Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Aidensfield skrev (4 minutter siden):

Det som jeg synes er trist oppe i denne reisen er at hun ikke kan la en slik tur være privat.. Hadde jeg fått meg ny kjæreste, vært forelsket så ville jeg lagt fra meg SoMe og bare nyte de dagene jeg hadde med en flott mann. Det eneste hun ikke deler er hva som skjer på rommet når de kryper til køys. 

Ja enig.. og hun skrev under på spa oppholdet som isabel beaumont raad.. har jeg gått glipp av noe?😦

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
linnea.k skrev (1 time siden):

Ja enig.. og hun skrev under på spa oppholdet som isabel beaumont raad.. har jeg gått glipp av noe?😦

Er visst bare en lek med tanken på å være Fru Beaumont. Klinger jo bra.

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (1 time siden):

Det som jeg synes er trist oppe i denne reisen er at hun ikke kan la en slik tur være privat.. Hadde jeg fått meg ny kjæreste, vært forelsket så ville jeg lagt fra meg SoMe og bare nyte de dagene jeg hadde med en flott mann. Det eneste hun ikke deler er hva som skjer på rommet når de kryper til køys. 

Det er jo jobben hennes å dele livet sitt, det er jo dette hun tjener penger på.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel på VG nå at hun vurderer å forlenge oppholdet i Dubai. 

https://www.vg.no/rampelys/i/Qm5WKP/isabel-raad-vurderer-aa-forlenge-dubai-opphold-om-folk-reagerer-forstaar-jeg-det?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

Har hun ikke en hund hjemme hun burde ta vare på? Eller gjør hun som Sophie Elise og forlater den hos familien? 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celaeno skrev (44 minutter siden):

Leste en artikkel på VG nå at hun vurderer å forlenge oppholdet i Dubai. 

https://www.vg.no/rampelys/i/Qm5WKP/isabel-raad-vurderer-aa-forlenge-dubai-opphold-om-folk-reagerer-forstaar-jeg-det?utm_source=vgfront&utm_content=row-2

Har hun ikke en hund hjemme hun burde ta vare på? Eller gjør hun som Sophie Elise og forlater den hos familien? 

 

Influencere er en spesiell gjeng. Var ikke Isabel også veldig klar for ansvaret med å ha hund ifølge seg selv? 😊

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å ha hundepasser når man er på ferie. Det er verre å dra de med på lange flyturer, synes jeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alan Walker er i Dubai han også,rekner med det skal kritiseres på samme måte som at Isabel er der 🙈

 

Screenshot_20210108-143938_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 minutter siden):

Alan Walker er i Dubai han også,rekner med det skal kritiseres på samme måte som at Isabel er der 🙈

 

Screenshot_20210108-143938_Instagram.jpg

Nå har ikke han hatt konsert på ett år og dette er jobb.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (Akkurat nå):

Nå har ikke han hatt konsert på ett år og dette er jobb.

Er nok jobb og fornøyelse i ett, både for Alan og Isabel. De må tjene penger, begge to. Han på konsertee og hun på å lage reisevlogger.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (1 time siden):

Skjer med at hun skriver om graviditet og bryllup sånn plutselig.... 😅

Clikbite 🙈🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Alan Walker er i Dubai han også,rekner med det skal kritiseres på samme måte som at Isabel er der 🙈

 

Screenshot_20210108-143938_Instagram.jpg

Du står da helt fritt til å starte en tråd om han?

Det blir litt rart å diskutere han her. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Flettfrid skrev (6 timer siden):

Alan Walker er i Dubai han også,rekner med det skal kritiseres på samme måte som at Isabel er der 🙈

 

Screenshot_20210108-143938_Instagram.jpg

Det kommer an på hvilket perspektiv man diskuterer ut fra. Det er ikke anbefalt å reise for noen akkurat nå. Forskjellen på Raad og Walker er at Raad kan gjøre jobben sin hvor som helst så lenge hun har tilgang til internett. Den muligheten har ikke Walker. 

Antar du prøvde deg på en whataboutism, men seriøst, det er gammelt nytt og gjengs anerkjent som å mangle argumenter. Gjesp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cocogirl skrev (9 timer siden):

Skjer med at hun skriver om graviditet og bryllup sånn plutselig.... 😅

Hun har vell ikke så mye annet å skrive om for å virke interessant. Det meste dreier seg jo helst om rabatt koder hos Nelly. Da må hun framstå som hun er verpesyk så det blir spennende for folk å følge med. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/7/2021 at 11:29 PM, Celaeno said:

Det eneste jeg reagerte på var det bildet. Hun er 26 år? Jeg syntes hun så mye eldre ut. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (12 timer siden):

Alan Walker er i Dubai han også,rekner med det skal kritiseres på samme måte som at Isabel er der 🙈

 

Screenshot_20210108-143938_Instagram.jpg

Forskjellen er at Alan drar til dubai for å jobbe, hun dro  til Dubai for å kn**** og feste.  En annen grunn til mange reagerer ekstra sterk på raad har reist er at hun lekte corona politi for noen måneder siden, der hun gikk hardt ut og shamet folk. Nå er frøkna på sin tredje tur til dubai på kort tid🤔 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har hun gått til innkjøp av 2 Cartier ringer og 1 Cartier armbånd. Og en Rolex klokke i Oslo. Det er mye penger i å stå foran speilet 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kommentert under bildet hans som nylig ble lagt ut. «Make babies please?».

Det der er gøy til et visst punkt tror jeg 😛 Mulig det er clickbait på mange måter, men tror hun er veldig oppslukt i denne nye mannen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (6 minutter siden):

Hun har kommentert under bildet hans som nylig ble lagt ut. «Make babies please?».

Det der er gøy til et visst punkt tror jeg 😛 Mulig det er clickbait på mange måter, men tror hun er veldig oppslukt i denne nye mannen.

Shit så kleint🙃

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...