Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Kenelz skrev (8 timer siden):

Aldri skjønt meg på folk som gidder å følge noen som publiserer «tomt og flatt». Virker som du følger hun bare for å klage på KG. 

Men altså du liker det hun publiserer da? Liker du ting som du finner uinteressant? 

Følger personer som publiserer innhold som vekker min interesse. Begynner de å publisere innhold som er «tomt og flatt» unfollower jeg. 

Dette blir for dumt. Jeg bare rapporterte deg, jeg. En annen ting jeg finner uinteressant er folk som må diskutere andre brukere og deres valg istedenfor trådens tema. I retrospekt ser jeg at jeg ikke skulle reagert på spørsmålene dine til å begynne med, men gikk i baret der.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært så skuffet over henne lenge nå og ser ingen tegn til endring. Så avfulgte henne endelig i dag! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslojente88 skrev (1 time siden):

Vært så skuffet over henne lenge nå og ser ingen tegn til endring. Så avfulgte henne endelig i dag! 

Alt er, se på min opererte kropp og masse søppel som blir kjøpt! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (4 timer siden):

Alt er, se på min opererte kropp og masse søppel som blir kjøpt! 

Ja, ikke mye samfunnsnyttig fra den damen....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslojente88 skrev (6 timer siden):

Vært så skuffet over henne lenge nå og ser ingen tegn til endring. Så avfulgte henne endelig i dag! 

👏👏👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir meg ikke mye,for hun lever i en verden jeg aldri kan bli en del av. Den luksus og overdådigheten er helt over min fatte evne...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva som gjør det, men jeg har sansen for denne jenta. Liker ikke måten hun har operert både det ene og det andre, og hvilket forbilde hun har vært. Men jeg liker personligheten hennes og liker å følge henne som en influenser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma1984 skrev (På 18.1.2021 den 23.48):

Kommentaren hennes vedrørende Ingeborg Senneset må jo være en form for humor? Eller  er det mulig at hun faktisk ikke visste hvem hun var? 

Er fullt ut mulig, jeg måtte selv google dama

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Er fullt ut mulig, jeg måtte selv google dama

De fleste vet hvem Ingeborg senneset er. Selv følger jeg ingen på snap og Instagram etc. Fulgte flere på blogg og når de er borte derfra savner jeg heldigvis ingen 😊 Kommer ikke til å følge noen noe annet sted. Hadde litt trua eller kanskje mer håp, på en utvikling både hos Isabel og SE men det skjedde jo ikke 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (7 minutter siden):

De fleste vet hvem Ingeborg senneset er. Selv følger jeg ingen på snap og Instagram etc. Fulgte flere på blogg og når de er borte derfra savner jeg heldigvis ingen 😊 Kommer ikke til å følge noen noe annet sted. Hadde litt trua eller kanskje mer håp, på en utvikling både hos Isabel og SE men det skjedde jo ikke 😂

Kan så være, i din omgangskrets, men vil påstå det ikke stemmer i min. (Like statistisk sett korrekt, siden det kun blir synsing) 

SE har jeg ikke sett positiv utvikling på IR litt mer, selv om jeg uavhengig av tid vil aldri kunne tenke positivt om en reise til land som UAE eller Tyrkia (Covid-19 eller ei) 

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (10 timer siden):

Kan så være, i din omgangskrets, men vil påstå det ikke stemmer i min. (Like statistisk sett korrekt, siden det kun blir synsing) 

SE har jeg ikke sett positiv utvikling på IR litt mer, selv om jeg uavhengig av tid vil aldri kunne tenke positivt om en reise til land som UAE eller Tyrkia (Covid-19 eller ei) 

Hvilken positiv utvikling ser du hos IR ? Jeg spør av ren nysgjerrighet. Jeg hadde også tro på henne etter NRK debatten hun stilte opp på, men alt hun har gjort etterpå, har motbevist det jeg trodde var en endring/modning.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt ned på denne jenta lenge, men hva har hun egentlig operert? Rompe, pupper?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fulgt ned på denne jenta lenge, men hva har hun egentlig operert? Rompe, pupper?

Og nesa..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på andre språk enn nordisk/engelsk. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må le litt når hun trener silikon rompa si😂😂😂Hva er poenget? Lurer på om Jack vet hvordan hun egentlig ser ut? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curlyme skrev (2 timer siden):

Jeg må le litt når hun trener silikon rompa si😂😂😂Hva er poenget? Lurer på om Jack vet hvordan hun egentlig ser ut? 

Det er da ingenting galt med hvordan hun "egentlig" ser ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Curlyme said:

Jeg må le litt når hun trener silikon rompa si😂😂😂Hva er poenget? Lurer på om Jack vet hvordan hun egentlig ser ut? 

Hun har tidligere tatt opp at han vet hvordan hun så ut tidligere. Hun var jo ikke stygg tidligere. :) 

Edit: Ble litt vel mye «tidligere».. var trøtt tidligere. 😂

Endret av Kenelz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (6 timer siden):

Hun har tidligere tatt opp at han vet hvordan hun så ut tidligere. Hun var jo ikke stygg tidligere. :) 

Edit: Ble litt vel mye «tidligere».. var trøtt tidligere. 😂

Hun var uendelig mye penere før alle operasjoner...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...