Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, borifrankrike said:

Før corona... 

Kom ikke corona i mars 2020?

Tenkte kanskje litt feil her, men fikk bare den oppfatningen at du ikke har sett dem siden begynnelsen av 2019.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenelz skrev (6 minutter siden):

Kom ikke corona i mars 2020?

Tenkte kanskje litt feil her, men fikk bare den oppfatningen at du ikke har sett dem siden begynnelsen av 2019.. 

Jeg har heller ikke sett min familie siden julen 2019, bor i Storbritannia, så jeg var hjemme i julen 2019, skulle hjem en tur i til påsken 2020, men det ble avlyst pga corona, så har ikke vært hjemme siden. Kan tenkes @borifrankrike er i samme situasjonen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, deedee_ said:

Jeg har heller ikke sett min familie siden julen 2019, bor i Storbritannia, så jeg var hjemme i julen 2019, skulle hjem en tur i til påsken 2020, men det ble avlyst pga corona, så har ikke vært hjemme siden. Kan tenkes @borifrankrike er i samme situasjonen?

Men da skjønner jeg! Fikk bare den oppfatningen at personen ikke har sett familien sin på 2 «fullgåtte» år pga korona. 

Trist situasjon og har heller ikke sett familien min siden sommer 2019 da de bor i utlandet, men sånn er det bare. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Kenelz said:

Men da skjønner jeg! Fikk bare den oppfatningen at personen ikke har sett familien sin på 2 «fullgåtte» år pga korona. 

Trist situasjon og har heller ikke sett familien min siden sommer 2019 da de bor i utlandet, men sånn er det bare. 

Stemmer det. Måtte avlyse både påsketur, sommerferie, høstferie og sist juleferie på grunn av pandemien. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (På 14.2.2021 den 17.59):

Det er ikke særlig bra for en liten valp å bli flyttet rundt fra sted til sted. Den trenger stabilitet og trening.

Syntes det virker som hunden har det helt fint, den bor jo også mye hos Isabell sin familie, og veksler tydeligvis mellom å være der og hos Isabell. 

Hunden ser da lykkelig nok ut den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (31 minutter siden):

Syntes det virker som hunden har det helt fint, den bor jo også mye hos Isabell sin familie, og veksler tydeligvis mellom å være der og hos Isabell. 

Hunden ser da lykkelig nok ut den.

En valp skal helst være hos eieren, ellers vil den bli forvirret når det gjelder oppdragelsen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nyskjerrighet! Er dere like engasjert i dyrevelferd på andre områder? Som for eksempel griser sine levevilkår eller praktiken rundt separasjon av kalv og mor? Eller det viktigst med dyrenes perspektiv når en kan kritisere influenser i samme slengen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, IKC said:

Av ren nyskjerrighet! Er dere like engasjert i dyrevelferd på andre områder? Som for eksempel griser sine levevilkår eller praktiken rundt separasjon av kalv og mor? Eller det viktigst med dyrenes perspektiv når en kan kritisere influenser i samme slengen? 

Jeg er interessert i dyrevelferd på andre områder :) Hva tenkte du på? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE har overlatt flere dyr til foreldrene sine, det har ikke Isabel. Familien er heller ikke en flytur unna. Jeg ville heller latt min egen hund være med familie i nærheten enn å dra den med på flyturen hvor enn hun er. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kenelz skrev (12 minutter siden):

Jeg er interessert i dyrevelferd på andre områder :) Hva tenkte du på? 

Okei, det er flott!
Mener egentlig akkurat det jeg skriver :) Jeg opplever at mange bruker hvert eneste virkemiddel tilgjengelig for å forsterke hvor dårlige influensere er. Og at det blir lagt mye tid og energi på å bekymre seg over feks, denne hunden til Isabel, når det finnes tusenvis av dyr som virkelig kunne trengt dette engasjementet istedenfor.
Ironisk er det jo også om samme personer støtter opp under utnytting av produksjonsdyr i matindustrien, men det kan jo ikke jeg vite, derfor jeg av oppriktig nyskjerrighet spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, IKC said:

Okei, det er flott!
Mener egentlig akkurat det jeg skriver :) Jeg opplever at mange bruker hvert eneste virkemiddel tilgjengelig for å forsterke hvor dårlige influensere er. Og at det blir lagt mye tid og energi på å bekymre seg over feks, denne hunden til Isabel, når det finnes tusenvis av dyr som virkelig kunne trengt dette engasjementet istedenfor.
Ironisk er det jo også om samme personer støtter opp under utnytting av produksjonsdyr i matindustrien, men det kan jo ikke jeg vite, derfor jeg av oppriktig nyskjerrighet spør :)

Skjønner, men bare fordi det finnes andre dyr som lider enda mer betyr ikke at man skal bort i fra hunden til reisende influencers. Det skal gå an å vær oppmerksom på flere områder samtidig! :) 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (2 minutter siden):

Skjønner, men bare fordi det finnes andre dyr som lider enda mer betyr ikke at man skal bort i fra hunden til reisende influencers. Det skal gå an å vær oppmerksom på flere områder samtidig! :) 

Helt enig med deg, derfor jeg er nyskjerrig på om det finnes andre områder en engasjerer seg i samtidig eller om dyrevelferd bare blir viktig når influensere skal kritiseres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, IKC said:

Helt enig med deg, derfor jeg er nyskjerrig på om det finnes andre områder en engasjerer seg i samtidig eller om dyrevelferd bare blir viktig når influensere skal kritiseres

Ikke godt å vite, men la oss si at de bare er interessert pga influencere skal kritiseres - så synes jeg at det er bedre enn ingenting. Feil grunnlag, men allikevel en «riktig» skritt videre mot bedre velferd for de hundene ved å gjør andre oppmerksomme på dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cuddlegirl said:

Hun fakturerte for over en halv million i januar. Herregud.

Imponerende! Kunne ønske jeg hadde økonomien hennes! Spesielt etter strømregningen.. 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (11 timer siden):

Hun fakturerte for over en halv million i januar. Herregud.

Ja, og prisen for den type penger er jo en helt enorm eksponering i media, av den negative sorten.

At man orker tenker jeg.. både hun og SE får ofte mye eddik og galle slengt mot seg, det må jo ta vanvittig på etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...