Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest shash90
1995m skrev (13 minutter siden):

I 2016 svarte hun også noe helt annet, så det er ikke lett å vite hvor hun opprinnelig er fra...

Hvilket land kommer du fra?

Fra Iran. Jeg er perser. 🙂 Jeg kan dog ikke så mye om kulturen og språket da jeg er født i Norge og oppvokst i norsk fosterfamilie, og derfor har jeg ikke så mye tilknytting til mine røtter. Litt synd kanskje, men jeg føler at jeg ikke kunne reist ned dit. Det er jo utrolig strengt med hvordan man kan oppføre seg, kle seg osv. Kultur-kræsj.

 

Det er veldig rart da. Isabel har hatt mest kontakt med moren. Dersom moren er perser burde hun snakke morsmålet som da er persisk. Og Isabel ville ha kunnet persisk og ikke så mye arabisk. Jeg er selv fra de områdene, man ser forskjell både når det gjelder språk, dialekt, klesstil, matretter og oppførsel. Verken Isabel eller familien virker persisk eller kurdisk. Da det var ramadan så jeg på snap at de danset som irakere (arabisk dans fra Irak). Verken kurdere eller persere danser slik, musikken var også arabisk. I serien hører de også på arabisk musikk. Arabisk kultur og språk er veldig forskjell fra persisk språk og kultur. Persere, kurdere, balochere, afghanere og tajikere er ganske like i kulturen. Språket til alle disse folkegruppene stammer fra persisk. 
 

har heller ikke sett at familien feirer Newrooz. Det er persisk og kurdisk nyttår. For begge folkeslagene er det stort å feire det på lik linje med ramadan.  

Endret av shash90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har kanskje mer tilhørighet til moren sin side men er biologisk mest iraker.

Eldste søsteren giftet seg islamsk nylig. Broren har vel blitt avbildet med bønneteppe på Isabel sin blogg men i alle fall Isabel er ikke religiøs etter som hun har sagt selv.

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (19 minutter siden):

Det ser ut til at moren er halvt perser og halv iraker og faren er iraker. Da er hun 75% iraker og 25% perser. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shash90
Cocogirl skrev (1 time siden):

De er irakere hele gjengen, vet ikke hvorfor hun skal lyve SÅ mye om dette! 🤨

Jeg ble nysgjerrig fordi hun virker veldig araber. Og, hadde hun vært perser eller hatt slektninger i Iran, så opererer man nesen i Iran. De er på topp tre i verden når det gjelder nose job. Hun har aldri vært i Iran, men reiser til arabiske land. Og fikk besøk fra morens slektninger fra Irak. 
 

Som influenser så burde hun ikke lyve om identiteten sin. Hun har tross alt mange følgere som har identitetsproblemer. Hun får ofte spørsmål om opprinnelse fordi mange vet at hun lyver om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aintnofun skrev (44 minutter siden):

Har hun slutta å blogge?

Ser nesten slik ut. Er vel tre - fire uker siden sist. Det er nok antagelig Instagram som vel gir de store inntektene så mange gidder ikke blogge lenger ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bemerka meg en kommentar hun ga i podcasten eller i ett q&a..  samme hvordan det gikk, så skulle hun aldri skutte å blogge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypulver skrev (7 timer siden):

Hvorfor sier hun at hun er perser og fra Iran hvis hun ikke er det? 

For de som blogger liker å lyve...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sjelden smilt så overbærende som da jeg såg haugen med LV poser foran juletre. Alle jeg kjenner tar gavene ut av posen før de legger de under treet.

Men det er vel ikke så stas med HM og Cubus poser 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hockeypulver skrev (På 18.12.2020 den 12.20):

Hvorfor sier hun at hun er perser og fra Iran hvis hun ikke er det? 

Hun har sakt hun er fra Iran og Irak. 

Wow disse gossip trådene er så lavmål! 🤦‍♀️ ikke bare du jeg sitere, men hvorfor sitter dere å hater på noen dere følger så nøye med på? dere er jo Low key fans om dere vil det eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (6 timer siden):

Hun har sakt hun er fra Iran og Irak. 

Wow disse gossip trådene er så lavmål! 🤦‍♀️ ikke bare du jeg sitere, men hvorfor sitter dere å hater på noen dere følger så nøye med på? dere er jo Low key fans om dere vil det eller ikke. 

Hvorfor sier du at jeg hater henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...