Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest hele og gir han :klappe::klappe:

Isabel er så hårsår og tåler ikke at andre mener noe annet enn henne. Da går hun i offerrollen med en gang!

 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har også sakt selv at hun bruker rumpa til å provosere folk. Blir litt som når Northug gikk sidelengs over målstreken for å provosere. Jeg hadde ingenting i mot det, og synes det var ganske morsomt. Men hadde han grenet til VG etterpå, fordi han fikk hat, hadde jeg hatt fint lite medfølelse for han.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er utrolig provoserende at både Isabel Raad og Anna Rasmussen nå går ut hardt og beskylder Kristin for å være et jævlig menneske. Syns for det første ikke de er en støyt bedre selv. Alle husker vel kommentaren hennes om Marna* på Vixen i fjor - DET var usmakelig, det.

(EDIT: *mener selvfølgelig kommentaren om Espen Hilton.)

Men det provoserer meg mest fordi det Kristin og Dennis har gjort er å humoristisk karikere og parodiere offentlige profiler som tross alt lever for å provosere publikummet sitt med veldig drøye blogginnlegg og bilder. Og disse to tenker at de bare kan kjøre på uten at folk får lov til å stille spørsmålstegn ved dette, og at all kritikk av dem, eller samfunnskritikk som angår dem, er mobbing. Anna Rasmussen sa jo i "støttetalen" som Isabell hedret at de ikke burde "få andre til å le på bekostning av andre personer". Så Anna Rasmussen er i prinsippet imot grunnleggende ytringsfrihet for komikere også, da. Natta.

Endret av Silketeppe
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Silketeppe skrev:

Syns det er utrolig provoserende at både Isabel Raad og Anna Rasmussen nå går ut hardt og beskylder Kristin for å være et jævlig menneske. Syns for det første ikke de er en støyt bedre selv. Alle husker vel kommentaren hennes om Marna* på Vixen i fjor - DET var usmakelig, det.

(EDIT: *mener selvfølgelig kommentaren om Espen Hilton.)

Men det provoserer meg mest fordi det Kristin og Dennis har gjort er å humoristisk karikere og parodiere offentlige profiler som tross alt lever for å provosere publikummet sitt med veldig drøye blogginnlegg og bilder. Og disse to tenker at de bare kan kjøre på uten at folk får lov til å stille spørsmålstegn ved dette, og at all kritikk av dem, eller samfunnskritikk som angår dem, er mobbing. Anna Rasmussen sa jo i "støttetalen" som Isabell hedret at de ikke burde "få andre til å le på bekostning av andre personer". Så Anna Rasmussen er i prinsippet imot grunnleggende ytringsfrihet for komikere også, da. Natta.

Men kristin og dennis har gjort en karriere ut av det, og tåler heller ikke kritikk. Griner over kommentarer fra troll... etter hva jeg har hørt reagerer anna og isabel på tagging i memes, bilder han har lgt ut, og at Kristin har gått over streken noen ganger. Hvorfor i alle dager kan ikke bare Dennis og Kristin si JA bildene var gale, uten å bagatelisere det. Hvorfor kan ikke Kristin si JA jeg kan ha gått over streken en gang eller to. Jeg vil ikke noen vondt, og skal være mer saklig fra nå... jeg kan ikke fordra verken isabel eller anna for holdningene de sprer, men irriterer meg grønn over at Kristin ikke kan stå til ansvar for noe hun selv gjør eller åpner seg for å faktisk høre på litt kritikk

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AneKS skrev:

Men kristin og dennis har gjort en karriere ut av det, og tåler heller ikke kritikk. Griner over kommentarer fra troll... etter hva jeg har hørt reagerer anna og isabel på tagging i memes, bilder han har lgt ut, og at Kristin har gått over streken noen ganger. Hvorfor i alle dager kan ikke bare Dennis og Kristin si JA bildene var gale, uten å bagatelisere det. Hvorfor kan ikke Kristin si JA jeg kan ha gått over streken en gang eller to. Jeg vil ikke noen vondt, og skal være mer saklig fra nå... jeg kan ikke fordra verken isabel eller anna for holdningene de sprer, men irriterer meg grønn over at Kristin ikke kan stå til ansvar for noe hun selv gjør eller åpner seg for å faktisk høre på litt kritikk

Hvis de selv mener at de gikk over streken da. Nå vet ikke jeg hvilket bilde Dennis har tagget Isabel i, men jeg har sett en snap hvor Kristin har parodiert Isabel. Syns den er helt uskyldig og var tydelig ikke ment som noe stikk mot Isabel som person. Lurer litt på hva Anna syns om Herman Flesvigs gjentatte parodier av seg på IG, når hun syns at Kristins parodi av Isabel var så stygt gjort. Ser ingen "dra til helvete og bli voldtatt"-kommentarer i Flesvigs kommentarfelt i hvert fall, og han har holdt på LENGE.

Tror folk må lære seg å skille sak og person. Kristin har aldri sagt noe stygt om Isabel som person, for de kjenner jo ikke hverandre en gang, men hun gjør narr av og kritiserer Isabels businessmodell, som seg hør og bør, etter min mening.

Hva Dennis har gjort, vet jeg som sagt ikke. Så jeg skal avstå fra å mene noe om det. Syns imidlertid han kunne latt være med den "bonden fra Bryne"-kommentaren, fordi han vet at han nører opp under dramaet med det. (Men det skal også sies at jeg selv er fra Stavanger, og ja, det er sant at vi kaller alle fra Bryne bønder. Både venner og mennesker vi nettopp har møtt, som spøk). Men man skal kjenne sitt publikum.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Silketeppe skrev:

Hvis de selv mener at de gikk over streken da. Nå vet ikke jeg hvilket bilde Dennis har tagget Isabel i, men jeg har sett en snap hvor Kristin har parodiert Isabel. Syns den er helt uskyldig og var tydelig ikke ment som noe stikk mot Isabel som person. Lurer litt på hva Anna syns om Herman Flesvigs gjentatte parodier av seg på IG, når hun syns at Kristins parodi av Isabel var så stygt gjort. Ser ingen "dra til helvete og bli voldtatt"-kommentarer i Flesvigs kommentarfelt i hvert fall, og han har holdt på LENGE.

Tror folk må lære seg å skille sak og person. Kristin har aldri sagt noe stygt om Isabel som person, for de kjenner jo ikke hverandre en gang, men hun gjør narr av og kritiserer Isabels businessmodell, som seg hør og bør, etter min mening.

Hva Dennis har gjort, vet jeg som sagt ikke. Så jeg skal avstå fra å mene noe om det. Syns imidlertid han kunne latt være med den "bonden fra Bryne"-kommentaren, fordi han vet at han nører opp under dramaet med det. (Men det skal også sies at jeg selv er fra Stavanger, og ja, det er sant at vi kaller alle fra Bryne bønder. Både venner og mennesker vi nettopp har møtt, som spøk). Men man skal kjenne sitt publikum.

Flesvig parodierer vell mange forskjellige? Ikke bare folk han lager en “karriere” ut av å være i mot, så det er vell en ganske stor forskjeld. Han fremstiller heller ikke seg selv som en talsperson mot kroppspress, for å så gjøre narr av andres utseende

ang dennis har han lakt ut bilde av Kim K ved siden av ett romvesen, for å gjøre narr av hvor rar kroppen hennes ser ut. Lakt ut bilde av flere overvektige med “morsomme” tekster etc.. om du bler litt lengre bak i denne tråden ser du bildebevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AneKS skrev:

Flesvig parodierer vell mange forskjellige? Ikke bare folk han lager en “karriere” ut av å være i mot, så det er vell en ganske stor forskjeld. Han fremstiller heller ikke seg selv som en talsperson mot kroppspress, for å så gjøre narr av andres utseende

ang dennis har han lakt ut bilde av Kim K ved siden av ett romvesen, for å gjøre narr av hvor rar kroppen hennes ser ut. Lakt ut bilde av flere overvektige med “morsomme” tekster etc.. om du bler litt lengre bak i denne tråden ser du bildebevis. 

Syns Isabel lager karriere på drama som akkurat dette her, jeg da. Hun har hatt noen overdramatiske feider med andre bloggere før, og når hun nå sitter på Instagram og promoterer videoen "mitt svar til Kristin og Dennis" flere ganger om dagen med "sveip opp for å se" og emojier, så syns jeg det ser ut som klikkhoreri, for å bruke et godt norsk mediebegrep. Hadde ikke denne krangelen vært for at Isabel skulle sanke klikk, så burde hun takket ja til Kristins tilbud om å snakke sammen før hun gikk ut for å forklare oppførselen sin mot K og D på Paradise i stedet for å lage gjentatte videoer og promotere det med overskrifter som antyder at "Hey! Her er en kjendiskonflikt, klikk på videoen min!"

Parodien til Kristin gjorde forresten ikke, så vidt jeg kan huske, narr av Isabels kropp på noen måte, men retorikken hun bruker når hun omtaler plastiske inngrep. Å kritisere romantisering av plastisk kirurgi er ikke det samme som å kritisere noens utseende. Kristin har sagt at hun gir blanke i hva andre gjør med kroppen sin, men at retorikken som bloggere som Isabel og Sophie tidligere har brukt kan være skummelt når de har såpass unge lesere som de har. 

Hvis Dennis tagget Isabel i et sånt bilde som du beskriver, så er jeg enig i at det kan være kritikkverdig og at det er mest voksent av han å beklage.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig at det ikke er synn i Isabel. Isabel ber om dette selv med oppførselen sin. Mener bare at Kristin ikke oppfører seg bra selv. Og burde iallefall kunne ta til seg litt kritikk og inrømme oppførselen. Hun kan stå for hva hun har gjort å mene det er greit, helt ok. Men jeg opplever det som at hun bare benekter det. At hun aldri snakker om person, bare sak blabla.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mads har mange gode poeng. Isabel provoserer med vilje, men tåler ikke når hun får får negativ kritikk på det. Hun ser på ALL kritikk som mobbing. Er du med på leken må du tåle steken. Pluss hun melker dette dramaet for alt det er verdt. Så mye clickbaits som hun legger ut. 🙈

Synes det er latterlig hun og Anna rotter seg sammen. Anna har ikke noe dette å gjøre. Synes absolutt Isabel har blåst dette opp. Håper folk snart går lei

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Mads har slettet videoen og alt han skreiv i går. Synd. 

Instagram fjernet den. Posten er lagt ut på nytt, men med et bilde av han selv i stedet. Det er veldig bra teksten kom ut igjen, iallfall

Det i kursiv står jeg ikke for lengre. 

Endret av dovrefaller
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette dramaet hadde aldri blitt så stort hvis ikke Isabel hadde blåst det så mye opp. Istedenfor å snakke med Kristin face to face, så måtte hun ta oppvasken offentlig og lage flere videoer. Hun lever av drama og clickbaits. Derfor er hun på topplisten.. Siden hun har gått hardt ut mot Kristin, så skjønner jeg Kristin ville forsvare seg.

Isabel er veldig usikker og har dårlig selvtillit. Hun er den flere tar som eksempel og kritiserer, men blir bare så lei av at Sophie Elise alltid slipper unna. Sikkert fordi hun har flere kontakter og venner i bransjen. Morten Harm spyr jeg av :kvalm:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis hadde vel tagget Isabell i 1 Kim K. meme for 2 år siden eller noe. Kan vel ikke akkurat kalles mobbing. Alle voksne oppegående folk ser at dette kun er dramarama fra Raad sin side, melking og clickbaits.

Saueflokk følgerne hennes med snittalder 14,5 år henger seg seff på og støtter henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at Isbell skal melke «jeg har blitt mobbet av Mads Hansen» for alt det er verdt på Snap og Instastories. I minst en uke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, gjestgitt skrev:

Venter bare på at Isbell skal melke «jeg har blitt mobbet av Mads Hansen» for alt det er verdt på Snap og Instastories. I minst en uke. 

Samme venter jeg på. Hun er flink til å sanke sympati og gå inn i offerrollen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...