Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (15 timer siden):

Kanskje eksen er med da😅 Han der Pierre. Knapt sett en mer fremtredende "slask" uten personlighet. Ufyselig fyr som har vært med på alle reality show som finnes? Og det virker så tilgjort der de sitter å prater sammen,virker ut som dårlig kjemi mellom det,og at han er på kamera for litt oppmerksomhet "sport light",mens han enten later som han virkelig mistenker å være der med henne,eller som sikkert er tilfelle han bare er sånn. De fleste har noe sjarmerende over seg,ikke han😱😳grøss!!

Jeg syns det var veldig koselig å se ham igjen faktisk- syns det er skikkelig fint at de har beholdt vennskapet i alle disse årene. Han har vel alltid vist at han er en støtte for henne. Husker da hun begynte med operasjonene sine, han støttet henne, men sa absolutt fra om at han syntes det var unødvendig gjort. At de ser på seg som søster og bror idag, det tror jeg på. Kan dog  forstå inntrykket du fikk om dette var førsteinntrykket du fikk av ham. 

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det var veldig koselig å se ham igjen faktisk- syns det er skikkelig fint at de har beholdt vennskapet i alle disse årene. Han har vel alltid vist at han er en støtte for henne. Husker da hun begynte med operasjonene sine, han støttet henne, men sa absolutt fra om at han syntes det var unødvendig gjort. At de ser på seg som søster og bror idag, det tror jeg på. Kan dog  forstå inntrykket du fikk om dette var førsteinntrykket du fikk av ham. 

Aldri sett han før nei utenom da jeg så på paradise hotell for 100år siden😅 Jeg ser ikke på slikt lengre😂 Var iallefall null kjemi der, så bra de er venner da. Var litt Klein video...det jeg reagerte på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (11 timer siden):

Noe må jo ha skjedd med vennskapet mellom hun og Newa. Treffes ikke, nevnes ikke og Newa var på egen fest i går, ikke på Isabella sin🤔

Ja helt sant… de va jo så close.. så Vipps ingenting.  Isabel styrer vel showet hele tiden.. og kan tenke meg at de rundt henne får nok til tider, at de tar avstand.. trist at d skal børe slikt. De har jo vært venninner lenge..

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn rent nysgjerrig. Hvordan ville den perfekte influenseren vært. Ikke alt det som er galt, men beskriv den perfekte influenseren «Isabel Rad»…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (2 timer siden):

Et evig mas om penger fra Raad AS. Men forfriskende å se et uretusjert bilde av henne fra villmarka. Sminket og operert, litt stivere i maska enn de fleste, men her ser vi hvordan hun ser ut uten tung bruk av filter. Håret grånes, tennene er mer naturlige i fargen, og huden har folder og rynker, slik de fleste som nærmer seg 30 har. 
Synd hun ikke sto løpet ut, et av kravene var visst at hun skulle være den første ut. Aldri sett dette programmet, men et ser ut til å ha fokus på litt annet enn utseende og luksusvesker. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-71-jeg-var-best-betalt/80911461

80912727.jpg

Hun ser jo mye eldre ut enn det hun er. Skjønner ikke at dette er samme person.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for ryktespredning. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (3 timer siden):

Et evig mas om penger fra Raad AS. Men forfriskende å se et uretusjert bilde av henne fra villmarka. Sminket og operert, litt stivere i maska enn de fleste, men her ser vi hvordan hun ser ut uten tung bruk av filter. Håret grånes, tennene er mer naturlige i fargen, og huden har folder og rynker, slik de fleste som nærmer seg 30 har. 
Synd hun ikke sto løpet ut, et av kravene var visst at hun skulle være den første ut. Aldri sett dette programmet, men et ser ut til å ha fokus på litt annet enn utseende og luksusvesker. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-71-jeg-var-best-betalt/80911461

80912727.jpg

Oi kjente henne ikke igjen der. Men det må være 15 kg siden og. Hun har jo halvert vekten fra det bilde!! 😞 Her ser hun ut som en normal sunn dame som er på tur☺

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (3 minutter siden):

Oi kjente henne ikke igjen der. Men det må være 15 kg siden og. Hun har jo halvert vekten fra det bilde!! 😞 Her ser hun ut som en normal sunn dame som er på tur☺

Ja, hun så friskere og bedre ut på dette bildet, selv uten sminke og dill dall🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (På 4.2.2024 den 17.01):

Et evig mas om penger fra Raad AS. Men forfriskende å se et uretusjert bilde av henne fra villmarka. Sminket og operert, litt stivere i maska enn de fleste, men her ser vi hvordan hun ser ut uten tung bruk av filter. Håret grånes, tennene er mer naturlige i fargen, og huden har folder og rynker, slik de fleste som nærmer seg 30 har. 
Synd hun ikke sto løpet ut, et av kravene var visst at hun skulle være den første ut. Aldri sett dette programmet, men et ser ut til å ha fokus på litt annet enn utseende og luksusvesker. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-71-jeg-var-best-betalt/80911461

80912727.jpg

Hun er jo åpenbart en mester i å gjøre business når hun gir etter og deltar i programmet etter flere år med mas fra produksjonen - og er til da den best betalte deltageren gjennom tidene. Ikke hennes feil at media på død og liv ville ha henne med, eller at snapfamilien spør spørsmål rundt penger og deltagelsen. 

 

Når det gjelder filter, bruker hun ikke det på snap, og er stort sett uten sminke. Så om du vil se henne så naturlig som for henne mulig skal du ikke følge henne der lenge før en får livet fullstendig ufiltrert fra den kanten, om det så er mentalt eller fysikken.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart at news plutselig er ute å spiser med venniner hverdag og poster det når Isabell er i oslo, til vanelig er det veldig stille fra henne

Endret av Women123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har spurt om hva som skjer med hu og Newa? Har de fått svar? De var jo bestevenner rett før Newa skulle til Istanbul. Så dro Bimbo i stedefor. Har også dette med forholdet til Isabel og Bimbo å gjøre? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Newa og Isabel følger ikke hverandre lengre på insta heller….. men newa prøver hardt å herme Isabel da samme nesen nesten å samme øredobber ja you name it….. men merka at Isabel kutter ut venninner når de blir penere enn hun selv 🫣 så fort ho golnez begynte gå ned i vekt å få selvtillit kutta de kontakt og nå newa etter operasjon. Merkelige vennskap…… å ja Isabel bruker filter selvom jeg vet hun sier hun ikke gjøre det man ser det 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S0lstraalen skrev (8 timer siden):

Er det noen som har spurt om hva som skjer med hu og Newa? Har de fått svar? De var jo bestevenner rett før Newa skulle til Istanbul. Så dro Bimbo i stedefor. Har også dette med forholdet til Isabel og Bimbo å gjøre? 

Helt sikkert… alle stille opp for Isabel men når de trenger henne… gidder hun nok ikke d for hun er for opptatt av seg selv 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wald86 skrev (9 timer siden):

Raad AS benytter alltid filter. Og ingenting er ekte. Alt er nøye regissert for å tiltrekke seg følgere. Det at hun filmer seg selv i "uflatterende" vinkler når hun liksom prater rett fra levra til sine "venner/elsklinger/damer/gjøker" er også med filter eller i mørkt, dårlig lys. alle som har tatt bilder av seg selv vet dette. Hun ser totalt annerledes ut i dagslys uten filter. Og noen få ganger kommer det et bilde tatt av medier elle andre der man kan se henne slik hun egentlig ser ut. Men det er sjeldent.
Hennes sosiale medier er rene kommersielle kanaler, som benyttes for å selge produkter og styrke sitt "brand", som er henne selv. For å ikke gå i glemmeboken må influencere som Raad poste nærmest kontinuerlig, og følge nøye med på hva som gir mest engasjement, og de styrer content etter dette. Logger de av er de glemt veldig fort.

https://www.womenshealthmag.com/health/a41946590/influencer-content-creation-hurting-mental-health/

 

Har du vært innom snappen hennes i det hele tatt og sett med egne øyne? Hun var nettopp i Maldivene og filmet seg selv hele dagene, både i intenst sollys og på mørke kvelder. Hvor har du det fra at hun bruker filter? Hvordan kan du bevise det? Jada, det er mye å kritisere henne for, men det blir for dumt å komme med påstander uten hold i på dette viset. Ikke så veldig lenge siden hun hadde utslett i ansiktet etter en type hårfjerning hun ikke tålte også, med kviser og irritert hud. Dette hadde ikke vistes om hun brukte filter, som du påstår. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (10 minutter siden):

Det er endeløse muligheter når det kommer til redigering og bruk av filter. Alle som har sett Raad i det virkelige liv vet at hun benytter masse filter og redigering. På videoer gjort av andre, blant annet i serien Girls of Oslo, på Debatten osv,  så er hun helt annerledes, og ser også mye eldre ut enn på egne kanaler. Da ser man også tydelige tegn på operasjoner, fillers og inngrep som har satt ikke så flatterende spor. Dette redigeres bort på egne kanaler. Så later hun som hun er vanlig "dødelig" ´ved å vise litt problemer, det er en del av spillet. 
Men i intervjuer og andre program har hun ikke full kontroll. Tunge lag med sminke, falske vipper et cetera, men ingen apps som bedrer ansiktsform mer mer. 

Et par eksempel:

https://www.tv2.no/underholdning/henrik-thodesen-foler-seg-lurt-etter-tv-date/16203387/

https://tv.vg.no/video/191902/isabel-raad-jeg-skal-ikke-vaere-et-saa-elendig-forbilde

 

På det første klippet ser vi henne kun fra siden, og ikke på nært hold heller. Hva er det vi skal få bevist her? Det andre klippet er noen år siden, og hun er helt lik seg selv, pluss/minus noen kg. Jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg skal reagere på på disse klippene? Jeg er en daglig følger på hennes snapkanal, og jeg vet hvordan hun ser ut med og uten sminke, med og uten poseringer, i sterkt og dempet belysning, med lite eller mye klær. Tilogmed hvordan hun så ut før operasjoner og fillers, da det er bilder og klipp hun har delt flere ganger. Så igjen, jeg ser ikke helt hva poenget ditt med disse klippene er? 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...