Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Wald86 skrev (På 4.2.2024 den 17.01):

Et evig mas om penger fra Raad AS. Men forfriskende å se et uretusjert bilde av henne fra villmarka. Sminket og operert, litt stivere i maska enn de fleste, men her ser vi hvordan hun ser ut uten tung bruk av filter. Håret grånes, tennene er mer naturlige i fargen, og huden har folder og rynker, slik de fleste som nærmer seg 30 har. 
Synd hun ikke sto løpet ut, et av kravene var visst at hun skulle være den første ut. Aldri sett dette programmet, men et ser ut til å ha fokus på litt annet enn utseende og luksusvesker. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-71-jeg-var-best-betalt/80911461

80912727.jpg

Et flott og naturlig bilde av henne synes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger isabell og avhengig av snappene hennes men når det kommer til ivorie er jeg ikke noe fan

er ikke dette plagget veldig utdatert? Har vært på salgs i fleste butikker for flere sesonger tilbake. Ivorie henger veldig etter og klærne er ganske kjedelig. Nå som det er så kjent burde hun vel komme ut med klær som er trendy at the moment eller mere classy klær

IMG_1088.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (5 timer siden):

Digger isabell og avhengig av snappene hennes men når det kommer til ivorie er jeg ikke noe fan

er ikke dette plagget veldig utdatert? Har vært på salgs i fleste butikker for flere sesonger tilbake. Ivorie henger veldig etter og klærne er ganske kjedelig. Nå som det er så kjent burde hun vel komme ut med klær som er trendy at the moment eller mere classy klær

IMG_1088.jpeg

Tror nok hun først og fremst kommer med ting som hun selv liker og synes ser bra ut, selv om det er lenge etter. Med tanke på hva hun pleier å si på snap. "Dette MÅ vi lage lignende av i Ivorie" etter å ha kjøpt og prøvd klær fra dyre merker.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med den "genseren" der? Armevarmer? Hva med en cardigan liksom. 

Endret av Rufs
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (14 timer siden):

Hva er poenget med den "genseren" der? Armevarmer? Hva med en cardigan liksom. 

Sikkert digg med varme armer og kald trekk på puppene 🙃

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde være forbudt å kalle det ullkjole når det er 8% ull, 15%ish lyocell og resten akryl og nylon…

Utsolgt på 26 min 🤪

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (6 timer siden):

Altså Hva faen?! Kan noen ødelegge den mobilen snart?! 

Screenshot_20240216_115719_Instagram.jpg

Dette er proana,hun tar bildene sine med vidvinkel for å virke enda tynnere

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte seg noe hos gullsmeden for  124 000  kr for å feire at hun ikke har hatt sex på 1 år! Altså..ka gir du meg...😵‍💫

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (9 timer siden):

Kjøpte seg noe hos gullsmeden for  124 000  kr for å feire at hun ikke har hatt sex på 1 år! Altså..ka gir du meg...😵‍💫

Slik lager man content og engasjement. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Slik lager man content og engasjement. 

Helt klart..men, det er så dumt! 🙄

Blir kvalm av pengebruken hennes og at det er mulig å tjene så mange penger på det hun gjør....

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (2 minutter siden):

Helt klart..men, det er så dumt! 🙄

Blir kvalm av pengebruken hennes og at det er mulig å tjene så mange penger på det hun gjør....

Det er jo fordi dere går inn og gir henne alle disse pengene.  Dere er influensernes nyttige idioter ... ingen klikk - ingen penger. 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alexandrine skrev (17 minutter siden):

Det er jo fordi dere går inn og gir henne alle disse pengene.  Dere er influensernes nyttige idioter ... ingen klikk - ingen penger. 

Pluss kjøper alt hun anbefaler og selger .... come on! Bruk hue snart!!! 

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre gangen hun sier at hun kjøpte noe på nett når hun var fjern på sove tabletter, går det bra med henne? Ruser hun seg på sove tabletter? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av søsteren når hun prøver å holde rundt Isabel og fortelle hvor takknemlig hun er, men Isabel omtrent bare skyver henne av seg og strekker seg etter fuktighetskremen sin.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

melody80s skrev (33 minutter siden):

Får så vondt av søsteren når hun prøver å holde rundt Isabel og fortelle hvor takknemlig hun er, men Isabel omtrent bare skyver henne av seg og strekker seg etter fuktighetskremen sin.

La også merke til det. Er vel ikke uvanlig at folk som har hatt en traumatisk barndom kan være litt avvisende for nærhet. Samtidig klemmer hun jo mye på moren da. Ikke godt å si hva det skal være for noe.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (2 timer siden):

Andre gangen hun sier at hun kjøpte noe på nett når hun var fjern på sove tabletter, går det bra med henne? Ruser hun seg på sove tabletter? 

Man trenger ikke ruse seg på sovetabletter pga det. Tar man sovetabletter og er på mobilen på overtid, shit happens.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (18 timer siden):

Kjøpte seg noe hos gullsmeden for  124 000  kr for å feire at hun ikke har hatt sex på 1 år! Altså..ka gir du meg...😵‍💫

Når man har en så høy bodycount som henne (sagt i en yt-video i 2020, sikkert økt betraktelig nå, kremt…) er vel det uvanlig for henne å gå ett år uten, men det finnes folk som går 5, 10, 15 år uten sex, eller har promise rings og sparer seg til den rette, men de går ikke rundt og forteller det til alle og enhver, og deler sin seksuelle status. Det er faktisk privat, spesielt i Norge, der vi er…som vi er. Mystikk er greit å ha. Ikke mye av det å finne der inne. Det er cringe å gå rundt og si det til ekser, venner og nesten fremmede, til og med feire det, og jeg må si jeg syns hun er motbydelig. Ingenting kan holdes hellig, holdes for seg selv. Det er egentlig ingen big deal, når man tenker over det. Jeg ser et utrolig usympatisk drag over øynene hennes og det lure, onde blikket sitt. Kanskje ikke eksen trodde på henne om ingen sex fordi hun hadde vært ganske så annerledes med ham og oppført seg som en sluttytutty den gang, knapt et år siden. Dama byr på seg selv, artig, men det er selvfølgelig en metodikk og hun er aaaall business. Synd at mange unge, naive folk kjøper ideen om 300 k besties, gjengen, damer osv. Sånn opp og ned som hun er i humøret får meg til å tenke en tanke jeg har gjort lenge: Bipolar. Jepp.

Hun sier hun prøver å være mer classy. Prøver å være?? Men hva med hvem du ER, my dear? Vet hun i det hele tatt det. Da burde ting som dette komme naturlig, ikke skapes påtrengende. Hvis ikke du spiller et skuespill eller har flere personligheter. It’s her show. Alt handler om å vise seg fram, money flashing, ikke om å være en autentisk person. Før det forrige forholdet hatet hun å trene, men da skulle hun plutselig begynne å trene og hadde lyvd til han om at hun elsket det, og yoga elns., dvs. spilte en rolle. Selvfølgelig endrer man seg med tiden, men å endre seg bare fordi man går inn i et forhold og kanskje endrer seg rett etterpå tilbake igjen, viser bare at man har et uavklart forhold til seg selv, og heller ikke står trygt og støtt i sin egen person. Jeg syns hun blir mer og mer forkastelig per dag. Jeg tåler henne ikke. Håper flere har evne til å se bak sløret, og jeg er glad for at det er kritiske stemmer på kg som har nettopp det.

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (1 time siden):

 og det lure, onde blikket sitt.

Jeg syns hun blir mer og mer forkastelig per dag. Jeg tåler henne ikke.

Herliga London.

En kan si mye om Isabel, men jammen kommer ikke rælet ut fra treverket sitt av følgere også (spesielt av sorten som lager seg en bruker kun for å skrive dritt i tråden om henne) 🤓

Endret av Hatsumomo
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...