Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Kjæresten har gjort profilen sin privat nå. Skal vel sanke inn følgere fra Isabel.

Likte Isabel egentlig. Hun var stort sett den eneste influenseren jeg likte å følge med på. 

Trodde hun var annerledes. Men er ganske overrasket over det hun har foretatt seg de siste ukene. Hun har mistet all min respekt. Hun er verre enn mange. Syns hun er utrolig klein. Bare det å filme inne på cartier😅 uff ble flau på hennes vegne også. Hele den siste tiden har hun bare virket som en stor snobb. 

Tror hun tapte enormt på denne turen. Mange trofaste følgere, og personer som likte henne. Hun har vist seg å være egoistisk. 

Selv om man har lov til å reise sa myndighetene senest i går at de fraråder all unødvendig reising. Smitten har økt. Handler om medmenneskelighet og dugnadsånd. At vi alle står sammen om dette. Kjenner flere som har mistet familiemedlemmer som bor i utlandet til corona som har valgt å bli hjemme. Å det står det stor respekt av. 

Endret av Bærblå
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bærblå skrev (38 minutter siden):

Kjæresten har gjort profilen sin privat nå. Skal vel sanke inn følgere fra Isabel.

Likte Isabel egentlig. Hun var stort sett den eneste influenseren jeg likte å følge med på. 

Trodde hun var annerledes. Men er ganske overrasket over det hun har foretatt seg de siste ukene. Hun har mistet all min respekt. Hun er verre enn mange. Syns hun er utrolig klein. Bare det å filme inne på cartier😅 uff ble flau på hennes vegne også. Hele den siste tiden har hun bare virket som en stor snobb. 

Tror hun tapte enormt på denne turen. Mange trofaste følgere, og personer som likte henne. Hun har vist seg å være egoistisk. 

Selv om man har lov til å reise sa myndighetene senest i går at de fraråder all unødvendig reising. Smitten har økt. Handler om medmenneskelighet og dugnadsånd. At vi alle står sammen om dette. Kjenner flere som har mistet familiemedlemmer som bor i utlandet til corona som har valgt å bli hjemme. Å det står det stor respekt av. 

Hun har bare vist sitt sanne jeg. Altså hva som er viktig for henne. Det vil si seg selv og sine behov først, status, flashy livsstil og overprisede materielle ting. I tillegg til å innimellom spille på at hun er the girl next door i perioder der hun ikke får vist frem det andre hun setter høyest. Ekstremt mye fokus på kropp og utseende har det vært hele veien, ekstremt i det siste. Og så var det denne hunden da. Ikke det spor bedre enn SE.

Endret av panzerpølsa
Skrivefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (46 minutter siden):

Kjæresten har gjort profilen sin privat nå. Skal vel sanke inn følgere fra Isabel.

Likte Isabel egentlig. Hun var stort sett den eneste influenseren jeg likte å følge med på. 

Trodde hun var annerledes. Men er ganske overrasket over det hun har foretatt seg de siste ukene. Hun har mistet all min respekt. Hun er verre enn mange. Syns hun er utrolig klein. Bare det å filme inne på cartier😅 uff ble flau på hennes vegne også. Hele den siste tiden har hun bare virket som en stor snobb. 

Tror hun tapte enormt på denne turen. Mange trofaste følgere, og personer som likte henne. Hun har vist seg å være egoistisk. 

Selv om man har lov til å reise sa myndighetene senest i går at de fraråder all unødvendig reising. Smitten har økt. Handler om medmenneskelighet og dugnadsånd. At vi alle står sammen om dette. Kjenner flere som har mistet familiemedlemmer som bor i utlandet til corona som har valgt å bli hjemme. Å det står det stor respekt av. 

Hvem er kjæresten? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det første bildet av henne og kjæresten gav meg en ubehagelig følelse. Legg merke til plasseringen av hånden hans på halsen hennes. 

Merkelig valg av bilde, sammen med det voldsomme fokuset på materielle gaver og overfladisk livsstil lyser i alle fall mine varsellamper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (35 minutter siden):

Hvem er kjæresten? 

Eller nå vet jeg ikke om det er offisielt. Men hun dater ihvertfall en fyr som heter Jack fra Storbritannia. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (8 minutter siden):

Det første bildet av henne og kjæresten gav meg en ubehagelig følelse. Legg merke til plasseringen av hånden hans på halsen hennes. 

Merkelig valg av bilde, sammen med det voldsomme fokuset på materielle gaver og overfladisk livsstil lyser i alle fall mine varsellamper.

 

La ikke merke til den detaljen der, men enig at det blir mye fokus på materielle gaver. Skeptisk til hans intensjoner. Isabel har en tendens til å falle for disse «player» typene. Så litt overraskende at hun ikke er mer forsiktig. Men kjærlighet gjør blind. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charliexoxo skrev (På 18.12.2020 den 8.23):

jeg småflirer litt hver gang hun annonserer for vippeserum som hun smører på vippeextensions 🥴😆

Jeg har spurt om dette to ganger, men hun svarer aldri på det. Når jeg brukte serum (en annen type enn Isabel sitt ) så hadde ihvertfall ikke jeg behov for extensions i tillegg😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shash90 skrev (På 9.12.2020 den 14.11):

Jeg ble nysgjerrig fordi hun virker veldig araber. Og, hadde hun vært perser eller hatt slektninger i Iran, så opererer man nesen i Iran. De er på topp tre i verden når det gjelder nose job. Hun har aldri vært i Iran, men reiser til arabiske land. Og fikk besøk fra morens slektninger fra Irak. 
 

Som influenser så burde hun ikke lyve om identiteten sin. Hun har tross alt mange følgere som har identitetsproblemer. Hun får ofte spørsmål om opprinnelse fordi mange vet at hun lyver om det. 

Jeg tror virkelig ikke hun bevisst lyver om det idet hele tatt. På Instagram-story snakket hun om det og sa hun er forvirra selv, for søsteren og moren har gitt så mye info at hun går i surr. Tror de rett og slett er en salig blanding , ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shash90 skrev (På 31.12.2020 den 10.36):

Hun sier at moren er perser. Det har hun sagt flere ganger. Og moren snakker arabisk. Man kunne også se på bildene at bestemoren er araber (fra serien), hun kan ikke persisk. Og faren hennes er iraker. Shirog er arabisk navn. Hun sa i tillegg på vbloggen at moren skulle få besøk fra Irak da de reiste til Dubai. 
 

men samma det. Syns det er trist at hun er forbilde for mange og lyver. Hun kunne ha bidratt mer og heller hjelpe innvandrerungdommer som sliter med å finne seg til rette i et land som Norge. 
 

Skumleste gjennom noen kommentarer der noen arabere gjenkjente språket og maten på en av vbloggene hennes. Og like etter svarer hun på q&a og sier at hun er iraner. Mange av de arabiske leserne reagerte. Og de er små unger som kanskje har vanskeligheter hjemme med sine foreldre eller å tilpasse seg i samfunnet....hun skaper mer usikkerhet.  

Hun kaller seg jo araber hele tiden på instastoryene . Tror ikke hun legger så mye i dette som noen tror 💁🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodle skrev (1 time siden):

Nå er hennes profil privat også... er det fordi hun er på tur mon tro...🤔😅

Dubai... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (På 3.1.2021 den 18.50):

Isabel har innkassert ett Dior halsbånd til over 6000kr fra sin nye mann. Nå er de hos Cartier og han betaler

Halsbånd? Mener du halsbånd til hunden eller kjede til isabel? Om det er til henne så er da ikke 6000 så ufattelig høy sum så man må hyle høyt om det. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Skjønner ikke at damer faller for disse playerene...

Hva er det som frister med dem? Ekte følelser må da bety mer enn penger? 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aidensfield skrev (1 time siden):

Halsbånd? Mener du halsbånd til hunden eller kjede til isabel? Om det er til henne så er da ikke 6000 så ufattelig høy sum så man må hyle høyt om det. 

 

Enig, og den som hyler høyest er hun som filmer og legger det ut så alle kan se det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cassio skrev (1 minutt siden):

Enig, og den som hyler høyest er hun som filmer og legger det ut så alle kan se det.

For å være et mote tilbehør er det dyrt. Er jo ikke edelt metall

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har gått fra ett par tusen følgere til nesten tjue tusen siden folk fant ut at han var «sammen» med Isabell 😨

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995m skrev (1 time siden):

Han har gått fra ett par tusen følgere til nesten tjue tusen siden folk fant ut at han var «sammen» med Isabell 😨

🙄🙄🙄 Hvorfor gidde å gi han den tilfredsstillelsen å følge han. Hva av interesse har han for følgerne til Isabel annet enn et bilde i ny å ne av Isabel på story. Folk klarer liksom å bli lurt inn i det. 

Enig med en over her. Han gir de samme vibbene som Joss Mooney. De ser ganske like ut. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...