Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Ja, og prisen for den type penger er jo en helt enorm eksponering i media, av den negative sorten.

At man orker tenker jeg.. både hun og SE får ofte mye eddik og galle slengt mot seg, det må jo ta vanvittig på etterhvert.

Kremt. Det hetef edder og galle.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (55 minutter siden):

Kremt. Det hetef edder og galle.

Haha, det har du helt rett i, går litt fort i svingene av og til 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Ja, og prisen for den type penger er jo en helt enorm eksponering i media, av den negative sorten.

At man orker tenker jeg.. både hun og SE får ofte mye eddik og galle slengt mot seg, det må jo ta vanvittig på etterhvert.

Berettiget kritikk vil jeg kalle det, når man får kritikk for å ta ufattelig dumme valg i en pandemi...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl skrev (20 timer siden):

Hun fakturerte for over en halv million i januar. Herregud.

Det var voldsomt. Med dette tempoet nærmer hun seg SE sin omsetning etter hvert. Men er det verdt det tenker jeg, kostnaden er offentlig oppmerksomhet. Men nå er jo influencere den type mennesker som tydeligvis elsker oppmerksomhet så da er det sikkert helt topp 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (På 14.2.2021 den 10.25):

Den ungen bryr seg rett og slett ikke hva hun gjør og påvirker alle til å reise... 🤬

Ungen? Eg er ikke enig i alt hun gjør men å kalle henne for unge er for drøyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (På 15.2.2021 den 21.03):

Ikke godt å vite, men la oss si at de bare er interessert pga influencere skal kritiseres - så synes jeg at det er bedre enn ingenting. Feil grunnlag, men allikevel en «riktig» skritt videre mot bedre velferd for de hundene ved å gjør andre oppmerksomme på dette. 

Jeg tror helt ærlig ikke at Isabel sin hund lider så fryktelig mye. Ikke hunden til SE heller. Sånn hvis man skal begynne å snakke om dyrevelferd generelt. (Tilbake til IKC sin kommentar.)

Endret av Holistic
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holistic skrev (1 time siden):

Jeg tror helt ærlig ikke at Isabel sin hund lider så fryktelig mye. Ikke hunden til SE heller. Sånn hvis man skal begynne å snakke om dyrevelferd generelt. (Tilbake til IKC sin kommentar.)

Jeg er mer bekymret over oppdragelsen til den hunden, enn at den er mer hos moren enn hos IR

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (På 19.2.2021 den 10.39):

Jeg er mer bekymret over oppdragelsen til den hunden, enn at den er mer hos moren enn hos IR

Da er jo spørsmålet: hvem andre enn the Raads blir påvirket om denne hunden får en dårlig oppdragelse? 
Tror ikke jeg ville bekymret meg over enda en dårlig oppdratt pomeranian i Oslo. 

Endret av Holistic
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg innrømme at jeg liker veldig godt podcasten til Isabell og kusina. De må bare slutte å si "bro" og "bruuur" i annenhver setning, så er det jo ganske bra. Håper de snart vokser det av seg. Liker at de er så åpne, føles som en er flue på veggen under en vanlkg samtale. Så der gjør de det bra. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Nå må jeg innrømme at jeg liker veldig godt podcasten til Isabell og kusina. De må bare slutte å si "bro" og "bruuur" i annenhver setning, så er det jo ganske bra. Håper de snart vokser det av seg. Liker at de er så åpne, føles som en er flue på veggen under en vanlkg samtale. Så der gjør de det bra. 

 

Jeg likte den i starten, men de siste episodene føler jeg de har snakket om akkurat det samme som de har snakket om i episoden før (har måttet stoppe opp og dobbelt skjekke at jeg ikke hører på samme). Podkasten skulle også komme med info de ikke delte på i sta eller YouTube de skulle dele mer på podkast men det er jo akkurat det samme som deles på podkast som alle andre medier... skal høre litt mer på podkasten men kommer nok til å slutte å høre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kleshengeren
Cuddlegirl skrev (På 15.2.2021 den 21.03):

Hun fakturerte for over en halv million i januar. Herregud.

Mer interessant å få vite hva hun tar ut i lønn eller hva ASet har i overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elleven skrev (På 24.2.2021 den 22.00):

Sitter hun i karantene i England eller??

Det lurte jeg og på, men nå ser det ut som hun er hjemme med hunden igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Ville91 said:

Det lurte jeg og på, men nå ser det ut som hun er hjemme med hunden igjen? 

England er fortsatt under streng lockdown, og de krever i tillegg karantene for innreisende. Så det er godt mulig hun satt i karantene hele tiden mens hun var der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borifrankrike skrev (1 minutt siden):

England er fortsatt under streng lockdown, og de krever i tillegg karantene for innreisende. Så det er godt mulig hun satt i karantene hele tiden mens hun var der. 

Hun la faktisk ut et bilde på Instagram fra kjæresten sitt klesstudio mens hun egentlig skulle vært i karantene i England. Alle kommentarer under bildet om at hun brøt karantenen ble slettet og flere på Jodel snakket om å melde henne til engelsk politi (tror ikke det ble gjort da). Hun passet på å ikke legge ut noe mer som viste henne utenfor leiligheten hun var i etter det.

Ser ut til at hun er hjemme i Norge igjen nå ja.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hello95 skrev (49 minutter siden):

Hun la faktisk ut et bilde på Instagram fra kjæresten sitt klesstudio mens hun egentlig skulle vært i karantene i England. Alle kommentarer under bildet om at hun brøt karantenen ble slettet og flere på Jodel snakket om å melde henne til engelsk politi (tror ikke det ble gjort da). Hun passet på å ikke legge ut noe mer som viste henne utenfor leiligheten hun var i etter det.

Ser ut til at hun er hjemme i Norge igjen nå ja.

Går det virkelig an å være så selvsentrert og tankeløs?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hello95 said:

Hun la faktisk ut et bilde på Instagram fra kjæresten sitt klesstudio mens hun egentlig skulle vært i karantene i England. Alle kommentarer under bildet om at hun brøt karantenen ble slettet og flere på Jodel snakket om å melde henne til engelsk politi (tror ikke det ble gjort da). Hun passet på å ikke legge ut noe mer som viste henne utenfor leiligheten hun var i etter det.

Ser ut til at hun er hjemme i Norge igjen nå ja.

Det hadde jeg ikke fått med meg. Beklager. Det er i så fall veldig dårlig gjort av henne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (32 minutter siden):

Jeg er skuffa over henne. Syntes hun hadde vokst mye med åra og fått mer bein i nesa, men den reisinga hun driver med under pandemien er et enormt FUCK YOU til alle av oss som har måttet smøre oss med tålmodighet i langdistanseforhold. Jeg vil ikke bli for personlig for dette handler ikke om meg, men jeg måtte vente et halvt år før jeg fikk se kjæresten min igjen fordi jeg VALGTE å bli i England i fjor da pandemien først brøt ut for å skåne moren min og andre i risikogruppa. Hun klagde på at det hadde gått to uker, og velger å reise mens vi har et mutert virus fra UK å slite med i landet. Husker hun kjefta folk huden full på sosiale medier for å ikke følge smittetiltakene, men hun drar på fritidsreiser som hun kamuflerer som jobbreiser fordi det blir for kjedelig for henne å vlogge hjemme. VI ER ALLE DRITTLEI AV Å VÆRE HJEMME, RAAD. Det er INGEN som synes det er så jævla mye contentverdig innhold i korona-Oslo som ukentlig får nye tiltak vi alle blir gale av. Det er nok mange som ville gitt mye for en utenlandsreise og en sammenkomst med dem de er glad i nå, men vi lar vær fordi vi ikke vil at denne pandemien skal vare lengre enn den trenger eller drepe flere enn den har gjort. Hva gjør Raad så jævla spesiel som gjør at HUN kan trosse råd og regler? Er hennes behov for å reise, se kjæresten og leve normalt viktigere enn alle andres? Voks opp

Og hvilket content? Hun står jo bare å gjør seg til i alt hun legger ut. Flasher merker, lager trutmunn og presser frem pupper og rumpe. Sikkert verdt risikoen med å reise rundt det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...