Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Tar tilbake alt jeg noen gang har sagt for å forsvare dama.

At det er mulig å kalle de andre deltakerne så stygge ting, er bare utrolig. Synes de andre virker mye eldre, selvom hun stadig klager over at de er så unge. Isabel har den mest ufsyelige og barnslige oppførselen av alle.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nettroll skrev:

Tar tilbake alt jeg noen gang har sagt for å forsvare dama.

At det er mulig å kalle de andre deltakerne så stygge ting, er bare utrolig. Synes de andre virker mye eldre, selvom hun stadig klager over at de er så unge. Isabel har den mest ufsyelige og barnslige oppførselen av alle.

Hun er 14 år mentalt i hodet og det har hun virkelig vist nå. Bra at han hun kalte for fitteunge bare lo av det. Blir bare så komisk hele greia. Hun klager i hver episode av alle er så unge og kaller de for småkidsa :roll:

Hun kommer ikke særlig godt ut av dette. Hun får mye pepper i kommentarfeltet på bloggen, forståelig nok

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet har endret seg MYE siden første gang hun var med i PH, men oppførselen... Not so much.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det minste rart at hun ikke har mange venner. Fy fader for en arrogant, usympatisk, umoden dame. Hun klager konstant på hvor mange jenter som lager drama, men til syvende og sist er det henne. 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun har så hat mot spesielle årskull?... Hun er 23 og hater på 20/21 åringer. Jeg kjenner MANGE som er yngre enn henne som er mye smartere:-)

Hun mener at en «97» ikke kan være hotelldirektør på PH.

Endret av alida2017
Skrivefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må hun gi seg! Bare klager og bitcher over unge de andre er. Gash, gleder meg til hun ryker! :yvonne:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun begynner vel å føle seg gammel da, og er misunnelig på de. Man ser eldre ut også når man fyller på ting som hun gjør.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Putti skrev:

Fy som hun driter seg ut i PH!!!

Haha, jeg vet :hoho: Så umoden, bitchy, klagete og ovenpå hun er. Er det mulig? :daane:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hvor mye fikk du betalt for å delta?
- Det har jeg ikke lov til å svare på dessverre, men jeg kan si så mye som at det er stor forskjell på oss legender når det kommer til hvor mye hver og en av oss fikk betalt. De fleste fikk ekstremt lite, og jeg fatter ikke at de takket ja for den bitte lille summen. Det hadde jeg aldri gjort. Den summen dekker så vidt matbudsjettet på en måned.»

No prøver hun å få overskrifter og debatt mellom legendene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, alli634 skrev:

Er det noen som kjøper «jeg gjør/sier det bare for å lage god tv»? 🙈 

Nei. Tror faktisk hun er så ufyselig og arrogant i virkeligheten som hun fremstår på TV. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, BethD skrev:

Hva er beefen mellom henne og Kristin ? 

Kort og godt: Kristin gikk ut og sa at plastikk operasjoner som Isabel har tatt ikke er bra, og i det minste ikke burde blogges om/eksponeres. Og ja, med henne som eksempel. Dette er vel rundt to år siden nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig det er bra at hun i det minste er helt åpen om operasjonene vs "alle andre" bloggere.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BethD
1 minutt siden, Tonio skrev:

Kort og godt: Kristin gikk ut og sa at plastikk operasjoner som Isabel har tatt ikke er bra, og i det minste ikke burde blogges om/eksponeres. Og ja, med henne som eksempel. Dette er vel rundt to år siden nå.

Jaha ok :) takk for oppklaringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På innsjekken, så sa hun vel at hun tjente 500 000 pr blogginnlegg. Noe i den duren. Det kan da umulig stemme? Hvem er det som betaler henne SÅ mye penger? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aurora** skrev:

På innsjekken, så sa hun vel at hun tjente 500 000 pr blogginnlegg. Noe i den duren. Det kan da umulig stemme? Hvem er det som betaler henne SÅ mye penger? :klo:

Nelly, kanskje? Ser hun reklamerer veldig for dem

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...