Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (6 timer siden):

Hun har sakt hun er fra Iran og Irak. 

Wow disse gossip trådene er så lavmål! 🤦‍♀️ ikke bare du jeg sitere, men hvorfor sitter dere å hater på noen dere følger så nøye med på? dere er jo Low key fans om dere vil det eller ikke. 

Hun er ikke iraner, ferdig snakka! Kjenner faktisk til den familien!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillehammeren skrev (På 26.12.2020 den 16.27):

Er veldig glad jeg ikke er nabo med Mammaraad. 

Jeg tror det kunne vært veldig moro!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaisaa skrev (9 timer siden):

 Dubai, hun driver på med en fyr der nede !

Så fint at hun skaffer seg hund, og reiser utenlands i en pandemi tenker jeg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (13 minutter siden):

Så fint at hun skaffer seg hund, og reiser utenlands i en pandemi tenker jeg. 

Kort tenket kalles det 😬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Så fint at hun skaffer seg hund, og reiser utenlands i en pandemi tenker jeg. 

Er det ikke tredje utenlandstur på kort tid? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver alltid å tro folk handler i beste mening...men her synes jeg det virker som om hun handler veldig egoistisk. Jeg har også lyst til å reise. Men med en smitte som er langt ifra under kontroll, så burde vi holde oss der vi bor og være med våre nærkontakter. Jeg skulle så gjerne hørt hennes argumenter for denne reisen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selbu skrev (11 minutter siden):

Prøver alltid å tro folk handler i beste mening...men her synes jeg det virker som om hun handler veldig egoistisk. Jeg har også lyst til å reise. Men med en smitte som er langt ifra under kontroll, så burde vi holde oss der vi bor og være med våre nærkontakter. Jeg skulle så gjerne hørt hennes argumenter for denne reisen.

Hvilken argument denne gangen? Besøker "familien" når storyline hennes på i Instagram vises, party, fylla og gir langefingeren til alle... helt idiotisk...!!! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (På 27.12.2020 den 1.46):

Hun har sakt hun er fra Iran og Irak. 

Wow disse gossip trådene er så lavmål! 🤦‍♀️ ikke bare du jeg sitere, men hvorfor sitter dere å hater på noen dere følger så nøye med på? dere er jo Low key fans om dere vil det eller ikke. 

Det er jo ikke bra at hun lyver. Hun har unge følgere, og burde heller løfte de opp for den de er. For meg så virker det som om hun er flau over bakgrunnen sin, hun sier at hun er iraner fordi det er velkjent at iranere er mer siviliserte enn andre folkeslag i Midtøsten. Jeg kjenner den viben hun gir, hun skal liksom virke fri og selvstendig (noe mange iranske jenter er). Men hadde hun sagt at hun er iraker så måtte hun ha forklart seg mye mer enn det hun gjør nå. 
 

Jeg hater ikke henne. Syns det er bra at hun som en muslimsk jente kan gjøre hva søren hun vil. Men det er ikke greit at hun lyver. Hun kunne heller ha løftet andre irakiske jenter. For ikke så leng siden ble en kurdisk blogger i Irak drept fordi hun blogget om mote. Hun ble ikke drept av myndighetene, men av vanlige folk på gata. I Iran har du det stikk motsatte, folk dreper deg ikke for å være åpen og fri, det er myndigheten som slakter folk. Og jeg leste i tillegg at mammaraad har tatt avstand fra konservative miljøer (mye sosialkontroll) da de snakker så åpent om sex osv på tv. Det fins tusenvis av andre iranske bloggere og modeller i USA og Europa som hylles av iranere og ingen stenger de ut for å snakke om sex eller ta lettkledde bilder. Isabel vil assosieres med iranere fordi det hun gjør er ikke normalt i Irak.  

Det merkes på hele henne og familien at de ikke ha en eneste dna sekvens som tilhører Iran. Tror ikke de er kurdere heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LoveMoschino skrev (10 minutter siden):

Er det mer status å være fra Iran enn Irak?

Jeg merker det på folk fra Midtøsten ja. Jeg er selv kurder fra Iran. Har ofte fått høre fra arabere, tyrkere eller kurdere fra Tyrkia og Irak: at iranere er for vestlige. Har også blitt kalt hore eller at jeg er fisefin. 

vil si at folk fra Iran (uavhengig om de er persere, kurdere, azeri, lurere) er mer avslappet ift kultur og religion. Jeg merker veldig stor forskjell mellom kurdere fra Iran og Irak. De fra Irak er veldig strenge muslimer, som arabere. Eller det kommer an på. Å være muslim er ikke såå viktig for kurdere. Men en god del kurdere fra Irak er religiøse. 

Endret av shash90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shash90 skrev (30 minutter siden):

Det er jo ikke bra at hun lyver. Hun har unge følgere, og burde heller løfte de opp for den de er. For meg så virker det som om hun er flau over bakgrunnen sin, hun sier at hun er iraner fordi det er velkjent at iranere er mer siviliserte enn andre folkeslag i Midtøsten. Jeg kjenner den viben hun gir, hun skal liksom virke fri og selvstendig (noe mange iranske jenter er). Men hadde hun sagt at hun er iraker så måtte hun ha forklart seg mye mer enn det hun gjør nå. 
 

Jeg hater ikke henne. Syns det er bra at hun som en muslimsk jente kan gjøre hva søren hun vil. Men det er ikke greit at hun lyver. Hun kunne heller ha løftet andre irakiske jenter. For ikke så leng siden ble en kurdisk blogger i Irak drept fordi hun blogget om mote. Hun ble ikke drept av myndighetene, men av vanlige folk på gata. I Iran har du det stikk motsatte, folk dreper deg ikke for å være åpen og fri, det er myndigheten som slakter folk. Og jeg leste i tillegg at mammaraad har tatt avstand fra konservative miljøer (mye sosialkontroll) da de snakker så åpent om sex osv på tv. Det fins tusenvis av andre iranske bloggere og modeller i USA og Europa som hylles av iranere og ingen stenger de ut for å snakke om sex eller ta lettkledde bilder. Isabel vil assosieres med iranere fordi det hun gjør er ikke normalt i Irak.  

Det merkes på hele henne og familien at de ikke ha en eneste dna sekvens som tilhører Iran. Tror ikke de er kurdere heller. 

Hun er ikke muslimsk... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocogirl skrev (Akkurat nå):

Hun er ikke muslimsk... 

Slektningene hennes er muslimer. Hun feiret jo ramadan med familien. Hun er fortsatt med på tradisjonene.  Det er bra at hun feirer ramadan og samtidig ikke er religiøs eller troende. Jeg tror nok hun er født muslim. jeg tror hun kunne ha vært bra forbilde for mange irakiske jenter som ikke tør å blogge, om hun hadde vært ærlig om bakgrunnen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...