Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

At noen kan ha sympati med en person som fremstår så usympatisk og lite reflektert, i alle settinger, er for meg uforståelig.

Hvem sikter du til her? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Speedmaster skrev:

Du skriver "Gud så pinlig", i samme innlegg som "intervjuet kan ikke beskrives"? Spesielt:P

Ja, JEG syns det var pinlig, når vi vet alt som har skjedd etter intervjuet ble spilt inn. Jeg nevnte ingenting om alt det hun utbroderer og skryter av, og faktisk innrømmer at «hun er skada» «ble skada pga alle operasjonene, men angrer ingenting» Og alt det snakket om penger mens hun ler. Mora hadde bedt henne å bruke de på en god utdannelse, men Isabel bare «HVORFOR?!»  Sånn, nå er det litt beskrevet også. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 23 år, og når jeg minnes tilbake til meg selv da jeg var 23 år nå så kan jeg både bli flau på egne vegne, men også tenke "hvorfor utnyttet jeg ikke den der 'ung og dum' litt mer til å gjøre mer av det ønsket å gjøre og til å være mer fri i både handling og kommunikasjon fremfor å være så opptatt av hva andre mener og dømmer som jeg var den gang.."

Poenget mitt er at man endrer seg en del modenhetsmessig, personmessig, tankemessig, refleksjonsmessig, perspektivmessig og prioriteringsmessig med alderen.

(Derfor burde det vært 30 års aldersgrense på plastisk kirurgi for helt ærlig, det virker som at de fleste angrer etter fylte 30 når man lander mer i seg selv og blir tryggere på seg selv).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mass skrev:

Hun er 23 år, og når jeg minnes tilbake til meg selv da jeg var 23 år nå så kan jeg både bli flau på egne vegne, men også tenke "hvorfor utnyttet jeg ikke den der 'ung og dum' litt mer til å gjøre mer av det ønsket å gjøre og til å være mer fri i både handling og kommunikasjon fremfor å være så opptatt av hva andre mener og dømmer som jeg var den gang.."

Poenget mitt er at man endrer seg en del modenhetsmessig, personmessig, tankemessig, refleksjonsmessig, perspektivmessig og prioriteringsmessig med alderen.

(Derfor burde det vært 30 års aldersgrense på plastisk kirurgi for helt ærlig, det virker som at de fleste angrer etter fylte 30 når man lander mer i seg selv og blir tryggere på seg selv).

 

24 år 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I intervjuet skryter hun først av at hun tjener 200.000 - 300.000 i måneden. Så skryter hun av at hun nettopp rundet én million på sparekontoen. Om du tjener 250.000, er det ingen bragd å ha spart opp én million på to- tre år, akkurat. Heller motsatt, vil jeg si. For da betyr det jo at hun har sløst vekk fem millioner. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om tallene hun opererer med stemmer lukter jeg en skattesmell i nær fremtid... Kanskje på tide at skatteetaten tar en titt på bloggere igjen som de gjorde for noen år siden. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Gud så pinlig å se henne på God Kveld Norge !! Riktignok spilt inn før «dramaet» med Kristin & Dennis, Mads Hansen, og nå Herman Flesvig på Instagram. Sistnevnte ante ikke at han tråkket inn i et vepsebol da han la ut bilder på Insta i kveld. 

Intervjuet kan ikke beskrives. Må sees og tolkes selv. 

Enig, utrolig kleint intervju. Hvorfor er det så viktig for henne å skryte av hvor mye hun tjener hele tiden? Er det på grunn av lavt selvbilde at hun trenger såpass mye bekreftelse og ros til enhver tid? Får veldig narsissistiske vibber av henne.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder å bruke tiden deres på å skrive dritt om andre på nettet! Har dere aldri lært at dere ikke skal dømme noen før dere kjenner dem? Jeg er 16 år og vet bedre enn skrive slikt om andre.

Er det så galt i å «skryte» over å ha tjent såpass mye som hun gjør? Det er lov å skryte av seg selv av og til. Det med at dere skriver dritt om hvor mye hun tjener gjør dere bare fordi dere er sjalu på henne.

Mange voksene synes det er dumt og skjønner ikke hvorfor barna deres driver med nettmobbing og mobbing på skolen... vell her ser dere vell hvor det kommer fra. At voksene mennesker skriver dritt om andre på nett og forventer at barna deres ikke skal gjøre det samme er jo heeelt utrolig! Skjerp dere!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ulven298 skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder å bruke tiden deres på å skrive dritt om andre på nettet! Har dere aldri lært at dere ikke skal dømme noen før dere kjenner dem? Jeg er 16 år og vet bedre enn skrive slikt om andre.

Er det så galt i å «skryte» over å ha tjent såpass mye som hun gjør? Det er lov å skryte av seg selv av og til. Det med at dere skriver dritt om hvor mye hun tjener gjør dere bare fordi dere er sjalu på henne.

Mange voksene synes det er dumt og skjønner ikke hvorfor barna deres driver med nettmobbing og mobbing på skolen... vell her ser dere vell hvor det kommer fra. At voksene mennesker skriver dritt om andre på nett og forventer at barna deres ikke skal gjøre det samme er jo heeelt utrolig! Skjerp dere!

 

Hva er det å være sjalu på da? Jeg ser en jente som nesten kunne vært datteren min som opererer det ene og det andre, opptil flere ganger mens hun står fram på blogg og i media med det. Hun skaper et utseendepress på andre usikre jenter, som tror at «bare jeg operer det og dét, så blir det bedre» Problemet er, noe Isabel sier selv nå i ettertid, er at det hjalp ikke å operere seg i det hele tatt, hun var «gal» på den tiden (hennes egne ord til God Kveld Norge) og at det IKKE hadde blitt bedre. Tvert i mot fant hun stadig nye ting som «måtte» opereres. Parallelt med disse operasjonene har hun skapt mye drama rundt sin person, for å få folk til å klikke seg inn på bloggen, sånn at hun kan tjene mer penger. Hva bruker hun de pengene på? Jo! Ferier etter ferier, luksusliv, klær, vipper, negler, injeksjoner. Hun fronter et liv som en wanna-be Kardashian, bare at hun ikke kommer til å ha den jevne strømmen av inntekt i overflod over særlig lang tid. Hva skal hun da falle tilbake på? 

Når moren ber henne bruke litt penger på en god utdannelse, og en dame på 24 år slenger ut med armene og spør seg HVORFOR?! Da blir man oppgitt. Det er ikke et sunt og godt forbilde! 

Hadde hun nå stått fram som et forbilde da, foreksempel. At hun ikke snakker/skriver mer om kroppen sin, som hun tilsynelatende er så stolt av, men ikke tåler å bli kritisert over. Hva om hun faktisk hadde åpnet opp horisonten sin og sett litt lengre fram i livet sitt, og hva hun (og Pierre) skal leve av. Hadde folk fått mer respekt for henne om hun oppfordret folk til å LA VÆRE OG OPERERE SEG? Om hun frontet mindre forbruk av klær og luksus?  I stedet for å skryte på TV at hun fikk «en fin rumpe på en dag, framfor å trene den fin på fire år». Det er utløpsdato på alt hun foretar seg på blogg og andre SoMe kanaler. Folk går leie. Tror hun hadde tjent MYE på å være ydmyk og takknemlig for ha muligheten til å utdanne seg til hva hun enn vil og ha flere bein å stå på. Nå framstår hun bare smårik, frekk og selvopptatt til de høyeste grader. Fansen skriker mobbing, mobbing, hets og hat hvis man ikke er enig med de og Isabel. Det fansen ikke vet er at Isabel melker de for klikk og afiliatellenker (hun tjener penger på at fansen handler der hun anbefaler og legger ut linker) Isabel utnytter unge, usikre jenter. Bevisst. For å tjene mer penger til seg selv. På uredelig vis! 

Å kalle dette for mobbing og misunnelse? Nei, vet du hva. Det er et kritisk innlegg i debatten om forretningen sraad.no !! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klippet var bare flaut!🙈 Hun har virkelig NULL selvinnsikt. Fatter ikke at det er mulig. Hvorfor må hun HELE TIDEN skryte av hvor mye hun tjener? Tror hun folk blir skikkelig sjalue eller? Å skryte av hvor mye man tjener er bare harry og tacky.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste vel ikke hvem denne Isabel var før jeg så GKN i går kveld.. Men hva slags forbilde er denne damen for unge mennesker? Sprøyter kroppen full av silikon. Regner jo med at hennes fan er mellom 15-20

Kjære vene:(

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, terteskjell skrev:

Jeg visste vel ikke hvem denne Isabel var før jeg så GKN i går kveld.. Men hva slags forbilde er denne damen for unge mennesker? Sprøyter kroppen full av silikon. Regner jo med at hennes fan er mellom 15-20

Kjære vene:(

Ja det er beklagelig at hun får sendetid rett og slett! Men sikkert greit for andre voksne folk en lørdagskveld og få sett galskapen. Hva unge folk sitter og suger til seg som «GOALS» 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viking-girl skrev:

Ja det er beklagelig at hun får sendetid rett og slett! Men sikkert greit for andre voksne folk en lørdagskveld og få sett galskapen. Hva unge folk sitter og suger til seg som «GOALS» 

Blogger hun også for Egmont? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal man ha respekt for janteloven? 

Ref lenger opp her.

Den burde jo vært utryddet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ulven298 skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder å bruke tiden deres på å skrive dritt om andre på nettet! Har dere aldri lært at dere ikke skal dømme noen før dere kjenner dem? Jeg er 16 år og vet bedre enn skrive slikt om andre.

Er det så galt i å «skryte» over å ha tjent såpass mye som hun gjør? Det er lov å skryte av seg selv av og til. Det med at dere skriver dritt om hvor mye hun tjener gjør dere bare fordi dere er sjalu på henne.

Mange voksene synes det er dumt og skjønner ikke hvorfor barna deres driver med nettmobbing og mobbing på skolen... vell her ser dere vell hvor det kommer fra. At voksene mennesker skriver dritt om andre på nett og forventer at barna deres ikke skal gjøre det samme er jo heeelt utrolig! Skjerp dere!

 

Jeg aner ikke hva denne damen tjener å det bryr meg egentlig null. Finnes ikke sjalu om hun tjener noen kroner mer enn meg.

Men hvilket forbilde synes du at hun er? Vil du gjerne være/bli som henne?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det at hun sier at hun angrer på operasjonene, er bullshit. Hun er svært fornøyd med resultatet og hadde gjort alle inngrepene på nytt.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det at hun sier at hun angrer på operasjonene, er bullshit. Hun er svært fornøyd med resultatet og hadde gjort alle inngrepene på nytt.

Jeg tror heller ikke hun angrer. Hvis hun faktisk angrer, så er det rart hun ofte blir tatt bilde bakfra med string 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Jeg aner ikke hva denne damen tjener å det bryr meg egentlig null. Finnes ikke sjalu om hun tjener noen kroner mer enn meg.

Men hvilket forbilde synes du at hun er? Vil du gjerne være/bli som henne?

Jeg sier ikke nødvendigvis at akkurat du er sjalu på hvor mye hun tjener, men hvis du blar gjennom alle kommentarene folk har skrevet her, finner du fort ut at mange er sjalu.

Det er ikke nødvendigvis slik at unge som meg følger bloggere fordi vi vil «bli» som den personen vi følger. Isabel følger jeg rett og slett fordi jeg synes synes personligheten hennes utstråler og at hun er ganske morsom.

Jeg har fulgt henne veldig lenge, nå snakker jeg spesielt om YouTube kanalen hennes. Jeg merker av og lese kommentarene mange har skrevet her, at bare fåtallet har fått med seg meningene hennes. Hun har lagd flere blogg inlegg og flere YouTube videoer om dette enn dere tydeligvis har fått med dere.

Hun hadde dårlig selvtillit og hadde det absolutt ikke bra med seg selv i en lang periode, som gjorde at hun tok en del operasjoner. Hun trodde at operasjonene vill hjelpe henne, og at hun ville få det mye bedre med seg selv etter dem. Nå har hun stoppet med operasjonene fordi hun innså at dette ikke kunne fortsette og at hun bare fikk dårligere selvtillit av dette, fordi hun etterehvert bare fant flere og flere feil. Hun sier at det som er gjort er gjort, og at det blir dumt om hun skal drive og angre seg på noe som allerede er gjort. 

Hun synes feks rumpeoperasjonen hennes er mislykka, eller da at rumpa hennes ikke er så fin. «Rumpa hennes er jo det nye som Norge ler av» fordi den da er så stygg. Men hun vil ikke gå rundt å angre på det! Det er jo bare bortkastet tid. 

For meg som er i den såkalte målgruppen hennes, så vil jeg ikke si at Isabel oppfordrer meg til å ta operasjoner. Jeg mener heller at hun oppfordrer oss til å ikke gjøre det. Hun viser hvor galt det gikk med henne, som da gjør at hun ikke vil at vi skal gjøre det.

Noe av denne videoen burde dere kanksje se:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ulven298 skrev:

Jeg sier ikke nødvendigvis at akkurat du er sjalu på hvor mye hun tjener, men hvis du blar gjennom alle kommentarene folk har skrevet her, finner du fort ut at mange er sjalu.

 

Da må jeg spørre, hva i all verden er det så mange er sjalu på? :klo:

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...