mente dyktig som i «få fortjeneste på bekostning av».  Mente det ikke i positiv forstand. Bare for å presisere i tilfelle jeg ble misforstått. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Wald86
Personvern og sikkerhet
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velinda skrev (På 12.4.2024 den 18.15):

Er jo helt tragisk at det er de store øyeblikkene i hennes liv,hun sa hun sparte 1 mill i mnd,det tror jeg ikke på,hun burde heller satse litt mer på terapitimene sine for der er det mye å jobbe med

Jeg tror på det. Hun tjener 25.000 om dagen kun på Snapchat sto det et sted. I tillegg har hun vel mange andre kanaler pluss merket sitt. Og det er vel lite skatt i Dubai. Blir fort veldig mye penger. Men for er tomt liv …

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (3 minutter siden):

Jeg tror på det. Hun tjener 25.000 om dagen kun på Snapchat sto det et sted. I tillegg har hun vel mange andre kanaler pluss merket sitt. Og det er vel lite skatt i Dubai. Blir fort veldig mye penger. Men for er tomt liv …

Ca 750 000 pr mnd da, og det er rett i underkant av min årslønn. Og det kun på snap.
De fleste av oss hadde vel brukt penger på saker og ting som andre syns er sløseri med slike summer inn månedlig. Men det betyr ikke at jeg forsvarer hennes enorme forbruk, for det er helt sykt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Jeg tror på det. Hun tjener 25.000 om dagen kun på Snapchat sto det et sted. I tillegg har hun vel mange andre kanaler pluss merket sitt. Og det er vel lite skatt i Dubai. Blir fort veldig mye penger. Men for er tomt liv …

Opp til 100.000 på en dag på snap 🙈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (41 minutter siden):

Opp til 100.000 på en dag på snap 🙈

det høres helt vilt ut,hvordan vet man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...