Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Jeg synes kommentaren til Morten var uprofesjonell og smålig. Man må faktisk kunne være litt mer seriøs og profesjonell når man er journalist eller hva han nå er

Men frøken Raad er da ikke særlig mye bedre og har flere ganger hengt folk ut på bloggen og på sosiale medier. Får aldri glemt da hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på Instagram. Skreiv under, "pass dere for henne. Hun er psykopat" Hallo? Har ikke ord. Bildet ble etter en liten stund fjernet. Synes Isabel kaster litt stein i glasshus. 

Endret av LeilaS
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg synes kommentaren til Morten var uprofesjonell og smålig. Man må faktisk kunne være litt mer seriøs og profesjonell når man er journalist eller hva han nå er

Men frøken Raad er da ikke særlig mye bedre og har flere ganger hengt folk ut på bloggen og på sosiale medier. Får aldri glemt da hun tok bilde av en jente på et utested og la bilde ut på Instagram. Skreiv under, "pass dere for henne. Hun er psykopat" Hallo? Har ikke ord. Bildet ble etter en liten stund fjernet. Synes Isabel kaster litt stein i glasshus. 

Enig. Hun er like ille og kan ikke klage for mye på Morten. Blir dobbelmoralsk. Selvfølgelig var det ikke greit det han sa, men hun er flink til å henge ut folk selv.

Endret av Snuppah00
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
12 timer siden, Anonym2467 skrev:

Du kan gjerne komme med eksempler når du er uenig i det jeg sier..

Hun klager om noen henger henne ut, men hun har gjort det selv flere ganger. Hun og Pierre hang ut Martine, både ved å kalle henne stygg og at hun var lik en karakter i Istid, hun hang ut en jente på et utested (husker ikke hva sommar greia der, men sikkert noen som tok bilde av henne), hun har hengt ut leserne sine, hengt ut Pierre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
14 timer siden, orfeus skrev:

Tja. Morten sitter jo i en litt annen posisjon enn Isabel, som representant for VGTV, og derfor bør være litt mer forsiktig med hva han sier offentlig, men ellers er jeg enig i at Isabel godt kunne tatt seg et dannelseskurs :roll:

Enig der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, thejohan skrev:

Hun klager om noen henger henne ut, men hun har gjort det selv flere ganger. Hun og Pierre hang ut Martine, både ved å kalle henne stygg og at hun var lik en karakter i Istid, hun hang ut en jente på et utested (husker ikke hva sommar greia der, men sikkert noen som tok bilde av henne), hun har hengt ut leserne sine, hengt ut Pierre. 

Men virker som at noen bloggere tror de er fritatt for alt :roll: Blir de fornærmet eller noe, så har de visst full rett til å henge vedkommende ut.

Var det ikke Pierre som hengte ut en ung jente på bloggen sin? Fordi hun sa hun fikk litt MJ vibber av den nye nesa til Isabel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Men virker som at noen bloggere tror de er fritatt for alt :roll: Blir de fornærmet eller noe, så har de visst full rett til å henge vedkommende ut.

Var det ikke Pierre som hengte ut en ung jente på bloggen sin? Fordi hun sa hun fikk litt MJ vibber av den nye nesa til Isabel?

Tviler ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, thejohan skrev:

Tviler ikke! 

Like ufyselige, så fortjener hverandre 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg Sraad er helt "on point" med opptil flere gode poenger i samme innlegg:

http://sraad.blogg.no/1520782754__mobbe_isabel_raad_i_media_har_blitt_en_trend.html

Og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dobbeltmoralen som gjør at de samme folka holder frem Sofie Elise som en viktig samfunnsdebattant, mens Sraad - som gjorde den "tabben" å være ærlig om operasjonene og reaksjonen - blir hovedmål for navngitt hets og harselas.

Endret av Bloggleseren
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg liker at hun er ærlig om operasjonene hun har tatt. Hun har sagt puppeoperasjonen var mislykket. Men det var fordi hun ikke brukte støttebh og hadde på seg bikinitopp bare dager etter operasjonen. Hun forteller det som det er. I motsetning til en annen toppblogger som latet som hun fikk større rumpe av trening 🙄

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bloggleseren skrev:

Her synes jeg Sraad er helt "on point" med opptil flere gode poenger i samme innlegg:

http://sraad.blogg.no/1520782754__mobbe_isabel_raad_i_media_har_blitt_en_trend.html

Og jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dobbeltmoralen som gjør at de samme folka holder frem Sofie Elise som en viktig samfunnsdebattant, mens Sraad - som gjorde den "tabben" å være ærlig om operasjonene og reaksjonen - blir hovedmål for navngitt hets og harselas.

Helt enig! Hele greien er helt lættis. "Mektige" mediekvinner begge to med masse lesere...ingen av dem er noe bedre enn den andre. Begge gjør reality, streber etter oppmerksomhet, misfornøyde og usikre. Ingen forskjell. 

Men SE har liksom fått en sterkere stemme fordi hun lå på toppen før Isabell gjorde men de er ikke ulike som bloggere og Isabell synes jeg faktisk tar jobben sin mye mer seriøst. Legger ned mye mer jobb i alt fra bilder, videoer og oppfølging i sosiale kanaler. Det krever mye tid å følge opp som hun gjør og SE er veldig mye mer høy på seg selv. Synes jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, thejohan skrev:

Hun dukker ikke opp på premierefesten i dag siden Morten skal være der..

Skjønner det. Blir vel ikke så hyggelig å møte på han etter det han sa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Gillians skrev:

Hvordan vet dere at Morten og SE er så gode venner?

SE sa når hun skulle prometere serien sin på snap " Next min favoritt journalist " Med morten sitt navn på eit kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
15 minutter siden, Elevbruker skrev:

SE sa når hun skulle prometere serien sin på snap " Next min favoritt journalist " Med morten sitt navn på eit kort.

"favorittjournalist"  betyr jo ikke at de nødvendigvis er venner privat. Her legger jo folk det fram som om de er så gode venner og at Morten derfor ikke kritiserer henne, jeg ser ingen belegg for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gillians skrev:

"favorittjournalist"  betyr jo ikke at de nødvendigvis er venner privat. Her legger jo folk det fram som om de er så gode venner og at Morten derfor ikke kritiserer henne, jeg ser ingen belegg for det. 

Hvorfor nevnte han ikke SE i den debatten? At de er venner er den eneste grunnen jeg komme på

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, frykteligfrustrert skrev:

Er nok en av de få som liker Isabel. Hun er åpen om det hun har gjort. Forstår ikke hvorfor det er så mye hat mot henne vs andre. Forstår egentlig ikke helt trenden generelt med å kritisere bloggere man ikke liker. 

Jeg har fått mer sansen for Isabell i det siste. De fleste toppbloggere får "hat"(kritikk), ikke bare Isabell.

Du må huske at disse toppbloggerne er en stor business som tjener fett på naive unge jenter, og det er som regel det kritikken går i. At noen velger å mobbe utseendet hennes synes jeg ikke noe om, men det er fåtallet som gjør nettopp det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg så syntes at isabel og newa (fra ph sesong i år)  ligner på hverandre ? Nå mener jeg selvfølig før isabel gjorde noe med kroppen sin.  (ikke negativt ment bare så litt likheter. Newa er ikke kurdisk da hun er viss latin Amerikaner. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elevbruker skrev:

Bare jeg så syntes at isabel og newa (fra ph sesong i år)  ligner på hverandre ? Nå mener jeg selvfølig før isabel gjorde noe med kroppen sin.  (ikke negativt ment bare så litt likheter. Newa er ikke kurdisk da hun er viss latin Amerikaner. 

Enig, føler at hun kommer til å bli den «nye» Isabell😬😂 Enesre jeg har tenkt siden jeg så hun Newa, at hun minner meg om Isabell :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lillekråka skrev:

Enig, føler at hun kommer til å bli den «nye» Isabell😬😂 Enesre jeg har tenkt siden jeg så hun Newa, at hun minner meg om Isabell :P

Hun skrøyt også at hun var 100% naturlig, men 1 år til er hun like operert som Isabel :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...