Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Maskopi skrev:

Han har en toåring

 

13 timer siden, Andrea89 skrev:

Han sa at han er det da han var med på 4 stjerners middag.

Feil, se spårtsklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå jeg trodde det var han andre, Follestad dom var Mads Hansen. Han som er frekkest i spårtsklubben 🙊 mads hansen vet jeg ingenting om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Andrea89 skrev:

Han sa at han er det da han var med på 4 stjerners middag.

Lurer på om det bare var en av hans bløffer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere at Isabel og Mathias plutselig var i et forhold etter de sin sesong? :P Så var det slutt etter 2 uker. Jeg tror de fleste skjønte det bare var er pr stunt. Nå sier Mathias at det bare tull.

"Vi ble tatt bilde av mens vi kysset, så var det noen som lurte på om vi var sammen. Så svarte vi ja, og bare tullet. Plutselig ble det spredt, også ringte Se og Hør og spurte om vi var sammen og lurte på om vi kunne bekrefte det. Så ble det bare blusset opp, men vi var aldri sammen"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
2 minutter siden, smalls skrev:

Husker dere at Isabel og Mathias plutselig var i et forhold etter de sin sesong? :P Så var det slutt etter 2 uker. Jeg tror de fleste skjønte det bare var er pr stunt. Nå sier Mathias at det bare tull.

"Vi ble tatt bilde av mens vi kysset, så var det noen som lurte på om vi var sammen. Så svarte vi ja, og bare tullet. Plutselig ble det spredt, også ringte Se og Hør og spurte om vi var sammen og lurte på om vi kunne bekrefte det. Så ble det bare blusset opp, men vi var aldri sammen"

Det tror jeg Isabel sa for lenge siden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, thejohan skrev:

Det tror jeg Isabel sa for lenge siden også

Det har jeg ikke fått med meg. Hvis hun har sagt det for lenge siden, så skjønner ikke jeg hvorfor han nå må si de aldri var sammen. Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, thejohan skrev:

Det tror jeg Isabel sa for lenge siden også

Ja, hun innrømmet i eget innlegg at det var tull, at de bare var gode venner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Husker dere at Isabel og Mathias plutselig var i et forhold etter de sin sesong? :P Så var det slutt etter 2 uker. Jeg tror de fleste skjønte det bare var er pr stunt. Nå sier Mathias at det bare tull.

"Vi ble tatt bilde av mens vi kysset, så var det noen som lurte på om vi var sammen. Så svarte vi ja, og bare tullet. Plutselig ble det spredt, også ringte Se og Hør og spurte om vi var sammen og lurte på om vi kunne bekrefte det. Så ble det bare blusset opp, men vi var aldri sammen"

Ja, det husker jeg faktisk. Skjønte jo fort det var tull, for å få klikk på bloggen til Isabel. Det hang jo ikke på greip at de to plutselig ble kjærester🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smalls skrev:

Husker dere at Isabel og Mathias plutselig var i et forhold etter de sin sesong? :P Så var det slutt etter 2 uker. Jeg tror de fleste skjønte det bare var er pr stunt. Nå sier Mathias at det bare tull.

"Vi ble tatt bilde av mens vi kysset, så var det noen som lurte på om vi var sammen. Så svarte vi ja, og bare tullet. Plutselig ble det spredt, også ringte Se og Hør og spurte om vi var sammen og lurte på om vi kunne bekrefte det. Så ble det bare blusset opp, men vi var aldri sammen"

Clickbaits, som alt annet 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått sett de 3 videoene. 

Og IR er jo helt på tryne. Hun snakker bare om kroppen sin og mobbing. 

Kristin er i mot måten hun blogger om operasjonene. IR misforstår jo hele greia. 

Kanskje hun snart må begynne å innse realiteten rundt den bloggen hennes.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.4.2018 den 18.05, thejohan skrev:

Tror jaggu jeg begynner å bli på Isabel sin side i denne Isabel-Kristin-Dennis-saken. Om ikke Kristin er den verste, så troner den kjæresten hennes høyt på lista. Det er ikke greit uansett. At all. 

Hva skjer? Mer fake-drama for å skaffe oppmerksomhet og klikk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 9.52, LeilaS skrev:

Over til noe annet

Hva skjedde med hun og Sofie Nilsen? De la ut på bloggene sine i fjor en gang at de hadde vært på restaurant sammen. Sa fine ord om hverandre (Sofie sa Isabel hadde hennes favoritt blogg)

Men så ble det plutselig ikke noe mer og kan ikke huske å ha sett de sammen etter det restauantbesøket. Da hadde de nok dokumentert det. Kan være jeg tar feil

Virker ikke som Isabel har så mange venninner. Hun var jo close med Sara fra sin sesong i PH og hang sammen i ettertid, men ikke sett de sammen på lenge. Mener å huske hun hang med en annen jente (husker ikke navnet) men de henger ikke sammen mer

Hun skal møte Sara i Thailand. Siden Sara skal ditt med typen sin, så reier I og P til samme sted etterhvert for å treffes.

Ellers gang hun jo med hun svenske jenta, Rebecca eller noe. De er visst BFF.

Men ja, ikke sett noe mer til I og Sofie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så pinlig å se henne på God Kveld Norge !! Riktignok spilt inn før «dramaet» med Kristin & Dennis, Mads Hansen, og nå Herman Flesvig på Instagram. Sistnevnte ante ikke at han tråkket inn i et vepsebol da han la ut bilder på Insta i kveld. 

Intervjuet kan ikke beskrives. Må sees og tolkes selv. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Viking-girl said:

Gud så pinlig å se henne på God Kveld Norge !! Riktignok spilt inn før «dramaet» med Kristin & Dennis, Mads Hansen, og nå Herman Flesvig på Instagram. Sistnevnte ante ikke at han tråkket inn i et vepsebol da han la ut bilder på Insta i kveld. 

Intervjuet kan ikke beskrives. Må sees og tolkes selv. 

Du skriver "Gud så pinlig", i samme innlegg som "intervjuet kan ikke beskrives"? Spesielt:P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Speedmaster skrev:

Du skriver "Gud så pinlig", i samme innlegg som "intervjuet kan ikke beskrives"? Spesielt:P

Ikke mer spesielt enn at du pirker på teite detaljer. Sjekk episoden selv så forstår du hva h*n mener. En smakebit eller to på Mads Hansen sin hysteriske mystory på IG 🤣 for en mann..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen kan ha sympati med en person som fremstår så usympatisk og lite reflektert, i alle settinger, er for meg uforståelig.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes synd på Isabel Raad for første gang på lenge da jeg så krokodilletårene hennes på IG, men det jeg hadde av sympati av den dama er blåst vekk etter kveldens GKN episode. Hun eier ikke mye selvinnsikt altså, hun har virkelig ingen respekt for janteloven, det er vel det som er den største grunnen til alt hatet og ydmykelsen hun går gjennom. Herman Flesvig ser ut til å ha overtatt stafettpinnen i krenkefesten :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...