Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 time siden, CecilieX skrev:

 

Jeg følger åpenbart ikke godt nok med. 

Tilføyelse: For å sjekke opp hvorfor jeg ikke har fått med meg mer, gikk jeg innom bloggen, som jeg skroller meg gjennom med ujevne mellomrom. Podcasten er jo ikke spesielt godt markedsført av Isabel. Ikke på bloggen i alle fall. Hun nevner premieredato i en spørsmålsrunde et par dager før premieren, ikke noe på selve datoen. Hun nevner den i noen bisetninger og lenker her og der. Ikke spesielt stort fokus. 

Den ligger som nummer 11 på listen over mest spilte pods på Norges top chart,den reklamerer for seg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, CecilieX skrev:

 

Jeg følger åpenbart ikke godt nok med. 

Tilføyelse: For å sjekke opp hvorfor jeg ikke har fått med meg mer, gikk jeg innom bloggen, som jeg skroller meg gjennom med ujevne mellomrom. Podcasten er jo ikke spesielt godt markedsført av Isabel. Ikke på bloggen i alle fall. Hun nevner premieredato i en spørsmålsrunde et par dager før premieren, ikke noe på selve datoen. Hun nevner den i noen bisetninger og lenker her og der. Ikke spesielt stort fokus. 

Blir markedsført mye på IG og snap. De fleste bloggere blogger ikke så mye lengre, de tjener pengene på andre platformer. 

Podden ligger bra an på Norges TOP Chart, ikke at jeg helt skjønner hvorfor.  Mye "bro" og tenåringsprat, mye irrelevant info om Golnaz sitt liv(tenker det er pga IR folk lytter) og så er der litt detaljer om Isabel, hun ikke deler andre plasser. Men jeg har enda ikke selv klart å høre en episode til ende, det blir for umodent og den der "bro" greia irriterer meg sinnsykt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
59 minutter siden, Dragonheart skrev:

Blir markedsført mye på IG og snap. De fleste bloggere blogger ikke så mye lengre, de tjener pengene på andre platformer. 

Podden ligger bra an på Norges TOP Chart, ikke at jeg helt skjønner hvorfor.  Mye "bro" og tenåringsprat, mye irrelevant info om Golnaz sitt liv(tenker det er pga IR folk lytter) og så er der litt detaljer om Isabel, hun ikke deler andre plasser. Men jeg har enda ikke selv klart å høre en episode til ende, det blir for umodent og den der "bro" greia irriterer meg sinnsykt. 

Følger henne ikke på Insta, jeg gjorde det en kort periode men avfulgte da det på det tidspunktet nesten utelukkende var lettkledde bilder med fokus på pupper og rompe. 

Så da har selvfølgelig promo gått meg hus forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt en episode- der de forteller om forhold de har vært i med kontrollerende og voldelig partner. Selv om det er mye «bro» og slikt synes jeg det de formidler virkelig viktigheten i å stå opp for seg selv og ikke finne seg i å bli kontrollert slik. Dette synes jeg var veldig bra! Podden heter Suzy & Konny, så at vi får høre om Golnaz sin bakgrunn også synes jeg da bare er helt naturlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2020 den 22.31, CecilieX skrev:

Jeg er litt usikker på dette narrativet om å være hardtarbeidende forretningskvinne. 

Bloggen er grei, ingen tvil om at hun visste hva hun drev på med her, og hun tjener fortsatt gode penger selv om det blir færre og færre oppdateringer. Inntrykket er ikke at hun jobber veldig hardt med den pr dags dato. 

Resten av suksessen er det jo andre som har vært pådrivere for. Deltagelsen i div programmer blir hun jo invitert til og det samme gjelder jo både serien hennes og boka. Det står noen andre bak på et vis, og det er de som initierer oppstart og realiserer dette fordi de har egeninteresse. 

I serien har hun jo store planer, men verken podcast eller klesmerke ser ut til å ha blitt realisert. Disse ideene er jo hennes og størstedelen av å få kjørt dette i gang ligger på henne. 

Jeg er litt redd for at hun ikke har det som skal til for å bygge videre på det som nå er et godt utgangspunkt. Bloggen er ikke spesielt god innholdsmessig lenger. Nellylenker og innlegg med matinnkjøp blir kjedelig i lengden. 

Det er litt som mange av de andre bloggerne som var heldige mer enn dyktige da blogg ble stort. 

Du følger jo åpenbart ikke skikkelig med. Podcast er lansert for noen uker siden og har blitt reklamert for hyppig på snap og insta (hvor de aller fleste influencerne tjener penger om dagen). Fabrikken hvor klærne skal produseres er rammet av korona. Kanskje du skal sette deg litt bedre inn i ting før du slenger ut en kommentar her, som ikke gir mening? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
15 minutter siden, Maydis8 skrev:

Du følger jo åpenbart ikke skikkelig med. Podcast er lansert for noen uker siden og har blitt reklamert for hyppig på snap og insta (hvor de aller fleste influencerne tjener penger om dagen). Fabrikken hvor klærne skal produseres er rammet av korona. Kanskje du skal sette deg litt bedre inn i ting før du slenger ut en kommentar her, som ikke gir mening? 

Det var da voldsomt. Du sparker på et vis inn vidåpne dører. Kanskje du skulle «følge litt bedre med», «før du slenger ut en kommentar her». 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CecilieX skrev:

Det var da voldsomt. Du sparker på et vis inn vidåpne dører. Kanskje du skulle «følge litt bedre med», «før du slenger ut en kommentar her». 

 

Tenker det er greit å være opplyst om det man prøver å ta Isabel på, før man kommenterer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 minutt siden, Maydis8 skrev:

Tenker det er greit å være opplyst om det man prøver å ta Isabel på, før man kommenterer. 

Hadde du lest resten av tråden hadde du sett at jeg allerede har fått korreksjon og tatt selvkritikk. 

Hadde du lest hele tråden ville du også vist at jeg ikke er en av dem som er ute etter å «ta Isabel». 

Sånn med tanke på å rushe inn i en tråd for å «ta noen». Greit å «opplyse seg selv litt først». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Men bare for å pirke litt, skrollet gjennom IG nå, og mens serien hennes er promotert flerfoldige ganger, har hun EN post om podcasten og det var før den hadde premiere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Men bare for å pirke litt, skrollet gjennom IG nå, og mens serien hennes er promotert flerfoldige ganger, har hun EN post om podcasten og det var før den hadde premiere. 

Hun legger ut i story x fler hver gang det er ny episode. Har ikke noe skjermbilde, men legger stadig merke til det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der reiste hun til Amsterdam med fam og gir fulstendig faen i covid-19... sånne folk hater jeg!! 

 

Edit; de er i Dubai... 🤬

Endret av Cocogirl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/12/2020 at 8:08 AM, Cocogirl said:

Og der reiste hun til Amsterdam med fam og gir fulstendig faen i covid-19... sånne folk hater jeg!! 

 

Edit; de er i Dubai... 🤬

Har hun ikke nettopp fått seg hund? Hvor er den?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2020 den 8.08, Cocogirl skrev:

Og der reiste hun til Amsterdam med fam og gir fulstendig faen i covid-19... sånne folk hater jeg!! 

 

Edit; de er i Dubai... 🤬

Såpass .... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste spørsmålet i siste podcast episode var noe om hvilken influenser som er mest falsk eller noe sånt. Da sier de flere ganger at de ikke vil si noe navn fordi de outer ingen i denne podcasten. Så har de outet ekser i flere episoder tidligere og gjennom denne episoden 😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ARima skrev:

Siste spørsmålet i siste podcast episode var noe om hvilken influenser som er mest falsk eller noe sånt. Da sier de flere ganger at de ikke vil si noe navn fordi de outer ingen i denne podcasten. Så har de outet ekser i flere episoder tidligere og gjennom denne episoden 😂😂😂

De er så 2 faced at det ikke er mulig 😒

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...