Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
Sommerkvinnen2020 skrev (Akkurat nå):

Har du sett bildene, filmene fra turen så langt? Festing, festing og atter festing, og for å si det sånn, hun treffer langt flere enn bare kjæresten, og det er helt feil syntes jeg. 

Nei, det har jeg ikke. Og da er jeg enig i at det er hårreisende. Jeg kommenterte egentlig bare reisingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosmarin(ert) skrev (13 minutter siden):

Familier og deres røtter kan være kompliserte greier med både «herfra og derfra» og «mine, dine, våre». Jeg deler feks ikke DNA med besteforeldrene mine, men de ER fortsatt besteforeldrene mine, samme om vi ser like ut på bilder eller ikke 🤷🏼‍♀️

For noen er identitet veldig stedsbundet, for andre handler det om en følelse av hjem eller tilknytning. Hvis Isabel har beveget seg i gråsoner når hun snakker om hvor hun kommer fra, så synes jeg vel ikke nødvendigvis det er så rart, spesielt med tanke på forhistorien hennes.  

Joda, jeg føler at jeg er norsk (deler av meg). Det skjønner jeg veldig godt, og er enig der. 
 

men å lyve om noe man ikke er, er ikke greit uansett hvordan forhistorien har vært. Særlig hvis man er Isabel som påvirker så mange usikre unge mennesker. 

sånn bortsett fra det syns jeg hun er tøff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt risikabelt å være intim med en mann nedi Dubai nå? En fremmed mann hun ikke kjenner så godt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (18 timer siden):

Sier vi det til Nordmenn som har fått besøk fra sine kjærester i julen? Kjærester de ikke har sett på ett år, som tester seg før de flyr til Norge og sitter på 

Dette er noe helt annet. De menneskene sitter jo i karantene både før og etter. Og de kommer for å se sin kjære i kalde, slapsete Norge.  Denne reisen til Isabell er jo skikkelig heisatur med drikking, masse venner, festing og lounging på beachclub. Har superlyst selv jeg, men det er jo bare så sinnsykt ego nå. Trodde hun hadde vokst pittelitt jeg. Men hun er vel lei av å være fornuftig og "bry seg om hva andre mener". Så nå skal hun leve sitt beste liv og gi faen. Noe som kan være en god ting generelt, men ikke midt i en pågående pandemi.🙄

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (3 timer siden):

Dette er noe helt annet. De menneskene sitter jo i karantene både før og etter. Og de kommer for å se sin kjære i kalde, slapsete Norge.  Denne reisen til Isabell er jo skikkelig heisatur med drikking, masse venner, festing og lounging på beachclub. Har superlyst selv jeg, men det er jo bare så sinnsykt ego nå. Trodde hun hadde vokst pittelitt jeg. Men hun er vel lei av å være fornuftig og "bry seg om hva andre mener". Så nå skal hun leve sitt beste liv og gi faen. Noe som kan være en god ting generelt, men ikke midt i en pågående pandemi.🙄

Spot on!!!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Det er mulig jeg ser spøkelser på høylys dag, men det finnes jo svært mange influencere som spiller på folks følelser når de har gjort kritikkverdige ting. Sophie har jo vært åpen om at hun «hanker» inn følgere på denne måten. 

IR begrunnet fraværet fra bloggen med at hun hadde gått på en psykisk smell, delvis fordi hun ikke fikk reist og dermed flyktet fra følelsene sine. Problemet er dog at hun på det tidspunktet jo akkurat hadde vært på reise. 

Jeg kjenner at jeg er litt i tvil og holder muligheten åpen for at hun brukte psykisk smell som en historie for å unndra seg kritikk for reiseaktiviteten. 

Tilføyelse: Hun påstod 15.12 at nå skulle det bli blogging som vanlig, men etter et par lukrative innlegg med annonselenker til Nelly, har det vært 12 dagers stillhet igjen. Til å påstå at hun er hardtarbeidende og opptatt av sine elsklinger (som hun kaller følgerne sine) har det vært lite synlig i form av blogginnlegg. Og reiseaktiviteten holdes skjult på bloggen. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver alltid å være opend minded, og ikke være så "jantelov". Jeg liker Isabel. Men måten hun filmer seg selv på i Dubai, det synes jeg virker ganske narsisistisk. Har dere sett måten hun sprader rundt og prøver å framstå med alle disse mennene, nattklubben, beachclub og shoppingen? Måten hun filmer seg selv virker det også i mine øyne som hun er autoseksual (nytt ord jeg har lært). 

Og bare det å reise, å vise oss andre "fingern", med å drite sånn i dugnaden, det gir meg inntrykk at hun er litt lite empatisk. Prøver å unnskylde henne med oppveksten hennes, men en plass går grensa. En ting er at hun reiser (helt greit siden hun tar karantene på alvor), men hvorfor dele det med andre enn familie og nære venner? Gjør det heller i stillhet. 

Og så en ting til.. Måten hele julaften hennes handler om Louis Vuitton, det ryster meg litt. Jeg under henne og familien dyre julegaver fra alle merkene de ønsker, men å drive å pose foran juletreet med svære poser med  Loui Vuitton skrift på, det synes jeg er litt kvalmende. 

Måten hun hele tida skal hinte om hvem og hvor og når hun har sex, det er også svært umodent. Hvem gjør slikt når de vet de har så mange unge følgere? Hvorfor skal hun prøve å imponere med at hun har et sexliv? Alt må ikke deles. 

Jeg har desverre mistet litt respekten for henne. Veldig synd, for jeg likte henne virkelig. Men uansett, så tror jeg hun er hardtarbeidende og hun fortjener det gode hun oppnår. Men hun virker veldig umoden, overfladisk og lite sympatisk, så blir nok til at jeg avfølger henne.  

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått seg en mann i Dubai nå. Kan hende hun blir der for godt. Hun har handlet sko til 10 000kr og en Rimowa koffert til 15 000kr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Isabel og spesielt etter å ha sett serien hennes. Den flashingen av LV fra julaften dog, det var bare harry.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 timer siden):

Hva er det med influencere og Dubai? 

Flashy og pent på overflaten, full av skit under overflaten. De matcher hverandre perfekt.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå innføres ennå strengere tiltak her hjemme. Men fansen her på KG tenker vel fremdeles at å reise som Isabel er helt innafor

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel har innkassert ett Dior halsbånd til over 6000kr fra sin nye mann. Nå er de hos Cartier og han betaler

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hun har fått skryt for bra utvikling hva gjelder negativ påvirkning, men nå synes jeg det går feil vei. Det er voldsomt fokus på kropp og utseende. Filterbruken er over alle støvleskaft og ingenting som tyder på at hun er ansvaret sitt bevisst. 

Og forbruket hun fronter er jo hinsides. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LoveMoschino skrev (1 time siden):

Isabel har innkassert ett Dior halsbånd til over 6000kr fra sin nye mann. Nå er de hos Cartier og han betaler

Det er det mest LAVMÅL jeg har sett! At hun filmer når han skriver under. Jeg kjenner jeg blir flau på hennes vegne. Der tabbet hun seg virkelig ut. Hva må de som jobber der tenke? Flaut. 

Angående denne reisinga. Hun sa at hun siste året hadde vert så opptatt hva andre tenker og sier, så hun hadde ikke vert helt seg selv. Noe hun skulle forandre på. Det betyr, måten hun har framstått, hvor folk fikk bedre inntrykk av henne, alt er er spill for galleriet. Hun har lurt følgerne trill rundt hele veien til banken, før hun stakk videre til Dubai. 

Isabel er viktigere enn alle andre, derfor er det greit hun reiser, mens alle andre forholder seg til rådene myndighetene gir. Hun skylder på sin psykiske helse. Hun er et godt fungerende menneske, så der synes jeg hun tråkker godt på de som virkelig sliter. 

For å sette det litt på kanten.. Med hennes bakgrunn, hva om hun var et barn midt i en pandemi? Jeg regner med skolen og fotballen var et fristed for henne. Da burde hun tenke på alle barna som går gjennom det samme som henne, som risikerer at skole og aktivitet blir stengt enda en gang. Men HUN må få reise, så hva betyr vell det? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er den karen hun har møtt da?

Tydelig en fyr med mye penger?

Man gjør mye rart når man er forelsket, så at hun reiser til Dubai kan jeg jo skjønne på et vis.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shash90 skrev (På 31.12.2020 den 10.36):

Hun sier at moren er perser. Det har hun sagt flere ganger. Og moren snakker arabisk. Man kunne også se på bildene at bestemoren er araber (fra serien), hun kan ikke persisk. Og faren hennes er iraker. Shirog er arabisk navn. Hun sa i tillegg på vbloggen at moren skulle få besøk fra Irak da de reiste til Dubai. 
 

 

Hvorfor lyver hun om noe sånt? Er det bedre å være iraner enn iraker? Jeg forstår ikke greia. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...