Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

spirå12 skrev (17 timer siden):

Hatere ??? Den kommentaren ? Ufin og dum, men hat ?!? Det er å trekke ting ut av alle proporsjoner.

Klarer du heller ikke å se størrelseforholdet her ? Isabel henger ut jenta for 267000 følgere. 

Jenta får tenke seg om to ganger da, før hun slenger dritt mot en person med 267k følgere :)

Endret av Holistic
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holistic skrev (40 minutter siden):

Jenta får tenke seg om to ganger da, før hun slenger dritt mot en person med 267k følgere :)

Totalt uenig.

Isabel må forstå hvilken makt og hvilket ansvar hun har som influenser.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (39 minutter siden):

Totalt uenig.

Isabel må forstå hvilken makt og hvilket ansvar hun har som influenser.

Grei måte å lære seg å ikke være ufin mot andre på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holistic skrev (3 timer siden):

Jenta får tenke seg om to ganger da, før hun slenger dritt mot en person med 267k følgere :)

Var hun  ikke 23 år gammel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (1 time siden):

Fant ut hva hun er influencer på, kjøpe press og selvdigger 😅

Hva mener du? Har hun betalt pressen for å bli kjent? :sjokkbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heidi67 skrev (1 time siden):

Frk.Raad er på lukseriøs hyttetur,har hun tatt en Erna?😉Om ikke jeg tar helt feil,noe jeg tar høyde for😉,så har fam.Raad hytteferie i Hemsedal med 8,9 personer fra 3,4 hushold🤗Trodde det bare var lov å ha 5 gjester ifølge reglene i Hemsedal🤗For all del jeg kan ta feil,men skulle jeg ha rett så fy Frk.Raad for at hun lo rått av Erna på sin siste episode på Spotify,da Erna gjorde feil🤗Ellers så håper jeg de får en fantastisk hyttetur,det er noe annet når jeg reiser på hyttetur med utedo,stearinlys og smelta isvann som vi varmer🤗God påske fra meg som holder meg hjemme med gubben min,noe vi har gjort det siste året:sur:

Jeg følger ikke frk Raad (og er stolt av det) men hvis dette stemmer, så velter jeg meg i skam, fordi jeg trodde hun var blitt et bedre menneske..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi67
Honey Dew skrev (På 26.3.2021 den 20.23):

Hva mener du? Har hun betalt pressen for å bli 

Endret av Heidi67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi67
spirå12 skrev (På 27.3.2021 den 1.32):

Jeg følger ikke frk Raad (og er stolt av det) men hvis dette stemmer, så velter jeg meg i skam, fordi jeg trodde hun var blitt et bedre 

Endret av Heidi67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi67
spirå12 skrev (På 27.3.2021 den 1.32):

Jeg følger ikke frk Raad (og er stolt av det) men hvis dette stemmer, så velter jeg meg i skam, fordi jeg trodde hun var blitt et bedre Erna

Endret av Heidi67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi67
Heidi67 skrev (På 27.3.2021 den 0.18):

Frk.Raad er på lukseriøs hyttetur,har hun tatt en Erna?😉Om ikke jeg tar helt feil,noe jeg tar høyde for😉,så har fam.Raad hytteferie i Hemsedal med 8,9 personer fra 3,4 hushold🤗Trodde det bare var lov å ha 5 gjester ifølge reglene i Hemsedal🤗For all del jeg kan ta feil,men skulle jeg ha rett så fy Frk.Raad for at hun lo rått av Erna på sin siste episode på Spotify,da Erna gjorde feil🤗Ellers så håper jeg de får en fantastisk hyttetur,det er noe annet når jeg reiser på hyttetur med utedo,stearinlys og smelta isvann som vi varmer🤗God påske fra meg som holder meg hjemme med gubben min,noe vi har gjort det siste 

Endret av Heidi67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heidi67 skrev (5 timer siden):

Kjøpepress...ikke kjøpe pressen🙈😂innskild at jeg lo litt av den🤗

Kjøpepress jeg mente 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi67
Cocogirl skrev (På 27.3.2021 den 7.26):

Kjøpepress jeg mente 😆

 

Endret av Heidi67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heidi67 skrev (35 minutter siden):

😂😂

Forundret ikke meg hvis hun kjøper pressen også 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi67 skrev (8 timer siden):

Kjøpepress...ikke kjøpe pressen🙈😂innskild at jeg lo litt av den🤗

 

Heidi67 skrev (2 timer siden):

Har vært på nattevakt så det ble litt mye ,innshild🤗

Kan du faktisk ikke skrive ordet unnskyld? Og komma skal brukes slik, ikke med mellomrom foran. 
 

Og så syns jeg det er litt rart at du irettesetter andre for å skrive negativt i andre tråder mens du selv altså disser Isabell Raad her? Dobbeltmoralen lenge leve?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hytteturen er sikkert godkjent på ett vis i forbindelse med tvinnspilling til en ny sesong av serien om Isabel. 

Vil tro det er ting som blir godkjent av helsemyndighetene på lik linje med andre tvinnspillinger som skjer under Covid19. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...