Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Iso1 skrev (4 timer siden):

Nei, hun skal til Maldivene

Ok. Hun var i Marokko før hun dro til Maldivene isåfall. Utifra stedet/hotellet hun først var på før avreise. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bærblå skrev (6 timer siden):
Bærblå skrev (6 timer siden):

Ok. Hun var i Marokko før hun dro til Maldivene isåfall. Utifra stedet/hotellet hun først var på før avreise. 

..ikke nok med at hun er ute og reiser igjen ( for fjerde, femte, sjette gang under pandemien???), men hun reiser i tillegg fra sted til sted. Syns hun må være en av de dårligste forbildene som publiserer dette på alle sine kanaler, og normaliserer dette. I tillegg til at hun allerede fronter dårlige verdier for den neste generasjonen; med et unormalt og ekstremt fokus på kropp, overforbruk og flashing av dyre vaner...  syns det er direkte kvalmende å se henne og kjæresten ( for hundrede gang) på en eller annen luksusbutikk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg misunner henne der! Maldivene 😍 Åhh! Bare om jeg hadde hatt penger så hadde jeg blitt der til korona var «over» 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (17 minutter siden):

Må si at jeg misunner henne der! Maldivene 😍 Åhh! Bare om jeg hadde hatt penger så hadde jeg blitt der til korona var «over» 😂

Det er nok covid-19 på Maldivene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Honey Dew said:

Det er nok covid-19 på Maldivene også.

Men så ville jeg heller ha vært der enn hjemme 😉 Så klart om jeg hadde hatt penger til det.

Sitte hjemme og se på regnet < Sole meg ute på en privat strand og drikke cocktails med fargerike partyparasoll 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (48 minutter siden):

Men så ville jeg heller ha vært der enn hjemme 😉 Så klart om jeg hadde hatt penger til det.

Sitte hjemme og se på regnet < Sole meg ute på en privat strand og drikke cocktails med fargerike partyparasoll 

Å belaste sykehusene der nede, slik at fastboende ikke får plass...?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Honey Dew said:

Å belaste sykehusene der nede, slik at fastboende ikke får plass...?

Regner med at det alltid finnes mulighet for plass, spesielt om man har penger til å oppholde seg hjemme med egne pleiere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (3 timer siden):

Regner med at det alltid finnes mulighet for plass, spesielt om man har penger til å oppholde seg hjemme med egne pleiere. 

Synd for dem som ikke har penger... ? Eller... ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, spirå12 said:

Synd for dem som ikke har penger... ? Eller... ?

Snakker om de som er på langtids reise i utlandet og har penger til privat sykehus/pleie. Det går ikke utover andre personer som kun tar seg nytte av offentlig hjelp/behandling/pleie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun kan bli der noen måneder. Såfall skal jeg slutte å bitche om den reisinga hennes. Men så lenge hun reiser fram og tilbake under pandemien, så er det bare ekstremt ulojalsk (hvis det er et ord), egosentrisk og det sender bare ut dårlige signaler rett og slett. 

Forøvrig synes jeg hun snart kan gjøre alvor av å flytteplanene sine utenlands. Å hele tida gnåle om at hun ønsker, begynner å bli litt oppbrukt. Hun har skrevet om det i et par år, som om det skjer i nær fremtid. Det er veldig lite interessant vlogging og blogging når det gjelder ting som aldri skjer, det blir jo bare med snakket. Hun sier hun har fått tak i en megler nå, men vil vel gå flere år likevell. Da trenger hun ikke å snakke om det heller, før det faktisk begynner å skje noe😂 Jeg tror hun snakker om det for å virke interessant, og at det bare er tomsnakk. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har støttet IR, synes hun har vært en mer åpen og ærlig blogger enn mange andre. Men det hun holder på med nå er bare så utrolig provoserende og egoistisk. Fortsetter å legge ut oppdateringer som om ingenting er annerledes i verden. Hun har mistet all min respekt og jeg kommer til å si fra til alle samarbeidspartnere hva jeg mener om å støtte opp om dette. Ser hun ikke svarer på et sp mål under nest siste IG innlegg om hva som hadde skjedd hvis alle gjorde som henne, det sier vel alt. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (14 timer siden):

Synes hun kan bli der noen måneder. Såfall skal jeg slutte å bitche om den reisinga hennes. Men så lenge hun reiser fram og tilbake under pandemien, så er det bare ekstremt ulojalsk (hvis det er et ord), egosentrisk og det sender bare ut dårlige signaler rett og slett. 

Forøvrig synes jeg hun snart kan gjøre alvor av å flytteplanene sine utenlands. Å hele tida gnåle om at hun ønsker, begynner å bli litt oppbrukt. Hun har skrevet om det i et par år, som om det skjer i nær fremtid. Det er veldig lite interessant vlogging og blogging når det gjelder ting som aldri skjer, det blir jo bare med snakket. Hun sier hun har fått tak i en megler nå, men vil vel gå flere år likevell. Da trenger hun ikke å snakke om det heller, før det faktisk begynner å skje noe😂 Jeg tror hun snakker om det for å virke interessant, og at det bare er tomsnakk. 

Enig. Følger ikke IR særlig tett, men følger henne på insta. Det deles jo minimalt innhold med substans - bare selfies, bikinibilder, uinteressante hverdagsbilder fra et liv i luksus og ...tomprat. Bøtter og spann med vas, og abstraktiteter om «store planer», som jeg til nå ikke har sett så mye til. For all del noe hun deler med en haug andre influencere. Jeg syns at det er rart og spennende at så mange folk gidder å engasjere seg i noe som fremstår som totalt tanketomt, jeg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtLiteTroll skrev (15 timer siden):

Synes hun kan bli der noen måneder. Såfall skal jeg slutte å bitche om den reisinga hennes. Men så lenge hun reiser fram og tilbake under pandemien, så er det bare ekstremt ulojalsk (hvis det er et ord), egosentrisk og det sender bare ut dårlige signaler rett og slett. 

Forøvrig synes jeg hun snart kan gjøre alvor av å flytteplanene sine utenlands. Å hele tida gnåle om at hun ønsker, begynner å bli litt oppbrukt. Hun har skrevet om det i et par år, som om det skjer i nær fremtid. Det er veldig lite interessant vlogging og blogging når det gjelder ting som aldri skjer, det blir jo bare med snakket. Hun sier hun har fått tak i en megler nå, men vil vel gå flere år likevell. Da trenger hun ikke å snakke om det heller, før det faktisk begynner å skje noe😂 Jeg tror hun snakker om det for å virke interessant, og at det bare er tomsnakk. 

Illojalt. Siden du lurte på det selv. ☺️ 
Forøvrig helt enig med deg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Tripptrapp1 said:

Enig. Følger ikke IR særlig tett, men følger henne på insta. Det deles jo minimalt innhold med substans - bare selfies, bikinibilder, uinteressante hverdagsbilder fra et liv i luksus og ...tomprat. Bøtter og spann med vas, og abstraktiteter om «store planer», som jeg til nå ikke har sett så mye til. For all del noe hun deler med en haug andre influencere. Jeg syns at det er rart og spennende at så mange folk gidder å engasjere seg i noe som fremstår som totalt tanketomt, jeg. 

Av ren nysgjerrighet, hvorfor følger du hun på instagram når du misliker hva hun publiserer? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (2 minutter siden):

Av ren nysgjerrighet, hvorfor følger du hun på instagram når du misliker hva hun publiserer? 

Du er inneforstått med at å mislike noe ikke er et synonym til å finne noe uinteressant? Jeg har ikke sagt at jeg misliker det hun legger ut, jeg sier at jeg syns at innholdet er tomt og platt. 

Jeg begynte å følge henne i en periode det virket som hun hadde skjerpet seg og blitt voksen, rundt da hun var med i debatten på NRK. Nå scroller jeg bare forbi henne i feeden. Tror hun er den eneste rosabloggeren jeg følger, så det er ikke så høy frekvens av den type innlegg i feeden min at det blir plagsomt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Tripptrapp1 said:

Du er inneforstått med at å mislike noe ikke er et synonym til å finne noe uinteressant? Jeg har ikke sagt at jeg misliker det hun legger ut, jeg sier at jeg syns at innholdet er tomt og platt. 

Jeg begynte å følge henne i en periode det virket som hun hadde skjerpet seg og blitt voksen, rundt da hun var med i debatten på NRK. Nå scroller jeg bare forbi henne i feeden. Tror hun er den eneste rosabloggeren jeg følger, så det er ikke så høy frekvens av den type innlegg i feeden min at det blir plagsomt.

Ok - så hvorfor følger du enda hun om du synes innholdet er tomt og flatt? Unfollow så slipper man å få med seg noe som man finner uinteressant. 

Og regnet med at du misliker feeden hennes siden du ikke liker ting som er «tomt og flatt». Mislike = Ikke like. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (12 minutter siden):

Ok - så hvorfor følger du enda hun om du synes innholdet er tomt og flatt? Unfollow så slipper man å få med seg noe som man finner uinteressant. 

Og regnet med at du misliker feeden hennes siden du ikke liker ting som er «tomt og flatt». Mislike = Ikke like. 

Har ikke sagt at jeg ikke liker det hun legger ut heller. Det ville nemlig bety at profilen vekker engasjement i en grad den ikke gjør.  
 

Hvorfor er du så opptatt av at jeg følger noen jeg i utgangspunktet finner uinteressant, forresten? Trykker du selv liker på alt i feeden din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tripptrapp1 said:

Har ikke sagt at jeg ikke liker det hun legger ut heller. Det ville nemlig bety at profilen vekker engasjement i en grad den ikke gjør.  
 

Hvorfor er du så opptatt av at jeg følger noen jeg i utgangspunktet finner uinteressant, forresten? Trykker du selv liker på alt i feeden din?

Aldri skjønt meg på folk som gidder å følge noen som publiserer «tomt og flatt». Virker som du følger hun bare for å klage på KG. 

Men altså du liker det hun publiserer da? Liker du ting som du finner uinteressant? 

Følger personer som publiserer innhold som vekker min interesse. Begynner de å publisere innhold som er «tomt og flatt» unfollower jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elleven skrev (10 timer siden):

Er det noen som har oversikt over hvor mange reiser og hvor hun har vært etter pandemien kom?

Hun har vel alltid vært ganske "bortreist"...?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...