Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

LoveMoschino skrev (4 minutter siden):

Han bruker neppe de billige klærne der! Han er jo stæsja i designer fra topp til tå. Samme med Isabel som reklamerer for Nelly. Hun har null interesse for den shiten derfra.

Det er jo en stor del av inntekten for Isabel hvertfall, å reklamere for nelly. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LoveMoschino skrev (43 minutter siden):

Han bruker neppe de billige klærne der! Han er jo stæsja i designer fra topp til tå. Samme med Isabel som reklamerer for Nelly. Hun har null interesse for den shiten derfra.

Hvis man ser på bildene av han på facebookprofilen, så bruker han mye av klærne fra egen kolleksjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneli94 skrev (7 timer siden):

Jeg lurer på én ting, er dette samme fyr som han hun er sammen med? Jack Beaumont? 

Isåfall har jo både han og hun operert seg noe inni h*lvete😅 Og alle bare "dere kommer til å få sååå fine barn".  Glemmer jo at plastisk kirurgi er blitt normalisert nå til dags.. 

31D230D600000578-0-image-a-13_1457216982879.jpg

104686524_jackBEAUMONT_PA_SPORT_trans_NvBQzQNjv4BqW65j7PL7KuAHKtu2ujLTDB66ls04jPI08HcmStGT5qk.jpg

Jack-Beaumont-Profile-Picture-Square.jpg

Siste bildet lignet veldig på han Jack ho datet.

Sammenlign øynene og kjeven.

Endret av Mjauern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (1 time siden):

Det er nok der mesteparten av pengene kommer fra, Nelly

Hvor mye får ho fra Nelly tror du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjauern skrev (6 timer siden):

Hvor mye får ho fra Nelly tror du?

Sikkert ett par millioner i året

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne1234 skrev (På 9.1.2021 den 19.58):

Er det feil av meg å si jeg misunner henne ? Begynt å følge henne på insta..ser så herlig ut.... jeg vil også ligge på en solseng å sole meg å ha d varmt og godt , spise mye god mat , bo på et luksuriøst hotell, ha penger til å kjøpe det jeg måtte ønske , ha en mann med en slik kropp osv... 

Enig med at det hadde vært herlig med et sånt liv, men kællen er uinteressant for meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/12/2021 at 3:54 PM, Anneli94 said:

Jeg lurer på én ting, er dette samme fyr som han hun er sammen med? Jack Beaumont? 

Isåfall har jo både han og hun operert seg noe inni h*lvete😅 Og alle bare "dere kommer til å få sååå fine barn".  Glemmer jo at plastisk kirurgi er blitt normalisert nå til dags.. 

31D230D600000578-0-image-a-13_1457216982879.jpg

104686524_jackBEAUMONT_PA_SPORT_trans_NvBQzQNjv4BqW65j7PL7KuAHKtu2ujLTDB66ls04jPI08HcmStGT5qk.jpg

Jack-Beaumont-Profile-Picture-Square.jpg

Ikke samme Jack. Roeren er fra Maidenhead (forteller Google meg). Er ikke helt sikker på hvor Isabels mann er fra men fra det lille jeg har hørt han prate, høres han geordie ut. Definitivt fra nord i England et sted :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (12 minutter siden):

Tror dere han har penger? Eller lever han på Isabel?

Tror han har penger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LoveMoschino skrev (11 timer siden):

Tror dere han har penger? Eller lever han på Isabel?

Tror han betaler alt selv. Om han har mye penger det aner jeg ikke. Mange kjøper dyre ting å skaper et falskt image.

Tror også Isabel betaler alt selv. Men hun vet vi at har penger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Corona testen hun tar på storyen sin. Den ble jo bare tatt innenfor nesebordet omtrent? Er det riktig da? Jeg trodde de gikk langt inn jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (1 time siden):

Da har Isabel kjøpt Cartier armbånd nummer 3! Hun har nå kjøpt smykker for 230 000kr!

Godt du holder oss oppdatert på innkjøpene hennes samt prisene.

Hvorfor er du så opphengt i det at du holder styr på antall, type, hvilke merker samt leter opp prisene? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...