Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes det er bra han (forhåpentligvis) gir seg med latterliggjøringen av Isabel nå. Greit at han har sine meninger om henne - men man sparker faktisk ikke noen som allerede ligger så langt nede. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow

Nå har jeg sett instagram-storyen til Isabel. Jeg får utrolig vondt av henne. I denne saken har jeg himlet med øynene og stilt meg sterkt kritisk til henne. Jeg undres nå om jeg og andre overvurderer henne. Det er mye snakk om hvordan bloggere er big business og kynisk oppfører seg deretter, men at de så raskt de får kritikk fremstiller seg selv som sårbare jenter med uskyldige, private dagbøker på nett. Jeg tror at Isabel har tatt mange idiotiske valg når det gjelder hvordan hun har fremstilt dette med operasjonene, men at hun rett og slett ikke forstår hvordan det har vært galt. I alle fall ikke før i senere tid. Hun har med viten og vilje melket det for klikk, definitivt, men jeg tror ikke hun innså hvordan det kunne påvirke andre enn henne selv. I senere tid har hun flere ganger gitt uttrykk for at operasjonene ikke ga henne bedre selvtillit og at hun angrer. Mange stiller da spørsmål ved hvorfor hun fortsetter å poste så mange bilder av kroppen sin med fokus på pupper og rumpe. Vi har ment at hun fortsatt bidrar til sterkt kroppspress. I nevnte story nevner hun at hun er enig i mange av de stygge kommentarene om resultatet av operasjonene. Hva gjør mange når de er usikre? Jo, de søker bekreftelse. Noen er helt desperate. De bildene hun selv legger ut er antagelig nøye valgt ut fra best mulige vinkel. Hun legger nok ikke dette ut fordi hun digger seg selv, tvert om... det virker som et desperat rop etter bekreftelse og at hun aldri får nok, fordi hun aldri klarer å bli fornøyd. Å finne fred. Det er utrolig trist. 

Jeg forstår godt at det har blitt mye for henne de siste dagene. Ut i fra det vi vet syns jeg fortsatt at det er på trynet å anklage Kristin for mobbing. Det Mads Hansen driver med derimot er usmakelig. Hans gode poenger drukner i latterliggjøringen av Isabels utseende. Det virker også som han systematisk går inn for å få henne til å føle seg dårlig og det fremstår ikke som humoristisk lenger. Det passer ikke å si at Isabel ikke må ta seg selv så høytidelig når det kommer til hans stikk, og da er det ikke grei humor. Med dette innlegget mener jeg ikke at det ikke er MYE å kritisere Isabel for, men jeg tror som sagt at vi overvurderer henne og under omstendighetene må ta hensyn til hvor utrolig dårlig hun tar alt dette. Det begynner å se ut som man sparker og sparker noen som allerede ligger langt nede (da tenker jeg spesielt på Mads Hansen). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Han Mads Hansen er en skikkelig sukkerklump... :ironi: 

Endret av Rosalie
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, oliviam skrev:

Han er hvertfall ikke småbarnsfar

Han har en toåring

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til noe annet

Hva skjedde med hun og Sofie Nilsen? De la ut på bloggene sine i fjor en gang at de hadde vært på restaurant sammen. Sa fine ord om hverandre (Sofie sa Isabel hadde hennes favoritt blogg)

Men så ble det plutselig ikke noe mer og kan ikke huske å ha sett de sammen etter det restauantbesøket. Da hadde de nok dokumentert det. Kan være jeg tar feil

Virker ikke som Isabel har så mange venninner. Hun var jo close med Sara fra sin sesong i PH og hang sammen i ettertid, men ikke sett de sammen på lenge. Mener å huske hun hang med en annen jente (husker ikke navnet) men de henger ikke sammen mer

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Føler meg litt klein på hennes vegne når jeg,etter å ha sett hennes gråtesnapper, ser henne på paradise hotel nå....................jaiks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, oliviam skrev:

Han er hvertfall ikke småbarnsfar

Han sa at han er det da han var med på 4 stjerners middag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle
16 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Nettopp det jeg tenkte også! For en tankegang! 

Plastiske operasjoner er så mangt. Hvis overvektige folk blogger og legger ut om slankeoperasjonene sine, og trening/vektnedgang så blir de hyllet... 

Hvorfor tråkke på en enkeltperson på denne måten? Og hva tror denne hetsen gjør med et menneske? Tenk dere om! Eller lærer dere barna deres å bli mobbere - av holdningene dere viser her? 

Eh, slankeoperasjoner handler om å ta vare på helsen sin, kanskje også redde liv. Du kan ikke sammenligne det med å legge inn silikon, fikse på nesen eller skaffe seg implantater i rumpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Isabel hadde fått pes om hun IKKE snakka om operasjonene sine, (noe hun også fikk om jeg ikke husker feil), og hun får pes for å snakke om de. Why? For at folk bare MÅ ha noe å prate om? Folk MÅ kritisere bloggere?

 Hun sier jo rett ut at hun VET at rumpa ikke ser ut, så det gjør jo selvfølgelig ikke saken bedre når noen hele tiden skal si hva de mener om den.   «Hvorfor legger du ikke ut bilder av rumpa di, isabel?!. Synes du den er stygg? Vær stolt av kroppen din!»

Isabel legger ut bilde av rumpa si. «Æææsj så ekkel og stygg rumpe du har! Hvorfor legger du ut sånne bilder? Æsj! Hva er det krateret av en rumpe?!»

Er jo helt sykt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv valgt å være blogger, og hva hun skal blogge om, og hvilke bilder hun bruker.

Da må hun forvente reaksjoner. 

Sånn er det bare. 

Jeg velger å ikke være blogger, og leve mitt liv utenfor offentligheten, da har ikke "hele" Norge en mening om meg og min livsstil. 

Er dette et så stort problem, er det bare å slutte å fokusere på de tingene hun gjør, og evt legge ned bloggen. 

Men hun liker jo oppmerksomhet, og å rope ut for å få sympati. Det har hun bevist lenge. 

Man får som man høster

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, BethD said:

Føler meg litt klein på hennes vegne når jeg,etter å ha sett hennes gråtesnapper, ser henne på paradise hotel nå....................jaiks...

Ja, det er nettopp dét som gjør greia med henne så vanskelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Ja, det er nettopp dét som gjør greia med henne så vanskelig.

Der er det no mercy. Ble helt satt ut da hun kalte Erik for fitteunge. Er det mulig? 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Christy89 said:

Der er det no mercy. Ble helt satt ut da hun kalte Erik for fitteunge. Er det mulig? 🙈

Samme her. Da var hun skikkelig nasty. Vanskelig å få det til å passe inn med den supersårbare jenta som gråter og gråter hver gang noen gjør narr av henne. Litt spaltet personlighet, tror jeg.

Eller det jeg egentlig tror, er at hun leker tøff så lenge hun føler seg ovenpå, og så er hun egentlig en sart liten blomst som hvem som helst kan pushe overende.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nutz skrev:

Hvilken video er det mads har lagt ut som det reageres sånn på?

Google den, så dukker den opp ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/5/2018 den 21.21, Viking-girl skrev:

Det kan også være at barnet er vanskelig å ha hjemme pga av oppførsel, foreldre trenger rett og slett avlastning og hjelp. Uten at jeg kjenner saken til BVT rundt Isabel. 

Tror nok Morten Hegseth og VG rampelysgjengen vet MYE, mye mer enn de kan gå ut med. 

Isabell har lagt ut snap etter snap fra hun våknet i dag, om bursdag, om hvor happy hun er og hvor fantastisk det er på Maldivene. Inkludert flere bilder av seg selv bakfra og diverse videosnutter. SÅ kom plutselig utbruddet når de kom tilbake til hotellet, etter en helt AMAZING dag. Bang, poff! Rett i kjelleren. Etter at Mads hadde sletta innlegget sitt selv. 

Hun melker dette for hvert øre det er verdt i hennes valuta. Hun kunne ikke vært på Maldivene uten leserne sine. Kritikk er ikke mobbing. Jeg har lagt igjen forslag til endring i kommentarfeltet på en hyggelig måte flere ganger de siste dagene. Tviler på svar.

Men dette legges ut daglig som hennes «forsvar»: 

572B4441-3036-49F6-AA25-BCFA3BEAE538.jpeg

Dette er bare dumme speuklasjoner. Hun har selv fortalt en del av historien, og det var ikke bare henne, men også lillesøsteren og lillebroren som ble plassert i fosterhjem. Den gang var småsøsknene små små barn, så det hadde ingenting med isabel sin oppførsel å gjøre nei.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...