Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun spør i storyen sin hvordan hun har vært så heldig å få en sånn mann....jo Isabell, sånne menn får man tak i når man blåser opp både rumpe og lepper, fyller puppene med silikon, bruker enorme mengder klær på sminke og klær. It's all superficial. 😔 Får skikkelig ekle vibes av måten han holder henne på nakken og halsen på noen av bildene. Ser ut som en måte å dominere og markere henne på. Usj, håper jeg tar feil og at dette er en skikkelig gromgutt med gode intensjoner, men har mine tvil.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilla80 skrev (7 timer siden):

 

Hjelper lite å gå i karantene om man allerede har smitten i seg.

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MadameDeRosa skrev (På 5.1.2021 den 3.48):

Han gir skumle vibes...

Jeg tenker mer at han virker overfladisk. Kanskje begge deler 😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (10 timer siden):

I følge podden har de vel datet i 3-4mnd nå.

De møtes i Dubai for å unngå karantenehotel reglene,siden de ikke kan sitte i karantene sammen.

Hvordan kan man si at man dater noen man ikke fysisk møter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 3.1.2021 den 13.10):

Hva er det med influencere og Dubai? 

Jeg har vært mange steder i verden , og både i både i Midtøsten og Asia, men helt ærlig frister det meg lite å dra til Dubai. Greit de har høye bygninger og masse lys og sånn, men jeg ser ikke sjarmen ? Er det noe natur der ?  Jeg skjønner ikke greia .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MadameDeRosa skrev (10 timer siden):

Hadde det vært min datter, hadde jeg nok vært syk av bekymring nå... Ut på overraskelsestur i Sauda-Arabia til et sted hun ikke vet hvor er, med en mann hun nettopp har møtt. Altså, han overrasket henne med: opp og pakk nå, vi skal til et ukjent sted! 

Ja, det kan være hyggelig, men alt kan skje...

Hvor godt kjenner hun han, egentlig? 

Dubai ligger ikke i Saudi-Arabia da, men i selve emiratet Dubai..enig ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han bor i Dubai for tiden? 

 

Ser han er klesdesigner for Novu Collection. Mye sommerklær som går igjen på instakontoen til firmaet, så det kan tenkes han bor/har tilhold i Dubai i lengre perioder.

 

Screenshot_20210106-222110_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (4 timer siden):

Kanskje han bor i Dubai for tiden? 

 

Ser han er klesdesigner for Novu Collection. Mye sommerklær som går igjen på instakontoen til firmaet, så det kan tenkes han bor/har tilhold i Dubai i lengre perioder.

Screenshot_20210106-222110_Instagram.jpg

Selvfølgelig. Er derfor hun reklamerte for dette klesmerket her om dagen. Hun sa «hadde jeg hvert en mann hadde jeg utelukkende kledd meg i novu». Så litt snikreklame for kjæresten der uten å nevne noenting. 

Syns hele kolleksjonen gir meg litt Charlie Sheen vibes 😄

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Alexz skrev (10 timer siden):

Jeg tenker mer at han virker overfladisk. Kanskje begge deler 😧

Det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stor kontrast med den klesstilen hun har nå med denne nye mannen og den i sommer når hun datet en annen fyr 🙈 vet liksom ikke helt hvor mye mer vi kommer til å se til disse Prada skoene og vesken hun kjøpte til sammen med kjolene og blonde jumpsuitene hun trasker rundt i i Dubai med 😅

 

445D904C-7BFA-4827-895F-796FC4A9CC02.jpeg

Endret av iansak
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karantenelivet har fått meg til å sjekke ut serien hennes. Hva skjedde med klesmerket hennes, Ivorie; ble det noen gang lansert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norja skrev (5 timer siden):

Karantenelivet har fått meg til å sjekke ut serien hennes. Hva skjedde med klesmerket hennes, Ivorie; ble det noen gang lansert?

Corona skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker hun så mye om baby og graviditet? Om hun prøver å skremme mannen så er vel dette veien å gå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (7 minutter siden):

Hvorfor snakker hun så mye om baby og graviditet? Om hun prøver å skremme mannen så er vel dette veien å gå. 

Hun tuller jo med han, trekker i han på gøy.

Det virker som hun er blitt godt kjent med han da, for å ha den type tone med han. Så de kjenner nok hverandre bedre enn hva som kommer frem på bilder/bloggen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LoveMoschino skrev (1 time siden):

Tror dere Isabel betaler for alt?

Neppe, tror han tjener mer enn henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg synes er trist oppe i denne reisen er at hun ikke kan la en slik tur være privat.. Hadde jeg fått meg ny kjæreste, vært forelsket så ville jeg lagt fra meg SoMe og bare nyte de dagene jeg hadde med en flott mann. Det eneste hun ikke deler er hva som skjer på rommet når de kryper til køys. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...