Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cocogirl skrev (3 timer siden):

Nå har hun virkelig gått over streken! Sånn hun er som person 🤨

Screenshot_20210318-190910_Instagram.jpg

Skremmende selv opptatt !

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si hun godter seg at Erna har tabbet seg ut. 

Virker som hun tenker at alle smittevernrådene er tull, og at det at at Erna har tabbet seg ut, er et bevis på det. 

Spør du meg, så er det helt katastrofe at Erna har tabbet seg ut, nemlig pga slike folk som Isabel, som nå kommer til å ta det enda mindre alvorlig. Tenker de neste par podcasten til hun og kusina vil handle om corona, olso, dumme regler og Erna. Det er bare syting og klaging, fra hun som er den siste som burde klage oppi dette. 

Angående mental helse.. Jeg tar mental helse på blodig alvor. Men jeg stoler ikke på Isabel, jeg tror hun kan finne på å misbruke dette om mental helse for å få sympati fordi hun er reisesjuk. Ja, jeg tror faktisk hun er så slu. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å avslutte sin sosiale medier pause (som var sårt tiltrengt pga dårlig psyke) bare for å  gi Erna saken oppmerksomhet. Hvis du virkelig har det så ille så lar du sånt ligge og tar det på privaten med venner/familie. Hun vet jo selv hvor fælt det er å bli snakket om av «hele» landet!? 
Hun skal jo ha for at hun synes synd på henne, men allikevel så tror jeg hun godter seg litt over det også.
 

For all del at vår egen statsminister velger å bryte en regel er jo ganske krise da flere vil nok vil gi mer f (som nevnt over). Samtidig så er det enda viktigere at andre går foran som et godt eksempel ihvertfall.. IR og andre kaster jo bare stein i glasshus og lar dette bli en god unnskyldning for at det de gjør er greit. 
Jeg må si (uten å unnskylde Erna) at å samle et par stykker mer på en restaurant ikke er like ille som å reise inn og ut av landet flere ganger. 
Litt off topic;  Hvorfor får f.eks ikke restauranten noe refs for å tillate «arrangementet»? De er også ansvarlig for å overholde reglene ;) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Jeg synes det er spesielt å skrike ut at man har hatt et "sammenbrudd", allerede dagen etter. Da tror jeg ikke det stikker så dypt. Og i tillegg avbryte en sårt etterlengtet sosiale medier pause pga psyken sin, for å godte seg over Erna sin tabbe. Så det jo på hele ansiktet hennes at dette likte hun.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WonderWomaan skrev (På 18.3.2021 den 0.33):

BULLSHIT. Mange kurdere jeg kjenner, og min sambo som er kurder fra Irak stemmer ikke med det du sier.  Det du sier er tull. Slikt avhenger fra familie til familie. De sier det samme om dere, at kurdere fra Iran er svært strenge muslimer og lite frihet. Er mange religiøse iranere også. Har hatt iranere som venner og de har fortalt meg hvordan det er der. Så ikke spre feil fakta. Og e tips, aldri sammenlign en kurder fra Irak med en araber....

Hvorfor skal hun ikke sammenligne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anya66 skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal hun ikke sammenligne?

For å forstå det burde du snakke med kurdere...da får du høre at du ALDRI skal sammenligne dem. De har sine grunner hvorfor de misliker og mange hater araberne. Er en lang historie bak hvorfor det er slik. Nå sier jeg ikke at ALLE har et underliggende hat mot sine arabiske "naboer", men de fleste har det.

 

Endret av WonderWomaan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (12 timer siden):

Nå har hun virkelig gått over streken! Sånn hun er som person 🤨

Screenshot_20210318-190910_Instagram.jpg

Wow, den var ganske drøy! herlighet hun har driti seg ut nå...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (10 timer siden):

Skal si hun godter seg at Erna har tabbet seg ut. 

Virker som hun tenker at alle smittevernrådene er tull, og at det at at Erna har tabbet seg ut, er et bevis på det. 

Spør du meg, så er det helt katastrofe at Erna har tabbet seg ut, nemlig pga slike folk som Isabel, som nå kommer til å ta det enda mindre alvorlig. Tenker de neste par podcasten til hun og kusina vil handle om corona, olso, dumme regler og Erna. Det er bare syting og klaging, fra hun som er den siste som burde klage oppi dette. 

Angående mental helse.. Jeg tar mental helse på blodig alvor. Men jeg stoler ikke på Isabel, jeg tror hun kan finne på å misbruke dette om mental helse for å få sympati fordi hun er reisesjuk. Ja, jeg tror faktisk hun er så slu. 

Hun kommer til å ta det alvorlig den dagen hun eller noen av familien hennes havner på sykehus med covid-19.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.. Ny podcast episode, handler om kjæresten og reising og hvor dumt det er at folk reagerer på at hun reiser. Igjen.

Hun sier folk hadde reagert like mye om hun hadde reist til utlandet for å besøke sin mor. Faktisk nei. 

Hvem velger gå inn i et forhold med en i et annet land midt under en pandemi? Hun har mødt ham flere ganger under pandemien enn de som allerede var i et forhold før pandemien kom. Og likevell skal hun syte og klage. Det er det som irriterer meg. All syting og klaging om reising. Kan hun ikke være mer produktiv? Snu det til noe positivt, gjør noe annet, utvikle seg som vlogger, utvide interesse og engasjement til å handle om litt andre ting. 

 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (55 minutter siden):

Jada.. Ny podcast episode, handler om kjæresten og reising og hvor dumt det er at folk reagerer på at hun reiser. Igjen.

Hun sier folk hadde reagert like mye om hun hadde reist til utlandet for å besøke sin mor. Faktisk nei. 

Hvem velger gå inn i et forhold med en i et annet land midt under en pandemi? Hun har mødt ham flere ganger under pandemien enn de som allerede var i et forhold før pandemien kom. Og likevell skal hun syte og klage. Det er det som irriterer meg. All syting og klaging om reising. Kan hun ikke være mer produktiv? Snu det til noe positivt, gjør noe annet, utvikle seg som vlogger, utvide interesse og engasjement til å handle om litt andre ting. 

 

Det er alt hun lever på akkurat nå, klaging/sutring og nettshopping..... og poff ble hun rikere på det.. 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (På 19.3.2021 den 16.41):

Jada.. Ny podcast episode, handler om kjæresten og reising og hvor dumt det er at folk reagerer på at hun reiser. Igjen.

Hun sier folk hadde reagert like mye om hun hadde reist til utlandet for å besøke sin mor. Faktisk nei. 

Hvem velger gå inn i et forhold med en i et annet land midt under en pandemi? Hun har mødt ham flere ganger under pandemien enn de som allerede var i et forhold før pandemien kom. Og likevell skal hun syte og klage. Det er det som irriterer meg. All syting og klaging om reising. Kan hun ikke være mer produktiv? Snu det til noe positivt, gjør noe annet, utvikle seg som vlogger, utvide interesse og engasjement til å handle om litt andre ting. 

 

Det finnes ikke grenser for selvopptatthet og manglene empati for andre. Jeg blir skremt av at så mange følger henne.

Et oppriktig spørsmål : Hva godt tilfører hun oss/noen ? Annet enn å fylle egen konto ?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (18 timer siden):

Det finnes ikke grenser for selvopptatthet og manglene empati for andre. Jeg blir skremt av at så mange følger henne.

Et oppriktig spørsmål : Hva godt tilfører hun oss/noen ? Annet enn å fylle egen konto ?

Absolutt ingenting, fatter ikke at denne dama er så populær og kan håve inn så mye penger..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss perfect skrev (1 time siden):

Absolutt ingenting, fatter ikke at denne dama er så populær og kan håve inn så mye penger..

Helt enig! Jeg forstår heller ikke at hun nå lenger kan være så populær.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (5 timer siden):

Absolutt ingenting, fatter ikke at denne dama er så populær og kan håve inn så mye penger..

Og kan vi gjøre no med det ? Evt. hva...?!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, spirå12 said:

Og kan vi gjøre no med det ? Evt. hva...?!? 

Den vanlige forbrukermakten som å ikke følge i sosiale medier, ikke klikk på artikler / se TV-program / lytte til podcast / ikke handle fra bedrifter som samarbeider med influenserbedrift osv. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spirå12 skrev (9 timer siden):

Og kan vi gjøre no med det ? Evt. hva...?!? 

Tror dessverre ikke vi kan gjøre så mye så lenge hun har den fanskaren hun har.. og dyktige folk som jobber med å få henne opp og fram. Det blir isåfall å ikke følge henne på sosiale medier, ikke kjøpe noe hun reklamerer for.. skulle virkelig likt å se denne dama i en vanlig jobb, der hun får vanlig lønn og ikke en årslønn (for mange ) i mnd. Det er så sjukt å tenke på!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (1 time siden):

Tror dessverre ikke vi kan gjøre så mye så lenge hun har den fanskaren hun har.. og dyktige folk som jobber med å få henne opp og fram. Det blir isåfall å ikke følge henne på sosiale medier, ikke kjøpe noe hun reklamerer for.. skulle virkelig likt å se denne dama i en vanlig jobb, der hun får vanlig lønn og ikke en årslønn (for mange ) i mnd. Det er så sjukt å tenke på!

Og ikke støtt business hun driver på med nå...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eier ingen respekt for seg selv eller andre.. Vi må nå huske at hun lever på sinn rosa boble og der er det ingen negativt å finne 😅

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...