Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hadde ikke hun fått seg valp? I så fall burde hun prioritert denne. En hund oppdrar ikke seg selv.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (56 minutter siden):

Hadde ikke hun fått seg valp? I så fall burde hun prioritert denne. En hund oppdrar ikke seg selv.

SE opplegg her. Zero brain 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (35 minutter siden):

SE opplegg her. Zero brain 

Oppdrettere skulle vært advart mot influensere. Har inntrykk av at en del kjøper hunder kun for følgere.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (45 minutter siden):

Oppdrettere skulle vært advart mot influensere. Har inntrykk av at en del kjøper hunder kun for følgere.

Enig, tullingen kunne vel tatt med hunden..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (1 minutt siden):

Enig, tullingen kunne vel tatt med hunden..

Det er ikke særlig bra for en liten valp å bli flyttet rundt fra sted til sted. Den trenger stabilitet og trening.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Det er ikke særlig bra for en liten valp å bli flyttet rundt fra sted til sted. Den trenger stabilitet og trening.

Svært enig i det du sier her :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden har vel snart vært mer med mamma raad og de enn med isabel🙄 men han er vel «alle sin hund men mest Isabel sin» men så lenge han er der hos mamma raad så går det vel fint han er jo mer vant til de og den leiligheten enn Isabel så for han er det vel å reise bort når han er med Isabel 😅

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (3 timer siden):

Hunden har vel snart vært mer med mamma raad og de enn med isabel🙄 men han er vel «alle sin hund men mest Isabel sin» men så lenge han er der hos mamma raad så går det vel fint han er jo mer vant til de og den leiligheten enn Isabel så for han er det vel å reise bort når han er med Isabel 😅

Men den burde bare få være der permanent. Det må være stressende for den å bli revet vekk fra flokken sin (hennes familie) hver gang hun kommer hjem fra ferie. I og med hun er borte så pass lenge om gangen og reiser så ofte som hu gjør. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (9 timer siden):

Men den burde bare få være der permanent. Det må være stressende for den å bli revet vekk fra flokken sin (hennes familie) hver gang hun kommer hjem fra ferie. I og med hun er borte så pass lenge om gangen og reiser så ofte som hu gjør. 

Helt enig!!!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker Isabel dro en rant om at hun ikke ville bli dratt over samme kam som SE bare fordi SE var uansvarlig når det gjaldt å skaffe seg hund (Hun skrev ikke SE rett ut, men "andre influencere" - alle skjønte jo hvem hun mente)  - dette skrev hun som svar til alle de som var bekymret for om nok en "veskehund" ble kjøpt for å være søt på IG en liten stund, og mange ytret bekymring ift Isabels reising osv. Hun hevdet at dette var gjennomtenkt og at hun forsto - og var klar for oppgaven. 

Vel Isabel, du er jo nøyaktig like egoistisk, og hverken forstår eller tar ansvaret det er å ha hund - så jeg ser ikke forskjellen.

Når det gjelder oppdretterne av rasene som er populære blandt bloggere, så har disse også et ansvar spør man meg. Rimelig kritikkverdig å selge hund til noen man vet reiser hele tiden. 

Jeg hadde fått et godt syn på Isabel, men dette har hun klart å ødelegge under pandemien. Jeg har min aller nærmeste familie boende i utlandet, men vi besøker hverandre ikke. Isabel derimot - "spytter" på oss alle sammen og reiser som det passer henne. 

 

Endret av Isild
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (23 timer siden):

Det må jo være en spøk? Hun har ikke seriøst reist til London? Når det febrilsk kjempes for å unngå spredning av det britiske muterte viruset, så drar hun til opphavet? Etter en festtur til Hemsedal rett før. Hva er det dette mennesket ikke forstår? Vi er frarådet reiser både innenlands og utenlands, og til og med pålagt hjemmekontor der det er mulig. Snakk om selvsentrert og usolidarisk menneske. Hun har virkelig vist seg fra sin oppriktige side de siste månedene. 

Er det 4-5 turer utenlands hun har hatt det siste halvåret eller noe? Det er virkelig ikke nødvendig ...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raad bruker alltid å legge til sted ved bilde sine.. De to bildene fra London er ikke merker og der med så er ikke hun i Norge.. Dette er en typisk Raad opplegg som Mads Hansen har flere ganger tatt henne på. At hun har tatt en SE ang hunden sin er det ingen tvil om. Det er ikke lengre hun som er eieren til den hunden, men familien hennes. Hun har nå gjort det samme som hun diskré kritiserte SE for. Og noe hun "lovet" sine følgerene at hun ikke skulle gjøre som visse andre influencere hadde gjort med sine hunder. Dobbeltmoralsk på høyt nivå der i gården🙄

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaleficentAurora skrev (2 timer siden):

Raad bruker alltid å legge til sted ved bilde sine.. De to bildene fra London er ikke merker og der med så er ikke hun i Norge.. Dette er en typisk Raad opplegg som Mads Hansen har flere ganger tatt henne på. At hun har tatt en SE ang hunden sin er det ingen tvil om. Det er ikke lengre hun som er eieren til den hunden, men familien hennes. Hun har nå gjort det samme som hun diskré kritiserte SE for. Og noe hun "lovet" sine følgerene at hun ikke skulle gjøre som visse andre influencere hadde gjort med sine hunder. Dobbeltmoralsk på høyt nivå der i gården🙄

Hvem er SE? 

Hun fortjener en skyllebøtte i media spør du meg, når det gjelder den London turen. Makan til egoisme og svik. Når ble valentines day en god grunn til å reise i en pandemi, og særlig episenter til det muterte viruset?! Snakk om å vise fingeren til hele befolkningen. Altså, hva skjer i det topplokket? Det er ikke normalt å holde på slik. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (16 minutter siden):

Hvem er SE? 

Hun fortjener en skyllebøtte i media spør du meg, når det gjelder den London turen. Makan til egoisme og svik. Når ble valentines day en god grunn til å reise i en pandemi, og særlig episenter til det muterte viruset?! Snakk om å vise fingeren til hele befolkningen. Altså, hva skjer i det topplokket? Det er ikke normalt å holde på slik. 

SE er sophie Elise.. Hun gir totalt faen I hva hun gjør, så lenge hun er glad... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spirå12 skrev (21 minutter siden):

Dette er jo bare trist...

Hva er det Isabel ikke forstår ?!

Med andre ord, ingenting så lenge det er penger oppi hodet hennes....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cocogirl said:

Med andre ord, ingenting så lenge det er penger oppi hodet hennes....

Jeg måtte avfølge henne for jeg ble så lei meg, siden jeg selv ikke fikk feiret jul med familien min og ikke har sett hverken familie eller venner siden 2019 😔

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, borifrankrike said:

Jeg måtte avfølge henne for jeg ble så lei meg, siden jeg selv ikke fikk feiret jul med familien min og ikke har sett hverken familie eller venner siden 2019 😔

Ikke for å spore av, men 2019? Var det en spesiell grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kenelz said:

Ikke for å spore av, men 2019? Var det en spesiell grunn? 

Før corona... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...