Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

13 hours ago, spirå12 said:

Hun var uendelig mye penere før alle operasjoner...

Synes hun var vakker/unik før og vakker/glamorøst nå. To helt forskjellige type utseende, men allikevel ikke stygg.. Bare annerledes og mindre unikt! ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sittet å kikket igjennom de siste bildene til Isabell og også kommentarene hun får. Kan det være at en av grunnen til at hun holder ut all dritten og også de konstruktive meldingene / tilbakemeldinger hun får er fordi uten bloggen har hun ikke en utdannelse og at det et gjengs over med bloggere?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gmail skrev (På 11.4.2021 den 18.26):

Jeg har sittet å kikket igjennom de siste bildene til Isabell og også kommentarene hun får. Kan det være at en av grunnen til at hun holder ut all dritten og også de konstruktive meldingene / tilbakemeldinger hun får er fordi uten bloggen har hun ikke en utdannelse og at det et gjengs over med bloggere?

Holder ut dritten ?

Jeg synes hun går rett i "offerrollen" når hun mottar kritikk jeg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun flytte sammen med kjæresten et eller annet sted i utlandet. Lurer på hva som skjer med hunden da.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (35 minutter siden):

Nå skal hun flytte sammen med kjæresten et eller annet sted i utlandet. Lurer på hva som skjer med hunden da.

Blitt verre en SE 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (20 timer siden):

Holder ut dritten ?

Jeg synes hun går rett i "offerrollen" når hun mottar kritikk jeg.

Okay la meg ordlegge meg på en annen måte, jeg tror at grunnen til at hun ikke slutter å blogge, slutter å vblogge og instagram er fordi hun..... ja som jeg sa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gmail skrev (14 timer siden):

Okay la meg ordlegge meg på en annen måte, jeg tror at grunnen til at hun ikke slutter å blogge, slutter å vblogge og instagram er fordi hun..... ja som jeg sa

Du tenker hun ikke har andre muligheter til å tjene penger ? 

Sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (På 6.4.2021 den 16.14):

Jeg har ikke fulgt ned på denne jenta lenge, men hva har hun egentlig operert? Rompe, pupper?

Ihvertfall rompe, pupper, fettsuging av lår, nese

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inochan skrev (11 timer siden):

Ihvertfall rompe, pupper, fettsuging av lår, nese

Fettsugde lår har hun ikke,slank har hun alltid vært.

Nese,rumpe og pupper er operert.

Samt en del fillers i ansiktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Husker så godt introen hennes på paradise hotell: Jeg har lange øyevipper, langt hår, og store pupper, og alt er ekte. . Hun sa noe lignende i allefall, og var så kry. Så går det noen år, så opererer hun rumpa, puppene, nesa, ribbeina, tar fillers i leppene og Botox.. 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (På 2.4.2021 den 12.43):

Ok. Hun var i Marokko før hun dro til Maldivene isåfall. Utifra stedet/hotellet hun først var på før avreise. 

Nej du kommer icke in i Marocko, hun va i Dubai, de sa hun på YT

du må va statsborger for å komme in i marokko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er egentlig Jack Beumont? Stusser litt på pengebruken i Dubai/Maldivene? Det er ikke sååå lukrativt å drive et eget klesmerke, og i allle fall ikke et nytt, at du har råd til så høyt forbruk som på de siste reisene. Setter han det på firmaet, er han en svindler? Kjenner at Jack er et mysterium. finner lite om han på google også, og det er veldig merkelig siden han driver et klesmerke.

eller er isabel hyggelig og søt, men jeg tror kaaanskje hun har lett for å bli utnyttet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mocca1 skrev (På 18.4.2021 den 0.31):

Hvem er egentlig Jack Beumont? Stusser litt på pengebruken i Dubai/Maldivene? Det er ikke sååå lukrativt å drive et eget klesmerke, og i allle fall ikke et nytt, at du har råd til så høyt forbruk som på de siste reisene. Setter han det på firmaet, er han en svindler? Kjenner at Jack er et mysterium. finner lite om han på google også, og det er veldig merkelig siden han driver et klesmerke.

eller er isabel hyggelig og søt, men jeg tror kaaanskje hun har lett for å bli utnyttet. 

Han hadde bare et par tusen følgere på Insta da de ble sammen.. litt pussig. 
Han var visst sammen med ei Ellie O’Donnel før da, hun også med egen kolleksjon, kanskje der han har startet? Hun har over en mill følgere på Insta. 
Virker som han var mer opptatt av kropp ( helt rippa)enn klær da for noen år tilbake. . Han har åpen insta nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer nå? Ref. storyen hennes i går kveld om at livet ikke blir som man har tenkt seg osv. Helt stille fra henne nå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (2 timer siden):

Hva skjer nå? Ref. storyen hennes i går kveld om at livet ikke blir som man har tenkt seg osv. Helt stille fra henne nå.

🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (4 timer siden):

Hva skjer nå? Ref. storyen hennes i går kveld om at livet ikke blir som man har tenkt seg osv. Helt stille fra henne nå.

For å vekke nysgjerrighet og få flere følgere ?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...