Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wald86 skrev (4 timer siden):

Det finnes dessverre avanserte sporingsmuligheter av tekst. VPN hjelper. Men det er så mange innbitte følgere av influencere, som kan bite seg på de som kritiserer. Og ikke for å skremme, men de kan finne på mye rart. Som å sende mail til arbeidsgiver, barnevern med mer. Eller starte med ufine meldinger. Mye ubalanse der ute. 
Jeg tror ærlig talt ikke mine poster vil trigge til noe sånt, men jeg ønsker av flere grunner, å være så lite sporbar som mulig. Den som leter vil finne mye av mine poster som sitat i svar til dem. Men på min brukerprofil vil det være tomt. Og når min studie av disse tre ender, så forlater jeg også dette forumet. 

På din brukerprofil vil det ikke være tomt, det vil være masse innlegg med et punktum. Trykker man seg inn på disse kommer mange av dine innlegg opp sitert i trådene du har deltatt. 

Så dersom det er poenget ditt med å slette, så tenker jeg at det er en litt feilslått strategi.

Men men, gjør for all del som du lyster.

Litt nysgjerrig på studien din, hvilen metode bruker du?

Endret av Turkis Sau
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Troll 3000
Wald86 skrev (På 5.3.2024 den 22.12):

 

Endret av Troll 3000
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm🤔Tenker det er ei som føler seg dum nå at ingenting dukket opp fra "naboen" i dag. Hun tenkte gave på døren med en gang han spurte om hvilken leil. hun bor i. Våkn opp!!! Du er 30 år, ikke 14!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun desperat nok til å finne tilbake til Pierre og omvendt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny følger, meldte meg inn i raadgruppen på f.b med 17-18k medlemmer. 

Kan noen oppklare: 

Hvem er gjøken? Pimpen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happylife82 skrev (45 minutter siden):

Jeg er ny følger, meldte meg inn i raadgruppen på f.b med 17-18k medlemmer. 

Kan noen oppklare: 

Hvem er gjøken? Pimpen? 

Pimpen er hennes mor, og alle mannfolk er gjøker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happylife82 skrev (1 time siden):

Jeg er ny følger, meldte meg inn i raadgruppen på f.b med 17-18k medlemmer. 

Kan noen oppklare: 

Hvem er gjøken? Pimpen? 

Du meldte deg inn i raadgruppen for å dyrke en narsissist?hva foregår på en sånn gruppe?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye det å fjerne vippene hadde å si for et mykere utrykk og fikk med en gang et yngre og søtere ansikt. Hun minner meg plutselig om Ragnhild Magrethe Grødal som jeg synes er utrolig vakker. Hun har aldri minnet meg om henne før. 

Da det er sagt, - tipper det snart er et vippeserum i Nude-serien til salgs og at fjerningen av vippene bare var på grunn av det. Dessverre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (12 timer siden):

Utrolig hvor mye det å fjerne vippene hadde å si for et mykere utrykk og fikk med en gang et yngre og søtere ansikt. Hun minner meg plutselig om Ragnhild Magrethe Grødal som jeg synes er utrolig vakker. Hun har aldri minnet meg om henne før. 

Da det er sagt, - tipper det snart er et vippeserum i Nude-serien til salgs og at fjerningen av vippene bare var på grunn av det. Dessverre. 

Extensionene hennes så da 100 ganger mer naturlig ut enn mye annet jeg ser på gata, er spent på om dette også har smitteeffekt! 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så leit, har ikke sett henne på snap i noen uker og oppdaget nå at hun hadde fylt på leppene igjen 🤪 Hun var jo så søt etter hun hadde tatt vekk det meste. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, Vaiana said:

Åh så leit, har ikke sett henne på snap i noen uker og oppdaget nå at hun hadde fylt på leppene igjen 🤪 Hun var jo så søt etter hun hadde tatt vekk det meste. 

Jaaa,så nettopp det samme. Såå synd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neket skrev (På 23.3.2024 den 16.12):

Extensionene hennes så da 100 ganger mer naturlig ut enn mye annet jeg ser på gata, er spent på om dette også har smitteeffekt! 
 

 

Mener du Isabel? Hun har ikke extensions, håret er ekte 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

Mener du Isabel? Hun har ikke extensions, håret er ekte 

Er snakk om vippene 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ugresset skrev (På 23.3.2024 den 3.34):

Utrolig hvor mye det å fjerne vippene hadde å si for et mykere utrykk og fikk med en gang et yngre og søtere ansikt. Hun minner meg plutselig om Ragnhild Magrethe Grødal som jeg synes er utrolig vakker. Hun har aldri minnet meg om henne før. 

Da det er sagt, - tipper det snart er et vippeserum i Nude-serien til salgs og at fjerningen av vippene bare var på grunn av det. Dessverre. 

blir det vippeserum så får vi håpe det er uten prostanglandiner sånn at ikke alle elsklingene ender opp med innsunkne øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat så rart at de på Maldivene er megahyggelige og yter ekstra god service når IR legger igjen enorme summer det🤔 De kan sakene sine..

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoyogirl skrev (8 timer siden):

Den der «Raadsquad»-sekten/gruppa på Facebook er tragikomisk😅 Jeg meldte meg inn for moro skyld, og ja… postene er noe for seg selv 🤯

Idag ble jeg kastet ut HELT uten forvarsel kun for å stille ett eneste kritisk spørsmål.
Rakk å se at jeg ihvertfall hadde 7 likes, og fler har vært enige med meg når jeg kom med fakta om Dubai og Maldivene én gang tidligere.

Ellers har jeg ikke gjort noe annet enn å observere galskapen.
Så noen kritiske tenkere er det nok der inne, men ellers er virkelig rullegardinene dratt laaaangt ned blant «elsklingene» 😅

Jeg har screenshot av melding fra moderator, men får vel ikke lagt inn her.
 

Mange virker helt "oppslukt" i livet hennes og virkelig tror at de er "bestevenner" med henne på ekte. 

Endret av Sølvpilen
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy macaroni! Frokosten hun har bestilt seg.... 

Så enorme mengder mat. Hun kommer jo til å spise minimalt av det der 😭

 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...