Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Sursøtsaus skrev (2 timer siden):

Jeg er skuffa over henne. Syntes hun hadde vokst mye med åra og fått mer bein i nesa, men den reisinga hun driver med under pandemien er et enormt FUCK YOU til alle av oss som har måttet smøre oss med tålmodighet i langdistanseforhold. Jeg vil ikke bli for personlig for dette handler ikke om meg, men jeg måtte vente et halvt år før jeg fikk se kjæresten min igjen fordi jeg VALGTE å bli i England i fjor da pandemien først brøt ut for å skåne moren min og andre i risikogruppa. Hun klagde på at det hadde gått to uker, og velger å reise mens vi har et mutert virus fra UK å slite med i landet. Husker hun kjefta folk huden full på sosiale medier for å ikke følge smittetiltakene, men hun drar på fritidsreiser som hun kamuflerer som jobbreiser fordi det blir for kjedelig for henne å vlogge hjemme. VI ER ALLE DRITTLEI AV Å VÆRE HJEMME, RAAD. Det er INGEN som synes det er så jævla mye contentverdig innhold i korona-Oslo som ukentlig får nye tiltak vi alle blir gale av. Det er nok mange som ville gitt mye for en utenlandsreise og en sammenkomst med dem de er glad i nå, men vi lar vær fordi vi ikke vil at denne pandemien skal vare lengre enn den trenger eller drepe flere enn den har gjort. Hva gjør Raad så jævla spesiel som gjør at HUN kan trosse råd og regler? Er hennes behov for å reise, se kjæresten og leve normalt viktigere enn alle andres? Voks opp

Så godt skrevet 🙌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sursøtsaus skrev (21 timer siden):

Jeg er skuffa over henne. Syntes hun hadde vokst mye med åra og fått mer bein i nesa, men den reisinga hun driver med under pandemien er et enormt FUCK YOU til alle av oss som har måttet smøre oss med tålmodighet i langdistanseforhold. Jeg vil ikke bli for personlig for dette handler ikke om meg, men jeg måtte vente et halvt år før jeg fikk se kjæresten min igjen fordi jeg VALGTE å bli i England i fjor da pandemien først brøt ut for å skåne moren min og andre i risikogruppa. Hun klagde på at det hadde gått to uker, og velger å reise mens vi har et mutert virus fra UK å slite med i landet. Husker hun kjefta folk huden full på sosiale medier for å ikke følge smittetiltakene, men hun drar på fritidsreiser som hun kamuflerer som jobbreiser fordi det blir for kjedelig for henne å vlogge hjemme. VI ER ALLE DRITTLEI AV Å VÆRE HJEMME, RAAD. Det er INGEN som synes det er så jævla mye contentverdig innhold i korona-Oslo som ukentlig får nye tiltak vi alle blir gale av. Det er nok mange som ville gitt mye for en utenlandsreise og en sammenkomst med dem de er glad i nå, men vi lar vær fordi vi ikke vil at denne pandemien skal vare lengre enn den trenger eller drepe flere enn den har gjort. Hva gjør Raad så jævla spesiel som gjør at HUN kan trosse råd og regler? Er hennes behov for å reise, se kjæresten og leve normalt viktigere enn alle andres? Voks opp

Spot on! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun 79 000 bilder av seg selv på mobilen? Antagelig selfies. Jeg blir skremt. Da er man sykelig opptatt av eget utsene hvis det er tilfellet. 

Viktig å vise prisen på den nye mobilen, nesten 18 000. Jeg forstår bare ikke behovet med å klistre det på Instagram. Er det for å vise hvor mye penger hun har? Til og med idolet hennes Kim K, klistrer ikke prisene i det offentlige. 

Og den lille tåren hun har jobbet med å få fram, bare for å vise verden hvor vondt hun har det med disse reise rådene, korona og avstandsforhold. Hun var jo med ham nettopp! En liten tåre, måtte dokumenteres. Om det var ekte hadde det vel heller vert masse tårer og snørr. Ikke en liten tåre på et ellers så tørt øye. Hun har tapt seg enormt mye, jeg forstår ikke hvorfor vi følger med på henne lengre. Men samtidig må man jo bare se det neste egosentriske hun finner på også. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer ikke hvordan hun indirekte oppfordret folk til å drite i smittevern ved å delta i BLM-demonstrasjonen i 2020. At andre ting, nå også, blir prioritert over smittevern er ingen bombe. 
 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (30 minutter siden):

Jeg glemmer ikke hvordan hun indirekte oppfordret folk til å drite i smittevern ved å delta i BLM-demonstrasjonen i 2020. At andre ting, nå også, blir prioritert over smittevern er ingen bombe. 
 

Der hadde i alle fall ikke smittevern noe å si for verken henne eller andre. Mye spill for galleriet og kjører alltid sitt eget løp. Veldig fokusert på utseende og kropp samt merkevarer, luksus og penger. Det har hun alltid vært siden hun ble influencer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med denne gråtingen på Instagram...? Må virkelig le skikkelig her!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk enig i noe av de hun skriver, det med å sammenligne problemer. Fordi mange andre har det så mye verre så får man ikke lov å klage på sine egne problemer. Alle har sitt, stort eller smått. 
 

Samtidig så skal IR være litt forsiktig da hun har vært på flere turer og allerede sett typen sin to-tre ganger de siste mnd. Mange har faktisk ikke sett familie, kjærester og venner på 1-2 år. 
IR har muligheten til å være i karantene pga jobben hun har og det gjør det kanskje enklere å reise!?  
Problemet er jo også at regjeringen ikke nektet noen å reise, de anbefalte bare. IR har på mange måter gjort det hun kan for å følge reglene med testing og karantene når hun først har dratt. Selvfølgelig kan man diskutere om dette har vært nødvendig eller ikke.. 

Det å sitte å «klage» over at hun kanskje ikke får sett typen på bursdagen sin blir nesten litt for dumt i denne sammenhengen. Nå har de vært med hverandre på Valentines day og hatt flere uker i Dubai sammen.. vær takknemlig sier jeg. For all del hun skal få lov å være lei seg for det, følelsene hennes er det ingen som kan ta fra henne. Det bare blir litt dumt når hun allerede har tatt de valgene hun har tatt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke kjæresten komme til Norge heller? Hvorfor er det alltid hun som må reise og bryte reiseråd reiserådene som blir gitt?

Synes ikke litt synd I henne. Hun velger å gjennomføre flere utenlandsreiser i en periode der de fleste av oss så vidt er utenfor egen kommune. Da får hun kjenne på bitterhet... Det verste av alt er at hun tjener penger på det.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (6 timer siden):

Jeg er faktisk enig i noe av de hun skriver, det med å sammenligne problemer. Fordi mange andre har det så mye verre så får man ikke lov å klage på sine egne problemer. Alle har sitt, stort eller smått. 
 

Samtidig så skal IR være litt forsiktig da hun har vært på flere turer og allerede sett typen sin to-tre ganger de siste mnd. Mange har faktisk ikke sett familie, kjærester og venner på 1-2 år. 
IR har muligheten til å være i karantene pga jobben hun har og det gjør det kanskje enklere å reise!?  
Problemet er jo også at regjeringen ikke nektet noen å reise, de anbefalte bare. IR har på mange måter gjort det hun kan for å følge reglene med testing og karantene når hun først har dratt. Selvfølgelig kan man diskutere om dette har vært nødvendig eller ikke.. 

Det å sitte å «klage» over at hun kanskje ikke får sett typen på bursdagen sin blir nesten litt for dumt i denne sammenhengen. Nå har de vært med hverandre på Valentines day og hatt flere uker i Dubai sammen.. vær takknemlig sier jeg. For all del hun skal få lov å være lei seg for det, følelsene hennes er det ingen som kan ta fra henne. Det bare blir litt dumt når hun allerede har tatt de valgene hun har tatt. 

Du er kanskje ikke klar over alle brudd hun har gjort? Hun dreit seg ut på insta ved å legge ut bilder av forskjellige steder hun var i England, ble slettet etter et par timer. Og hva er vitsen med å teste seg i Dubai før hun skal hjem til Norge når hun drar på shopping og restauranter før reisen hjem?   Hun har også hatt to besøk under reisekarantene her i Norge. (Pierre første eller andre gangen hun kom hjem fra Dubai og kusinen en av de siste gangene hun kom hjem igjen)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren
Asso skrev (3 timer siden):

Hvorfor kan ikke kjæresten komme til Norge heller? Hvorfor er det alltid hun som må reise og bryte reiseråd reiserådene som blir gitt?

Synes ikke litt synd I henne. Hun velger å gjennomføre flere utenlandsreiser i en periode der de fleste av oss så vidt er utenfor egen kommune. Da får hun kjenne på bitterhet... Det verste av alt er at hun tjener penger på det.

 

Norge slipper ikke inn utenlandske statsborgere som ikke har barn i Norge, eller er gift med noen o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995m skrev (1 time siden):

Du er kanskje ikke klar over alle brudd hun har gjort? Hun dreit seg ut på insta ved å legge ut bilder av forskjellige steder hun var i England, ble slettet etter et par timer. Og hva er vitsen med å teste seg i Dubai før hun skal hjem til Norge når hun drar på shopping og restauranter før reisen hjem?   Hun har også hatt to besøk under reisekarantene her i Norge. (Pierre første eller andre gangen hun kom hjem fra Dubai og kusinen en av de siste gangene hun kom hjem igjen)

Hadde ikke fått med meg alt det der nei, bare noe av det. 
 

Hun skal uansett få lov å være lei seg for at hun ikke får se typen for all del, følelser er følelser. Dessverre har hun satt seg i en dum situasjon selv. Jeg har medfølelse med at hun er lei seg og synes ting er kjipt, det synes jo de fleste. For noen skal det mindre til for at livet «faller sammen». Jeg er som sagt enig at vi ikke skal sammenligne livene våre for alle sliter med sitt, for noen er Isabel sine issuses bare småpirk.. mens for henne så er dette en hverdag som sliter på henne. Samtidig så har hun jo sett typen sin flere ganger, så det er jo litt sært å sutre sånn over det også. 
 

Som influenser får man jo tyn uansett hva man gjør. Synes Isabel var på en god vei, men dessverre har hun gjort en del dumme valg under pandemien. Det dummeste hun egentlig har gjort er å dele det i sosiale medier. Der har mange influensere  brent seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt smådeppa jeg når jeg leser om enkelte influensere. Isabel Raad har helt sikkert mange gode egenskaper, men all denne reisingen mens de fleste av oss sitter mer eller mindre isolert, er ikke bra. 
Kjenner at jeg begynner å bli drittlei sosiale medier - det er langt mellom forbildene. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kleshengeren skrev (3 timer siden):

Norge slipper ikke inn utenlandske statsborgere som ikke har barn i Norge, eller er gift med noen o.l.

Kanskje det burde si henne noe! 😅 Hun er heldig som kan reise til land med milde restriksjoner.

Jeg ser kjæresten min halve året... ja, det er drittøft til tider, men jeg kan liksom ikke bare bestille meg en billett til jobben hans bare fordi jeg savner ham. Hun kan nå snakke med ham på telefon.

Er det noe hun bare må forvente å bli dømt for, så er det å reise utenlands flere ganger for å treffe typen. Driter i hvor hun reiser, problemet er at hun har gjort det så mange ganger!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang artikkel i nettavisen i dag, og jeg blir sjokkert over egoismen og selvopptatheten. Det er ikke mye dugnadsånd eller tanke på andre i den jenta der. Kun meg, meg, meg !

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (7 minutter siden):

Lang artikkel i nettavisen i dag, og jeg blir sjokkert over egoismen og selvopptatheten. Det er ikke mye dugnadsånd eller tanke på andre i den jenta der. Kun meg, meg, meg !

Det jeg ikke skjønner, hvorfor de skal gi hun oppmerksomhet... krokodille tårer delux!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cocogirl skrev (3 timer siden):

Det jeg ikke skjønner, hvorfor de skal gi hun oppmerksomhet... krokodille tårer delux!

Helt enig ! Det er forkastelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste storyene hun la ut her om dagen og grein var bare direkte flaut og unødvendig. Lukter krokodilletårer lang vei for å vinne folk tilbake. Det er evige lange stories hver gang hun skal forklare noe eller unnskylde seg. Hun gjentar seg til det kjedsommelige..

Snakk om å være kalkulerende og manipulerende

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå må noen snart stoppe denne dama.. saksøker Randaberg Kommune??  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (2 minutter siden):

Altså, nå må noen snart stoppe denne dama.. saksøker Randaberg Kommune??  

Stoppe? Det er jo på sin plass at hun gjør det. Bvn har sannsynligvis gjort grove feil i den saken.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...