Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

mariaisaa skrev (33 minutter siden):

Helt utrolig hvordan hun greier å vinkle det som at HUN er så spennende at journalistene formelig slåss om å få en kommentar😆

ER hun virkelig så tett i pappen at hun ikke skjønner hvorfor de vil ha tak i henne??

Og ja - utrolig dårlig stil å henge ut journalistene som bare gjør jobben sin.

 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle så gjerne ønske at samarbeid ble kuttet grunnet hennes oppførsel.

Og denne igeren etter å dele alle positive tilbakemeldinger😂

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hennes reise på stranden med kjæresten, som også inkluderer masse covid-tester, verre enn nordmenns mange handleturer til kjøpesenteret og stappfulle IKEA? Jeg jobber deltid på et ikea-varehus og jeg kan garantere deg at å stå midt oppe i folkemengden er verre enn Isabels Dubai-reise. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (6 minutter siden):

Helt utrolig hvordan hun greier å vinkle det som at HUN er så spennende at journalistene formelig slåss om å få en kommentar😆

ER hun virkelig så tett i pappen at hun ikke skjønner hvorfor de vil ha tak i henne??

Og ja - utrolig dårlig stil å henge ut journalistene som bare gjør jobben sin.

 

Kan ikke journalistene heller skrive om den største streiken som foregår i verden akkurat nå? Det gjør de ikke, men å skrive at influencere lever livet sitt MÅ de jo gjøre..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (1 minutt siden):

Hvordan er hennes reise på stranden med kjæresten, som også inkluderer masse covid-tester, verre enn nordmenns mange handleturer til kjøpesenteret og stappfulle IKEA? Jeg jobber deltid på et ikea-varehus og jeg kan garantere deg at å stå midt oppe i folkemengden er verre enn Isabels Dubai-reise. 

Tror det har å gjøre med at hun er en profesjonell PÅVIRKER....😉 

En som tjener fett på å påvirke andre. Til blant annet å reise. Til Dubai. I en pandemi. Og det bør vi ikke gjøre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

delias skrev (1 time siden):

Hvordan er hennes reise på stranden med kjæresten, som også inkluderer masse covid-tester, verre enn nordmenns mange handleturer til kjøpesenteret og stappfulle IKEA? Jeg jobber deltid på et ikea-varehus og jeg kan garantere deg at å stå midt oppe i folkemengden er verre enn Isabels Dubai-reise. 

Neida, er enig i at mange tar dårlige valg i pandemien, men det er jo ingen fribillett for oss andre til å gjøre dårlige valg. Personlig kjenner jeg jo faktisk på at jo flere som tar dårlige valg- jo strengere må jeg og mine være for å "veie opp". I tillegg øker jo smittetrykket i takt med dårlige valg som tas- og det gjør igjen at en må oppholde restriksjoner lengre. 

Jeg kunne selvsagt kritisert de som går på kjøpesenter, men den vanlige mannen i gata skriver ikke blogg om sine handleturer. Tråden handler om Isabel og det er tross alt følgere og media som må "takkes" for at hun er der hun er i dag- og måten hun opptrer på nå kan virkelig kritiseres.  Faktisk er det ikke reisingen i seg selv, men selvdyrkingen og latterligjøringen av media som nå bør kritiseres.  I videoer som legges ut fremstår hun utrolig kunnskapsløs og egosentrisk. Igår ble det gjort narr av overskrifter i media av henne selv, rett under bilde av barn som omkom i brann. Kunne hun ikke tatt vekk det ihvertfall, isreden for å la barna bli avbildet på en billig snap!

Skulle så inderlig ønske at hun kunne bruke stemmen til noe fornuftig. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (3 minutter siden):

Neida, er enig i at mange tar dårlige valg i pandemien, men det er jo ingen fribillett for oss andre til å gjøre dårlige valg. Personlig kjenner jeg jo faktisk på at jo flere som tar dårlige valg- jo strengere må jeg og mine være for å "veie opp". I tillegg øker jo smittetrykket i takt med dårlige valg som tas- og det gjør igjen at en må oppholde restriksjoner lengre. 

Jeg kunne selvsagt kritisert de som går på kjøpesenter, men den vanlige mannen i gata skriver ikke blogg om sine handleturer. Tråden handler om Isabel og det er tross alt følgere og media som må "takkes" for at hun er der hun er i dag- og måten hun opptrer på nå kan virkelig kritiseres.  Faktisk er det ikke reisingen i seg selv, men selvdyrkingen og latterligjøringen av media som nå bør kritiseres.  I videoer som legges ut fremstår hun utrolig kunnskapsløs og egosentrisk. Igår ble det gjort narr av overskrifter i media av henne selv, rett under bilde av barn som omkom i brann. Kunne hun ikke tatt vekk det ihvertfall, isreden for å la barna bli avbildet på en billig snap!

Skulle så inderlig ønske at hun kunne bruke stemmen til noe fornuftig. 

Fantastisk godt skrevet 👏👏👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 timer siden):

Helt utrolig hvordan hun greier å vinkle det som at HUN er så spennende at journalistene formelig slåss om å få en kommentar😆

ER hun virkelig så tett i pappen at hun ikke skjønner hvorfor de vil ha tak i henne??

Og ja - utrolig dårlig stil å henge ut journalistene som bare gjør jobben sin.

 

Minner meg om tankegangen og væremåten til Trump. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raad hadde vokst på meg. Slik oppførsel som dette ødelegger det derimot - veldig. Og det er nok ikke bare meg som opplever det slik. 

Arroganse, egoisme, flashing og grandiositet er ganske usjarmerende. 

Ingen tvil om at hun helst skulle vært en Kardashian, hun lever som en. Greit nok det. Men hun er fortsatt "bare" Isabel fra lille "kjipe" Norge, og slike måter å være på blir lagt merke til. Heldigvis så er det fortsatt litt unorsk å oppføre seg som en som er over alle andre.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Raad hadde vokst på meg. Slik oppførsel som dette ødelegger det derimot - veldig. Og det er nok ikke bare meg som opplever det slik. 

Arroganse, egoisme, flashing og grandiositet er ganske usjarmerende. 

Ingen tvil om at hun helst skulle vært en Kardashian, hun lever som en. Greit nok det. Men hun er fortsatt "bare" Isabel fra lille "kjipe" Norge, og slike måter å være på blir lagt merke til. Heldigvis så er det fortsatt litt unorsk å oppføre seg som en som er over alle andre.

Jeg syntes hun virket sjarmerende (om enn bittelitt enkel! ) i serien på TV2, men nå har jeg mistet all respekt. Man kan jo knapt tenke seg hvordan  smittesituasjonen i Norge hadde vært hvis alle tenkte som IR😳

Hvis alle som uansett har hjemmekontor (og det er mange!) tenkte at “da kan jeg like godt jobbe fra Dubai, Spania eller England”. Kanskje nærmest pendle mellom Dubai og Norge. Det ville betydd mange tusen døde mennesker det.

At EN reiser er kanskje ikke så farlig, hvis mange gjør det er det livsfarlig. Isabel sender sterke signaler om at hun er i en særklasse, og kan gjøre som det passer henne, uansett hva myndighetene anbefaler.

Som om hun er den eneste som har lyst til å reise, og er lei av hjemmekontor😅 ALLE er lei, alle vil reise! 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gud, de skjermdumpene hun viser av henvendelsene fra journalister er helt hinsides umodne (reaksjonen hennes altså, ikke henvendelsene). Makan til selvopptatt oppførsel og grandiost selvbilde. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fju skrev (På 18.1.2021 den 18.03):

Avfølg henne i sosiale medier! Det er det eneste språket hun skjønner. 

Enig, det er det eneste språket influencere skjønner 😊 Følgere gir penger i kassen. (Selv har jeg aldri fulgt noen i sosiale medier)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke Isabel, men lurer på hvilke merker hun reklamerer for ? 

Nelly vet jeg om, men er det flere ? Jeg vil nemlig oppfordre alle til å bruke sin forbrukermakt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (21 minutter siden):

Jeg følger ikke Isabel, men lurer på hvilke merker hun reklamerer for ? 

Nelly vet jeg om, men er det flere ? Jeg vil nemlig oppfordre alle til å bruke sin forbrukermakt. 

Lyko er en del av samarbeid partner hennes også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cocogirl skrev (4 timer siden):

Lyko er en del av samarbeid partner hennes også.

Da har jeg sendt mail til Nelly og Lyko.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (5 timer siden):

Jeg følger ikke Isabel, men lurer på hvilke merker hun reklamerer for ? 

Nelly vet jeg om, men er det flere ? Jeg vil nemlig oppfordre alle til å bruke sin forbrukermakt. 

Premium white, Clas ohlson/ braun, wearefit, Coop extra

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo egentlig et poeng. Når så mange aviser kontakter henne angående at hun blogger fra utlandet og lurer på om hun mener det er en nødvendig reise.. Altså. Er det egentlig spesielt interessant for folk hvor hun eller noen er? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...