Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Er litt sjokkert over at hun bruker over 200.000kr på 3 armbånd og 2 ringer fra cartier. Var et av spørsmålene hun svarte på story. 

Tror faktisk at hun kjøpte disse smykkene kun for å imponere typen. Hun som er så opptatt av å gå til innkjøp av en større leilighet bør virkelig prioritere annerledes. Man er ikke nødvendigvis i rampelyset evig. Plutselig er det over.

På dette området tror jeg faktisk SE er mye flinkere. Tror hun sparer mye av pengene sine. Har sjeldent sett hun flashe med merkeklær eller gjenstander. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bærblå skrev (2 minutter siden):

Er litt sjokkert over at hun bruker over 200.000kr på 3 armbånd og 2 ringer fra cartier. Var et av spørsmålene hun svarte på story. 

Tror faktisk at hun kjøpte disse smykkene kun for å imponere typen. Hun som er så opptatt av å gå til innkjøp av en større leilighet bør virkelig prioritere annerledes. Man er ikke nødvendigvis i rampelyset evig. Plutselig er det over.

På dette området tror jeg faktisk SE er mye flinkere. Tror hun sparer mye av pengene sine. Har sjeldent sett hun flashe med merkeklær eller gjenstander. 

Men så har typen kjøpt armbånd i gull til henne. Så det går begge veier

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Hun begrunnet reising med produksjon av materiale til jobb. Etter å ha sett Instagram feeden hennes nå, tenker jeg at det minner mest om en luksusprostituerts fotoalbum. 

Det er iallefall ikke laget mye "content" som vanlige mennesker kan relatere seg til i disse tider. Hvertfall ikke vi, som følger myndighetenes anbefalinger, og er solidariske med andre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste snapstoryen hennes er jo direkte hårreisende. Ikke nok med at hun har operert seg til det ugjenkjennelige, og er tungt sminket, men hun bruker helt ekstremt med filter. Hun ser ut som en tegneseriefigur. Og flashing av smykker, vesker og priser, totalt unødvendige reiser, og en oppvisning i ren dumskap i beste sendetid på tv, viser i sum et menneske med null innhold, dybde, refleksjon eller verdier. Det er ikke til å tro at andre mennesker bidrar til at hun kan fortsette denne livsstilen. Influencere er virkelig det mest unødvendige og fordummende som finnes.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å se at hun ikke virker å ta smittevern på alvor. Jeg reagerte tidligere i år på det samme da hun oppfordret andre til å bli med i BLM-demonstrasjonen i Oslo etter opptøyene i USA. Tusenvis samlet seg i demonstrasjonen, og smittevern fløy helt ut av vinduet - og hun oppfordret til det. Da ble jeg paff.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (1 time siden):

Veldig trist å se at hun ikke virker å ta smittevern på alvor. Jeg reagerte tidligere i år på det samme da hun oppfordret andre til å bli med i BLM-demonstrasjonen i Oslo etter opptøyene i USA. Tusenvis samlet seg i demonstrasjonen, og smittevern fløy helt ut av vinduet - og hun oppfordret til det. Da ble jeg paff.

 

Sånn er det hele tiden. Alle anbefalinger fra myndighetene og hun gir f...  Hva med premierefesten for serien hennes ?!?

Hun gir blanke f... Og jeg er drittlei !

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (3 timer siden):

Veldig trist å se at hun ikke virker å ta smittevern på alvor. Jeg reagerte tidligere i år på det samme da hun oppfordret andre til å bli med i BLM-demonstrasjonen i Oslo etter opptøyene i USA. Tusenvis samlet seg i demonstrasjonen, og smittevern fløy helt ut av vinduet - og hun oppfordret til det. Da ble jeg paff.

 

Virker som hun følger smittevern godt etter ferie, heldigvis. Men ikke utenom det. 

Nå har Mads Hansen postet om henne på Instagram. Veldig enig i det han poster. Men kommentarene er utrolig stygge. Veldig mange rakker ned på utsenet hennes, noe som overhodet ikke greit. Men jeg er enig med én kommentar der inne. Og det er at hun pisser over alle andre når hun reiser slik som hun gjør, i stedet for å ta del i fellesskapet når det gjelder smittevern. Hun lever i sin egen boble og overlater jobben til alle oss andre. Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke klarer å forstå hvorfor folk blir opprørte av den reisinga. Hjelper ikke hvor mange ganger hun tester seg, hun pisser på alle andre som er pliktoppfyllende og lojale til resten av samfunnet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (4 timer siden):

Virker som hun følger smittevern godt etter ferie, heldigvis. Men ikke utenom det. 

Nå har Mads Hansen postet om henne på Instagram. Veldig enig i det han poster. Men kommentarene er utrolig stygge. Veldig mange rakker ned på utsenet hennes, noe som overhodet ikke greit. Men jeg er enig med én kommentar der inne. Og det er at hun pisser over alle andre når hun reiser slik som hun gjør, i stedet for å ta del i fellesskapet når det gjelder smittevern. Hun lever i sin egen boble og overlater jobben til alle oss andre. Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke klarer å forstå hvorfor folk blir opprørte av den reisinga. Hjelper ikke hvor mange ganger hun tester seg, hun pisser på alle andre som er pliktoppfyllende og lojale til resten av samfunnet. 

Det kalles narcisisme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pandemien viser jo egentlig bare at svært mange av influenserne mangler kreativitet, om de ikke kan by på annet enn "content" basert på såkalte shopping hauls og flotte ferier. 

Isabel har gjort mye fint FØR pandemien, med boka hennes og ønsket om å hjelpe barn og ungdom som har opplevd vold i familien. Jeg hadde håpet denne perioden hvor det anbefales å isolere seg så mye som mulig, ville inspirert henne til å skrive mer om for eksempel denne hjertesaken sin. 

Denne perioden ville vært en fin anledning for mange av influenserne til å vise hva de KAN, enten det er å skrive, male, lage dekorasjoner til hjemmet, matoppskrifter, sminketutorials+oppskrifter på for eksempel hjemmelaget ansiktsmaske, eller videoer hvor de viser hvordan man kan kombinere samme klær på mange forskjellige måter for å bli flinkere til å bruke det man allerede har i stedet for å handle nytt. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

https://www.aftenposten.no/verden/i/7KqgGW/smitten-eksploderte-sammen-med-rakettene-naa-sprer-turistene-viruset-i

Her kritiseres Dubai for å ha lokket med fest, noe flere land nå mener bidro til smittespredning da turistene kom tilbake til egne land. 

Influencere nevnes som påvirkere til dette ved å ha spredd bilder fra «pandemifristedet». 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (20 timer siden):

Den siste snapstoryen hennes er jo direkte hårreisende. Ikke nok med at hun har operert seg til det ugjenkjennelige, og er tungt sminket, men hun bruker helt ekstremt med filter. Hun ser ut som en tegneseriefigur. Og flashing av smykker, vesker og priser, totalt unødvendige reiser, og en oppvisning i ren dumskap i beste sendetid på tv, viser i sum et menneske med null innhold, dybde, refleksjon eller verdier. Det er ikke til å tro at andre mennesker bidrar til at hun kan fortsette denne livsstilen. Influencere er virkelig det mest unødvendige og fordummende som finnes.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett den siste yt videoen hennes er jeg overbevist om at de skal lage en lignende serie som idolet hennes .. denne familien i USA som jeg ikke kommer på navnet til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gmail skrev (9 minutter siden):

Etter å ha sett den siste yt videoen hennes er jeg overbevist om at de skal lage en lignende serie som idolet hennes .. denne familien i USA som jeg ikke kommer på navnet til.

Kardashian familien du sikter til 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...