Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Christy89 said:

Har hun bedt han om unnskyldning? Det har ikke jeg fått med meg. Men ja, sikkert Carl Aksel som tvang henne. Isabel virker ikke som en person som ber andre om unnskyldning

Hun påstår det på bloggen sin. Ellers enig med deg. Og siden hun fortsatte å oppføre seg like kjipt mot Erik etterpå, så kan ikke den unnskyldningen ha vært særlig dyptfølt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Har ikke lagt merke til at hun er ufin mot noen?

Hun har kalt noen for fitteunge blandt annet, er ikke det å være ufin? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2018-03-28 den 15.10, Aurora** skrev:

På innsjekken, så sa hun vel at hun tjente 500 000 pr blogginnlegg. Noe i den duren. Det kan da umulig stemme? Hvem er det som betaler henne SÅ mye penger? :klo:

Hvor har du det fra? Summen ble sensurert, og det kom aldri frem hvor mye hun tjente.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mnjah skrev:

Hvor har du det fra? Summen ble sensurert, og det kom aldri frem hvor mye hun tjente.

Jeg mener hun sa; Premien betyr ingenting for meg, det er like mye som jeg tjener på et par blogginnlegg. Jeg kan ta feil, men mener det var det jeg hørte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg mener hun sa; Premien betyr ingenting for meg, det er like mye som jeg tjener på et par blogginnlegg. Jeg kan ta feil, men mener det var det jeg hørte.

Fra introen hennes:

"[...]kommer jeg til å be han slippe kulen, for penger er ikke viktig for megJeg tjener xxx i måneden, Ingeborg! Når jeg sitter og skriver "i dag har jeg", ikke sant, så får jeg xxx for et innlegg".

...

Endret av Mnjah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest adinterim

Så langt er dette tidenes kjedeligste sesong - nettopp fordi Isabell er der. Det er patetisk og umodent drama fra henne som ikke finnes underholdende, og de andre er så forsiktige med henne og de andre legendene at det bare er kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, adinterim skrev:

Så langt er dette tidenes kjedeligste sesong - nettopp fordi Isabell er der. Det er patetisk og umodent drama fra henne som ikke finnes underholdende, og de andre er så forsiktige med henne og de andre legendene at det bare er kleint.

Nei, de snakker tilbake når Isabell er frekk, og de sendte ut Carl Aksel. De valgte ikke Mathias (legenden) som hotelldirektør på nytt. Synes de gjør det ganske bra!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Roseh skrev:

Nei, de snakker tilbake når Isabell er frekk, og de sendte ut Carl Aksel. De valgte ikke Mathias (legenden) som hotelldirektør på nytt. Synes de gjør det ganske bra!

De ser nok ikke på Mathias som trussel. Han er egentlig ingen spiller

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Tror jaggu jeg begynner å bli på Isabel sin side i denne Isabel-Kristin-Dennis-saken. Om ikke Kristin er den verste, så troner den kjæresten hennes høyt på lista. Det er ikke greit uansett. At all. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig enig i Isabels siste video,i at det ikke er greit å bagatellisere Isabels følelser når hun sier hun føler seg uthengt (med god grunn..)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, thejohan skrev:

Tror jaggu jeg begynner å bli på Isabel sin side i denne Isabel-Kristin-Dennis-saken. Om ikke Kristin er den verste, så troner den kjæresten hennes høyt på lista. Det er ikke greit uansett. At all. 

Jepp. Anna Rasmussen har forresten lagt ut en god video om saken på bloggen sin i dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er da ikke Dennis en blogger da, og ingen av de kjenner hverandre. Isabel nekter jo å snakke med Kristin overhodet! Barnslig. Grow up and talk the Talk! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Viking-girl skrev:

Nå er da ikke Dennis en blogger da, og ingen av de kjenner hverandre. Isabel nekter jo å snakke med Kristin overhodet! Barnslig. Grow up and talk the Talk! 

Hun prøvde jo på hotellet sier hun, men det er faktisk ikke lett å snakke med den type menneske som hever seg over en og prøver å få deg til å føle deg så liten som mulig. Nå ble ikke dette fanget på kamera så skal ikke påstå noe, men virker som om Kristin er litt den typen. Hun er kanskje ikke frekk og nedlatene med vilje, men noen er bare sånn naturlig. Hadde en gang en sjef som var av den typen, og uasett hva slags samtaler jeg hadde med han, var det som om han stod omtrent bøyd over meg og fortalte meg hva som var rett og galt. Den ene gangen jeg sa han imot i en samtale satt jeg og skalv med gråten i halsen fordi han var så ekkel å snakke med. Kristin fremstår ikke som en ydmyk person, ikke bare i denne saken men sånn generelt. 
Hun har en fryktelig sterkt personlighet (og det er jo ikke noe negativt i seg selv), og er heldig som er så selvsikker som hun er, men det virker ikke som om hun er den flinkeste til å forstå at ikke alle mennesker "har bein i nesa" og tør å stå opp for hva som helst. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, thejohan skrev:

Har dere sett siste innlegget til Mads Hansen på Instagram? 

Nei, hva handler det om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, thejohan skrev:

Har dere sett siste innlegget til Mads Hansen på Instagram? 

Amen!!! 🙌🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...