Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Er hun seriøs i storyen sin nå? Hun sier at svarte måker betyr ulykke, så filmer hun en kråke????
Mulig hun mener ei kråke altså, men ulykke? Er jo kråker overalt i Norge

Endret av Charliexoxo
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun betaler ihvertfall tingene sine selv tydeligvis, og det er bra. (mtp om hun hadde råd til Cartier)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil av meg å si jeg misunner henne ? Begynt å følge henne på insta..ser så herlig ut.... jeg vil også ligge på en solseng å sole meg å ha d varmt og godt , spise mye god mat , bo på et luksuriøst hotell, ha penger til å kjøpe det jeg måtte ønske , ha en mann med en slik kropp osv... 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med ho selv skjønner de ikke blir å vare for evig? 

De har nok slått opp om to-tre uker, når ho er tilbake i Norge, og ikke får sett han på lenge.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LoveMoschino skrev (4 minutter siden):

Nå har hun 2 Dior ringer på fingrene. Pengene flyr unna her

Småpenger for henne🤑

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjauern skrev (1 time siden):

Så mye tjener ho ikke, hadde vel rundt 1.3 mil. 

Hun omsatte for 3,3 millioner i 2019. Ligger nok mye penger i Nelly salg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne1234 skrev (12 timer siden):

Er det feil av meg å si jeg misunner henne ? Begynt å følge henne på insta..ser så herlig ut.... jeg vil også ligge på en solseng å sole meg å ha d varmt og godt , spise mye god mat , bo på et luksuriøst hotell, ha penger til å kjøpe det jeg måtte ønske , ha en mann med en slik kropp osv... 

Neida 😊 De fleste av oss ønsker å kunne reise på ferie nå. Å mange av oss har økonomi til dette så er ikke det det står på. Er utrolig mange mennesker som lengter etter en normal hverdag. Men vi må stå samlet i en pandemi og ikke kjøre ego løp. Så jeg er ikke misunnelig, men jeg savner det ekstra mye når jeg ser på storyen hennes. 

Mye penger er alltid gøy å ha. Men jeg ønsker ikke være i rampelyset. Tror jeg hadde blitt deprimert av det. 

Men mannen er ikke min type. Er ikke glad i den type mannfolk. Liker litt røffere menn, med litt skjeggvekst og hår på brystet. Mindre muskler 😄 

Endret av Bærblå
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist å se er hennes behov for å vise/flashe det hun har med fokus på dyre merker. Alle har vi lyst til å reise nå, men skjønner at det bør vi ikke gjøre. Hun kan si at alt er trygt og hun tester seg ofte, det viser at hun har sovet i timen. Du kan være frisk smittebærer, og Dubai har høyere smittetall pr innbygger enn Norge. Dersom hun blir smittet og får behov for helsehjelp...... - det er et hån mot helsearbeidere som jobber doble vakter og de som ikke reiser og tar sin del av dugnaden nå. Slik som hun oppfører seg og fremstår nå så er hun egoistisk. Hun er en flott dame, men det hun gjør nå er bare dumt....

Endret av anno19
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måne1234 skrev (16 timer siden):

Er det feil av meg å si jeg misunner henne ? Begynt å følge henne på insta..ser så herlig ut.... jeg vil også ligge på en solseng å sole meg å ha d varmt og godt , spise mye god mat , bo på et luksuriøst hotell, ha penger til å kjøpe det jeg måtte ønske , ha en mann med en slik kropp osv... 

kjenner på det samme. 
Er veldig lett å misunne når man har det på helt andre skalaen.... på alle mulige punkt.... 

Misunner alt. Utenom mannen... veldig fornøyd med han jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg synes hun er i ferd med å bli et dårlig forbilde igjen. 

En ting er fokuset på (operert) kropp og utseende, men verdiene hun fronter ellers er jo bare trist. 

Først av alt denne manglende ansvarstakingen i forhold til å bidra til dugnaden under pandemien. Fra å være opptatt av det, til å nå være åpen om at hun ikke vil følge reiseanbefalinger. 

Deretter blir jeg trist over fokuset på materielle verdier. Flashingen av julegavene, og poser med merkene har jo dominert stories. 

Plusser du på dette nye forholdet så blir det bare trist. Det er som å være vitne til en Disneyfilm, der det bare er det ytre som er i fokus, og feministen i meg gremmes over kjønnsrolle-stereotypene. For meg fremstår det som en romanse designet for å se bra ut på SoMe. Er det dette som er goals for unge jenter? 

Isabel har jo hatt fokus på seg selv som en som har bygget seg opp fra intet helt av seg selv, men nå har hun redusert seg selv til å ha en pinlig fokus på giftemål og baby. Hun har alltid fremstilt seg som hardtarbeidende og med fokus på karriere, men nå ligger bloggen brakk igjen på tross av løfter om at hun nå skulle levere jevnt. 

Hun har en stor følgerskare av unge jenter, og jeg kjenner at jeg blir lei meg over at folk sitter og misunner henne for et liv som utelukkende handler om det ytre. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om hun blir påvirket av mannen? 

At hun føler et visst kjøpepress. Virker som kjæresten kjøper en del merketing, så mulig hun føler press til å gjøre det samme for å vise at hun også kan gjøre det. 

Og hvorfor drasser de med seg alle disse dior og LV posene rundt omkring så alle kan se? Folk med mye penger hadde ikke hatt det behovet.

Endret av Bærblå
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...