Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Cherilyn skrev:

Det vet jeg, men håper allikevel hun har gjort dette godt gjennomtenkt🙈

Hun har hvertfall hatt et ønske om en hund i flere år, men hun har sagt at det ikke har passet. Gleder meg til å lese/se mer av den lille 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel egentlig ikke lov til å vise frem at hun har fått hund, for da er det jo helt tydelig at hun er hjemme fra 71 grader nord? I forrige sesong tok det forøvrig ganske lang tid før første deltaker ble sendt hjem, det var bare merke-konkurranser i flere uker. Det er noe som skurrer her, syns jeg. Har hun lagt en plan for å late som om hun er hjemme når hun ikke er det, eller har hun rett og slett trukket seg fra programmet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket jo ikke så hardt ut på 71 grader nord som det framstår på tv. På snappen til Isabell virket det som om alle var samlet i en "fellesstue" og hotell og slikt. Jeg trodde de bare sov ute (og i hytte i ny og ne). Litt skuffet hvis det ikke er så hardt som det framstår. Er innspillinga ferdig allerede eller er hun allerede ute? Eller er det snapper fra kamerarull? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, EtLiteTroll skrev:

Det virket jo ikke så hardt ut på 71 grader nord som det framstår på tv. På snappen til Isabell virket det som om alle var samlet i en "fellesstue" og hotell og slikt. Jeg trodde de bare sov ute (og i hytte i ny og ne). Litt skuffet hvis det ikke er så hardt som det framstår. Er innspillinga ferdig allerede eller er hun allerede ute? Eller er det snapper fra kamerarull? 

She is home!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2020 den 17.55, EtLiteTroll skrev:

Det virket jo ikke så hardt ut på 71 grader nord som det framstår på tv. På snappen til Isabell virket det som om alle var samlet i en "fellesstue" og hotell og slikt. Jeg trodde de bare sov ute (og i hytte i ny og ne). Litt skuffet hvis det ikke er så hardt som det framstår. Er innspillinga ferdig allerede eller er hun allerede ute? Eller er det snapper fra kamerarull? 

De pleier å sove ute nesten hele tiden. Hender de etter en stund vinner en natt i en hytte eller på ett høyfjellshotell el.l 
I fjor vant jo vinnerlaget noe sånt på en etappe, mens taperlaget lå ute i telt på "gårdsplassen".
Men mesteparten av tiden er det telt/ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett de to første episodene av serien hennes og er litt delt. 

Isabell har et voldsomt fokus på hvor forferdelig det var for henne at Mads Hansen brukte henne som et eksempel på dårlig forbilde som frontet operasjoner. Da har hun ikke egentlig skjønt problemstillingen. Det handler nemlig ikke om henne, men om hvordan hun påvirket et stort antall unge jenter til å være misfornøyd med de naturlige kroppene sine. Før hun greier å se det fra dette perspektivet, tenker jeg at hun ikke kan påberope seg å ha endrer seg. 

Hun fremstår dog som genuin og ekte i serien. Og det er umulig å ikke unne henne suksess og alt hun har oppnådd gitt det utgangspunktet hun har hatt. Historien hennes må gi håp til så mange med samme utgangspunkt, selv om jeg ikke håper de velger samme karrierevei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med all klemmingen på premiere festen ??? Se Instastoryen hennes. Kan ikke forstå hvorfor smitten er nesten ute av kontroll i Oslo .... 🙈😕

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premierefest?! Det er vel unt, men altså. Det er ikke helt greit når vi andre ikke får gå på fest, men så lenge du er blogger eller kjendis så er det greit å ha en fest! Jeg ble så provosert. Det er ikke å ha forandre seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, syntes hun virket litt umoden i serien, ikke som en voksen 25 åring. Ikke så negativt ment men minner meg om noen  18 åringer jeg kjenner .... Kanskje det bare er rosabloggerboblen som er slik, for 25 åringer jeg kjenner er mye mindre overfladiske og mye mer modne i væremåte og tanker. Ellers er hun jo en sprudlende person.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cactus_ skrev:

Premierefest?! Det er vel unt, men altså. Det er ikke helt greit når vi andre ikke får gå på fest, men så lenge du er blogger eller kjendis så er det greit å ha en fest! Jeg ble så provosert. Det er ikke å ha forandre seg. 

Med tanke på at smittevernsreglene ble totalt ignorert, så var den premierefesten en skritt tilbake igjen ja. Hun som var så på andre tidligere i pandemien, burde jo virkelig ha sørget for at denne lansering foregikk på en måte som var forsvarlig i forhold til smitte. Syns det er litt sånn et skritt fram, to tilbake med Isabel. 

NB. Mads Hansen har vært ute å kritisere det manglende smittevern på lanseringsfesten 👍

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var trist å se fra premiere festen hennes. For det første, hun har vel flere ganger skrevet noe om at moren er i risikogruppen, vel hva gjør hun der da? Det andre er at jeg satte nesten kaffen i halsen når jeg så at hun hadde tatt med seg valpen sin på denne festen, hvor er hodet hen liksom? Synd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, reagerte selv da jeg så at hun hadde drasset den med. Små valper har ingenting å gjøre på en fest med masse skrål, mennesker, alkohol og støy. Ber om at den skal bli overstimulert, også så liten, er ikke mange dagene siden hun fikk den liksom.

Stakkars pomeranians, det er ikke deres feil at de ser så fluffy og søte ut ut at de havner hos influencere som ser mer på de som rekvisitter de kan løfte/bære rundt, plassere i fancy vesker og poses med enn hva det faktisk er, rovdyr med litt mer spesielle behov og språk...

Endret av Nebel86
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg heier litt på IR, det er noe mer naturlig med henne enn andre bloggere og hun har vist at hun kan ta selvkritikk. 
 

Men jeg er helt enig med andre i det de skriver; valpen har ingenting på et slikt sted å gjøre, tenk på all stimuli den må forholde seg til. Og mtp at smitten har økt betydelig de siste 14 dagene i Oslo var det virkelig trist å se hvor lite smittevern hensyn det ble tatt på premierefesten. Selvfølgelig kjipt og måtte avlyse noe slikt, men det burde vært gjort med tanke på smitte økningen og at det så ut som det var vanskelig å holde avstand. Sprit ved døren er vel og bra, men det er ikke godt nok, vi er fortsatt i en pandemi. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel er så latterlig pen uten sminke!! Hadde jeg sett sånn ut uten sminke hadde jeg ikke orka å sminke meg utenom fest osv. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...