Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Jeeeeeeea skrev:

Er det noen som har sett videoen hun har lagt ut? Om reisen? Jeg orker ikke se den selv 😅

Ja. Så jævlig unødvendig å reise. Dårlig unnskyldning gir hun også.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jeeeeeeea skrev:

Er det noen som har sett videoen hun har lagt ut? Om reisen? Jeg orker ikke se den selv 😅

Trenger heldigvis bare se de første 5 min 🤣

Bortforklaringen er at de besøker familie, en tante hvis mann er død. Kommer slektninger fra Iran som Mamma Raad ikke har sett på mange år, Mamma ville reise, IR og søster er med for å passe på. 

At de velger å reise er i og for seg en privatsak, men hun burde ikke lagt ut noe om det i sosiale medier. 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dragonheart skrev:

Trenger heldigvis bare se de første 5 min 🤣

Bortforklaringen er at de besøker familie, en tante hvis mann er død. Kommer slektninger fra Iran som Mamma Raad ikke har sett på mange år, Mamma ville reise, IR og søster er med for å passe på. 

At de velger å reise er i og for seg en privatsak, men hun burde ikke lagt ut noe om det i sosiale medier. 

 

 

Irak* men likevel. Kunne vente 1 år til da.... 🤨

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dragonheart skrev:

Trenger heldigvis bare se de første 5 min 🤣

Bortforklaringen er at de besøker familie, en tante hvis mann er død. Kommer slektninger fra Iran som Mamma Raad ikke har sett på mange år, Mamma ville reise, IR og søster er med for å passe på. 

At de velger å reise er i og for seg en privatsak, men hun burde ikke lagt ut noe om det i sosiale medier. 

 

 

Helt enig med deg ! Lage "reisevlogg" i disse tider er bare idioti.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Iso1 skrev:

De hadde en grunn til å reise! Er ikke reiseforbud heller!!!

Mangen har grunn til å reise men velger å la være. Så grunnen hennes er verdiløs 😒

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle skal plutselig reise her og der bare fordi de har en grunn, så blir den smitten aldri ferdig! 🤬

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så heldig at jeg har slekt og familie i samme land. Man skal være VELDIG forsiktig med å dømme andres valg akkurat nå. Jeg har måttet sørge en avdød slektning helt mutters alene, ingen FaceTime i hele jævla verden kan lette den sorgen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage kan ha veldig gode grunner til å reise, men er det ikke livsviktig lar vi det være...

Endret av Justlooking
Trykkleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle land i verden så var det Dubai slekta hennes tilfeldigvis skulle til, ferielandet både Isabel og moren sverger til og har vært i så mange ganger tidligere. Så beleilig... Og så beleilig å dra rett på jobbmøte i Stockholm i to dager rett fra flyplassen i Dubai for gå i karantene, flinke som de er. Mistenker at det var fristelsen for å dra på ferie som ble for stor, og at slekta var et påskudd til alle "elsklingene" hennes om at reisen var så viktig akkurat nå. Måtte vel ha noe nytt påfyll i kanalene sine. Mulig det stemmer, og at den eneste grunnen de dro dit var nettopp derfor, men synes det hele virker som en bløff.

Likte Isabel godt og verdiene hennes virket genuine, er egentlig ikke "korona-politi", men synes det er så vanvittig idiotisk å lage ferievlogg derfra i tillegg. Men viser jo bare hvor egoistisk man kan være at disse reglene gjelder jo alle andre enn seg selv. De aller fleste har lyst til å reise (og ikke minst treffe familie), spesielt nå som kulda setter inn, men hensynet til andre kommer først hos de aller fleste.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med at de reiser, sålenge de holder seg til reglene... 

De fleste smittetilfellene i min by er utenlandske gjestearbeidere eller folk fra reiser, som begge går rett i karantene etter ankomst... mye verre med de som fester som normalt her hjemme synes jeg.. de sprer faktisk smitte, og smittesporing er vanskelig.. 

I tillegg åpner de nå opp for at familie i utlandet lett skal få besøke slekt i Norge.. dette blir jo samme tilfellet, bare motsatt reisevei. Tror ikke mamma Raad drar med letthet, så redd hun var gor Corona i vår.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Luvinesta skrev:

Av alle land i verden så var det Dubai slekta hennes tilfeldigvis skulle til, ferielandet både Isabel og moren sverger til og har vært i så mange ganger tidligere. Så beleilig... Og så beleilig å dra rett på jobbmøte i Stockholm i to dager rett fra flyplassen i Dubai for gå i karantene, flinke som de er. Mistenker at det var fristelsen for å dra på ferie som ble for stor, og at slekta var et påskudd til alle "elsklingene" hennes om at reisen var så viktig akkurat nå. Måtte vel ha noe nytt påfyll i kanalene sine. Mulig det stemmer, og at den eneste grunnen de dro dit var nettopp derfor, men synes det hele virker som en bløff.

Likte Isabel godt og verdiene hennes virket genuine, er egentlig ikke "korona-politi", men synes det er så vanvittig idiotisk å lage ferievlogg derfra i tillegg. Men viser jo bare hvor egoistisk man kan være at disse reglene gjelder jo alle andre enn seg selv. De aller fleste har lyst til å reise (og ikke minst treffe familie), spesielt nå som kulda setter inn, men hensynet til andre kommer først hos de aller fleste.

Denne er jeg enig i! Var nok ferie som fristet. Så på Insta at hun var hos Dior å prøvde sko

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LoveMoschino skrev:

Denne er jeg enig i! Var nok ferie som fristet. Så på Insta at hun var hos Dior å prøvde sko

Er ikke noe familie treff der, kun ferie modus! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Luvinesta skrev:

Av alle land i verden så var det Dubai slekta hennes tilfeldigvis skulle til, ferielandet både Isabel og moren sverger til og har vært i så mange ganger tidligere. Så beleilig... Og så beleilig å dra rett på jobbmøte i Stockholm i to dager rett fra flyplassen i Dubai for gå i karantene, flinke som de er. Mistenker at det var fristelsen for å dra på ferie som ble for stor, og at slekta var et påskudd til alle "elsklingene" hennes om at reisen var så viktig akkurat nå. Måtte vel ha noe nytt påfyll i kanalene sine. Mulig det stemmer, og at den eneste grunnen de dro dit var nettopp derfor, men synes det hele virker som en bløff.

Likte Isabel godt og verdiene hennes virket genuine, er egentlig ikke "korona-politi", men synes det er så vanvittig idiotisk å lage ferievlogg derfra i tillegg. Men viser jo bare hvor egoistisk man kan være at disse reglene gjelder jo alle andre enn seg selv. De aller fleste har lyst til å reise (og ikke minst treffe familie), spesielt nå som kulda setter inn, men hensynet til andre kommer først hos de aller fleste.

Helt enig. Tror hun selv har litt dårlig samvittighet, for hun prøver veldig hardt å rettferdiggjøre turen. Fristelsen til å dra ble nok for stor. Kan til en viss grad forstå at hun dro, men hun bør droppe ferievloggen! Det er så lett for andre å bli fristet og tenkte «kan hun, så kan vi!» Synes hun har vært ganske flink til å ligge litt lavt ellers i sosiale medier, da. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at det går an.. dere som sier d har vært dødsfall i familien, hun nevner da ikke det?? Bare lysten på ferie som er grunn for denne turen.  Fikk utrolig dårlig inntrykk av Isabel i de siste episodene av serien hennes og..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Miss perfect skrev:

Helt utrolig at det går an.. dere som sier d har vært dødsfall i familien, hun nevner da ikke det?? Bare lysten på ferie som er grunn for denne turen.  Fikk utrolig dårlig inntrykk av Isabel i de siste episodene av serien hennes og..

Jo, det var noe med at tanten (hennes mors søster) mistet sin mann for en uke (?) siden, og at hun derfor hadde dratt fra Irak til Dubai for å være med familien. Moren ville til Dubai for å trøste henne og være med familien, og Isabell og søsteren ville ikke la henne dra alene. Og dermed fikk de en fin anledning til å ta seg en ferie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoryOfMyLife

Jeg er ganske ny på dette forumet og dette er et av de underforumene som gjør at jeg fikk lyst til å være her inne.

Men nok om det, jeg synes neste gang jeg hører eller leser om at moren er i risiko gruppen så skal jeg avfølge henne fordi. Ingen personen som er fornuftige og er i faresonen tar en slik risiko. Ikke rakkern. Jeg har flere venner som er i risikosonen og til og med hun ene har mistet moren sin i Hellas, men hun valgte å ikke reise. Hun sier som så" Det ble laget begrensninger for å beskytte oss som er  i risikosonen, men hvis jeg drar så er det som om jeg spytter på dere som tok hensyn"

Nei det er nok en ren ferietur dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett artikler på artikler om at par og familie ikke kan treffes å reise til familiene sine pga pandemien. At de skal treffe familie i et annet land er en tynn unnskyldning. Helsa er viktigere enn noe annet, at vi må sitte på vent for mennesker om handler slik.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Rosmarin(ert) skrev:

Jeg er ikke så heldig at jeg har slekt og familie i samme land. Man skal være VELDIG forsiktig med å dømme andres valg akkurat nå. Jeg har måttet sørge en avdød slektning helt mutters alene, ingen FaceTime i hele jævla verden kan lette den sorgen.

Er vel ingen som helst tvil om at Raads er på FERIE, og ikke primært har reist for å støtte og trøste familie. Det synes jeg en dansende mamma Raad på stranden forteller alt om😂

Liker IR, men synes det er unødvendig og skuffende at hun reiser på utenlandsferie nå.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...