Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommerfuul skrev (På 1.2.2024 den 8.54):

 

 

Hvilken Escada er det som likner på Saint Germain? Jeg kjøpte dekant av den på Finn, siden jeg er kresen på parfymer, og får ofte hodepine av de, og jeg elsker den, men synes lukta forsvinner kjapt, som andre også påpeker. Så er litt på jakt etter en annen lik som varer lenger.

Jeg og er på jakt etter en som lukter likt og varer lengre. Jeg fikk isabel sin nye saint Germain til jul og elsker lukten. Men den forsvinner etter kort tid. Og ja det er ikke bare jeg som ikke lukter den mer, den er borte. Har fått andre til å lukte på meg, jeg har venninner som har tatt den på også og alle mener det samme. Men har hørt at det samme skjer med den populære og svindyre tom Ford cherry parfymen.. Kanskje det bare er noe med cherry parfymer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (26 minutter siden):

Garantert at hun filmer til ny sesong girls of oslo

Har den serien virkelig hatt så store seertall at det blir en ny sesong?

Endret av Xmasclovn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (1 time siden):

Garantert at hun filmer til ny sesong girls of oslo

Hun burde ikke bli filmet til noe som helst,Isabell er syk å bør ikke få tv tid men er vel penger som rår

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Strikkemamsen said:

Hvilken søster er det hun krangler med 

Siden hun har to, og den ene var med på hotell-kos igår, så er det vel bare en igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (1 time siden):

Siden hun har to, og den ene var med på hotell-kos igår, så er det vel bare en igjen.

Okay. Jeg trodde hun hadde flere søsken . My bad 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkemamsen skrev (3 timer siden):

Hvilken søster er det hun krangler med 

Ikke noe nytt dette...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (36 minutter siden):

Ikke noe nytt dette...

Nettopp begynt å følge henne så nytt for meg 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun og yngste ikke er på talefot nå, så er ikke det veldig overraskende… la merke til at hun ikke har vært så villig til å la seg filme feks, der er nok Isabel litt pågående. Håpet det ordner seg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikkemamsen skrev (5 timer siden):

Hvilken søster er det hun krangler med 

Hun minste som hun kaller bimboen… men må nå være en heftig krangel da de ikke kan bo i samme leilighet når hun er hjemme på besøk… syns d er ganske sjukt.. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (1 time siden):

Hun minste som hun kaller bimboen… men må nå være en heftig krangel da de ikke kan bo i samme leilighet når hun er hjemme på besøk… syns d er ganske sjukt.. 

Hele familierelasjonen der er skadet og sjuk så det er ikke overraskende.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (På 2.2.2024 den 14.51):

Garantert at hun filmer til ny sesong girls of oslo

Kanskje eksen er med da😅 Han der Pierre. Knapt sett en mer fremtredende "slask" uten personlighet. Ufyselig fyr som har vært med på alle reality show som finnes? Og det virker så tilgjort der de sitter å prater sammen,virker ut som dårlig kjemi mellom det,og at han er på kamera for litt oppmerksomhet "sport light",mens han enten later som han virkelig mistenker å være der med henne,eller som sikkert er tilfelle han bare er sånn. De fleste har noe sjarmerende over seg,ikke han😱😳grøss!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.H85 skrev (Akkurat nå):

Kanskje eksen er med da😅 Han der Pierre. Knapt sett en mer fremtredende "slask" uten personlighet. Ufyselig fyr som har vært med på alle reality show som finnes? Og det virker så tilgjort der de sitter å prater sammen,virker ut som dårlig kjemi mellom de, og at han er på kamera for litt oppmerksomhet "spot light",mens han enten later som han virkelig misliker å være der med henne,eller som sikkert er tilfelle han bare er sånn. De fleste har noe sjarmerende over seg,ikke han😱😳grøss!!

Spotlight*

Endret av M.H85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at hun ikke MÅÅÅÅ vri huet sitt i en rar motsatt retning hver gang hun snakker i kameraet som Caroline Berg Eriksen😑 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må jo ha skjedd med vennskapet mellom hun og Newa. Treffes ikke, nevnes ikke og Newa var på egen fest i går, ikke på Isabella sin🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (7 minutter siden):

Noe må jo ha skjedd med vennskapet mellom hun og Newa. Treffes ikke, nevnes ikke og Newa var på egen fest i går, ikke på Isabella sin🤔

Det har vel pleid å være ustabilt mellom de to også i perioder. Nå kan det jo tenkes at de har andre avtaler og ikke kan henge sammen, men jeg - som du, tror nok det er knute på tråden 😅 igjen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...