Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gmail skrev (11 timer siden):

Etter å ha sett den siste yt videoen hennes er jeg overbevist om at de skal lage en lignende serie som idolet hennes .. denne familien i USA som jeg ikke kommer på navnet til.

Uff da. Er det bare jeg som ikke synes de er morsomme i det hele tatt? Hele familien virker så desperate etter å bli oppfattet som den sprø, kule, høylytte ala kardashian familien. Det er jo bare skriking og hyling. Mens Isabell bare filmer seg selv når hun kommuniserer med dem. Den eneste i familien som ikke virker desperat ut er lillesøsteren. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Uff da. Er det bare jeg som ikke synes de er morsomme i det hele tatt? Hele familien virker så desperate etter å bli oppfattet som den sprø, kule, høylytte ala kardashian familien. Det er jo bare skriking og hyling. Mens Isabell bare filmer seg selv når hun kommuniserer med dem. Den eneste i familien som ikke virker desperat ut er lillesøsteren. 

Tro meg, alle de er dessverre desperate etter oppmerksomhet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (21 timer siden):

Uff da. Er det bare jeg som ikke synes de er morsomme i det hele tatt? Hele familien virker så desperate etter å bli oppfattet som den sprø, kule, høylytte ala kardashian familien. Det er jo bare skriking og hyling. Mens Isabell bare filmer seg selv når hun kommuniserer med dem. Den eneste i familien som ikke virker desperat ut er lillesøsteren. 

Jeg syntes ikke de er det granne morsomme. De blir så tilgjort så det er synd 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gmail skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes ikke de er det granne morsomme. De blir så tilgjort så det er synd 

Blir mer Tangerudbakken enn Kardashians spør du meg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (48 minutter siden):

Blir mer Tangerudbakken enn Kardashians spør du meg. 

Hvorfor drar du inn Tangerudbakken her? Hva har mennesker med utviklingshemning med denne debatten å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtLiteTroll skrev (På 3.2.2021 den 22.25):

Uff da. Er det bare jeg som ikke synes de er morsomme i det hele tatt? Hele familien virker så desperate etter å bli oppfattet som den sprø, kule, høylytte ala kardashian familien. Det er jo bare skriking og hyling. Mens Isabell bare filmer seg selv når hun kommuniserer med dem. Den eneste i familien som ikke virker desperat ut er lillesøsteren. 

Har ikke sett den første serien og kommer ikke til å se den andre.

Fortjener ikke oppmerksomhet etter sin oppførsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (18 timer siden):

Blir mer Tangerudbakken enn Kardashians spør du meg. 

Ingenting galt med Tangerudbakken. Influensere derimot...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabell på tur til Hemsedal.....greit nok det. Men så utrolig lite gjennomtenkt å stå i skibakken uten hjelm! 😖 Utseende og image er viktigere enn alt tydeligvis. At jeg fremdeles blir forbauset.....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (2 timer siden):

Isabell på tur til Hemsedal.....greit nok det. Men så utrolig lite gjennomtenkt å stå i skibakken uten hjelm! 😖 Utseende og image er viktigere enn alt tydeligvis. At jeg fremdeles blir forbauset.....

Hun har vel mistet hodet i Dubai.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun fremdeles sammen med denne typen fra Dubai-reisen? Poster jo aldri noe om han utenom på den turen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 time siden):

Er hun fremdeles sammen med denne typen fra Dubai-reisen? Poster jo aldri noe om han utenom på den turen

Det er fordi han er tilbake i UK mens hun er her i Norge. Britisk overfladisk hunk i avstandsforhold? Kommer ikke til å vare så veldig lenge, tror jeg..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (4 minutter siden):

London.

Det må jo være en spøk? Hun har ikke seriøst reist til London? Når det febrilsk kjempes for å unngå spredning av det britiske muterte viruset, så drar hun til opphavet? Etter en festtur til Hemsedal rett før. Hva er det dette mennesket ikke forstår? Vi er frarådet reiser både innenlands og utenlands, og til og med pålagt hjemmekontor der det er mulig. Snakk om selvsentrert og usolidarisk menneske. Hun har virkelig vist seg fra sin oppriktige side de siste månedene. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...