Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Den unge jenta er 23(?)år, så ikke så ung annet enm at hun skal ha lært seg folkskikk på nett. 

 

Tar ikke noen side, men tenker at de er 2 om å burde oppføre seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidi67 skrev (1 time siden):

Hun skrev det ikke på siden til Isabell,dm!Isabell kunne tatt det med henne selv på dm og  ikke til 26 tusen følgerne sine,men det er min mening da!

Hvor hun skrev det og ikke unnskylder uansett ikke oppførselen hennes. 

 Begge partene har noe å lære på dette. 

 Isabel har ikke 26.000 følgere men 267.000.

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (4 minutter siden):

Fikk ikke med meg om den 23-åringen.. Hva skjedde? Hva ble sagt? 

Lurer jeg også på...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (5 minutter siden):

Se instastoryen til I,så får dere det med dere 😊

Følger henne ikke ! 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (52 minutter siden):

Se instastoryen til I,så får dere det med dere 😊

Så instagrammen var åpen så jeg så storyen....

Har ikke ord ! 

Det andre innholdet er også skremmende, for en selvopptatthet, flashing av luksusartikler og ekstrem umodenhet hun viser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi67 skrev (2 timer siden):

Hun skrev det ikke på siden til Isabell,dm!Isabell kunne tatt det med henne selv på dm og  ikke til 26 tusen følgerne sine,men det er min mening da!

Helt enig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hvorfor den 23 åringen følte for å kommentere noe så unødvendig slemt. Kan godt skjønne hvorfor Isabel gikk lei å publiserte det, men allikevel utrolig dumt med tanken på hvor mange følgere hun har. 

Forhåpentligvis vil folk slutte å slenge dritt på nett i frykt for å bli eksponert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EtLiteTroll skrev (9 timer siden):

Hva skrev 23 åringen? Var ikke der når jeg så på storyen. 

Ikke jeg heller, men ørtihundre bilder av selflove for å si det sånn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare ikke skrive stygt til folk på nett? Hvis denne 23 år gamle jenta gjorde det, så er det vel fortjent å få den repostet. Selv med mange følgere. Bare dropp å legge igjen stygge kommentarer, så slipper man det :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel spurte følgerne om de kunne gjette hva hun skulle lansere, jenta svarte noe som : Lipgloss, fordi du er en Basic Bitch. Håper det blir en (stor?!) FLOPP! 
 

Er ikke noe særlig fan av Isabel grunnet diverse, men synes faktisk hun gjør rett i å oute unødvendige kommentarer som bare er ute etter å hate! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holistic skrev (2 timer siden):

Hva med å bare ikke skrive stygt til folk på nett? Hvis denne 23 år gamle jenta gjorde det, så er det vel fortjent å få den repostet. Selv med mange følgere. Bare dropp å legge igjen stygge kommentarer, så slipper man det :) 

 

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Isabel spurte følgerne om de kunne gjette hva hun skulle lansere, jenta svarte noe som : Lipgloss, fordi du er en Basic Bitch. Håper det blir en (stor?!) FLOPP! 
 

Er ikke noe særlig fan av Isabel grunnet diverse, men synes faktisk hun gjør rett i å oute unødvendige kommentarer som bare er ute etter å hate! 

Jeg forsto det sånn at jenta skrev dette til Isabel på en dm, og da blir det helt meningsløst å legge det ut for 267 000 følgere. 

Det burde bli tatt privat !

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (19 minutter siden):

 

Jeg forsto det sånn at jenta skrev dette til Isabel på en dm, og da blir det helt meningsløst å legge det ut for 267 000 følgere. 

Det burde bli tatt privat !

Hvorfor det? Om hun skal hate på Isabel så burde hun ha baller nok til å ikke bare sende på innboks. Bra Isabel delte det, så tenker hatere en ekstra gang før de sender melding neste gang 👏🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995m skrev (3 timer siden):

Hvorfor det? Om hun skal hate på Isabel så burde hun ha baller nok til å ikke bare sende på innboks. Bra Isabel delte det, så tenker hatere en ekstra gang før de sender melding neste gang 👏🏼

Hatere😄 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995m skrev (3 timer siden):

Hvorfor det? Om hun skal hate på Isabel så burde hun ha baller nok til å ikke bare sende på innboks. Bra Isabel delte det, så tenker hatere en ekstra gang før de sender melding neste gang 👏🏼

Hatere ??? Den kommentaren ? Ufin og dum, men hat ?!? Det er å trekke ting ut av alle proporsjoner.

Klarer du heller ikke å se størrelseforholdet her ? Isabel henger ut jenta for 267000 følgere. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...