Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest orfeus
5 timer siden, Elevbruker skrev:

Bare jeg så syntes at isabel og newa (fra ph sesong i år)  ligner på hverandre ? Nå mener jeg selvfølig før isabel gjorde noe med kroppen sin.  (ikke negativt ment bare så litt likheter. Newa er ikke kurdisk da hun er viss latin Amerikaner. 

To raske googlesøk forteller at Newa kom til Norge fra Irak som fireåring, og at Isabel er født i Norge av iransk mor (irakisk morfar) og arabisk far (hun vil ikke si hvilket land).

Er Isabel kurder? Det er jo interessant. Er det moren hennes som er kurdisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også 1 ting til! Noen som hørte «intro» greia til Isabell?😂 « I år er jeg ikke ekte, nå er puppene fake, nesa fake og rumpa fake» haha 😂 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig hun redigerer bildene sine veldig. Fikk litt hakeslep av å se henne på Paradise Hotel i går og intervju på Vgtv. Da ser man hvordan hun egentlig ser ut. Etter hun var med i sin sesong i 2015, så har hun festet ekstremt mye og vært en del i land med sterk sol. Det setter sine spor for få si det sånn. De siste årene har hun vært en partyplass på Rhoos og festet i flere uker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå har en liten følelse av at hun kommer med en egen serie, eller skal lansere ett eller annet 🤔 Om dere leser siste innlegget hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lillekråka skrev:

Åå har en liten følelse av at hun kommer med en egen serie, eller skal lansere ett eller annet 🤔 Om dere leser siste innlegget hennes.

Egen serie? Tviler på det. Hun takket jo nei til å være med på Bloggerne forrige sesong. Virker som hun har et kjedelig liv med lite som skjer. Kan være jeg tar feil 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillekråka skrev:

Åå har en liten følelse av at hun kommer med en egen serie, eller skal lansere ett eller annet 🤔 Om dere leser siste innlegget hennes.

Bare glem det 😂 hun skrev feil i første innlegget .. da skrev hun at ting ble ordentlig satt i gang over nyttår .. men nå har hun rettet det og det står påske :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LeilaS skrev:

Det er tydelig hun redigerer bildene sine veldig. Fikk litt hakeslep av å se henne på Paradise Hotel i går og intervju på Vgtv. Da ser man hvordan hun egentlig ser ut. Etter hun var med i sin sesong i 2015, så har hun festet ekstremt mye og vært en del i land med sterk sol. Det setter sine spor for få si det sånn. De siste årene har hun vært en partyplass på Rhoos og festet i flere uker.

Hun så helt grå og ekstremt sliten ut! Så virkelig ikke ut som bildene eller videoene hun tar selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reagerte på at det var så unge deltakere med i år, også er hun bare ... 1 år eldre? 😅

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Donout skrev:

Hun reagerte på at det var så unge deltakere med i år, også er hun bare ... 1 år eldre? 😅

Ja haha 🤣 hun er kun 23, men klager på de andre er så unge. Skulle tro hun var 33.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, LeilaS said:

Det er tydelig hun redigerer bildene sine veldig. Fikk litt hakeslep av å se henne på Paradise Hotel i går og intervju på Vgtv. Da ser man hvordan hun egentlig ser ut. Etter hun var med i sin sesong i 2015, så har hun festet ekstremt mye og vært en del i land med sterk sol. Det setter sine spor for få si det sånn. De siste årene har hun vært en partyplass på Rhoos og festet i flere uker.

Synes hun ligner på seg selv jeg! Men hun bruke altfor mye sminke, får litt ladyboy viber

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Lillekråka said:

Åå har en liten følelse av at hun kommer med en egen serie, eller skal lansere ett eller annet 🤔 Om dere leser siste innlegget hennes.

Sikkert en bok om barndommen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, jentefranorge skrev:

Synes hun ligner på seg selv jeg! Men hun bruke altfor mye sminke, får litt ladyboy viber

Får faktisk litt migrene av å se de tunge (falske) øyenvippene 🙄 

Ser hun i det hele tatt gjennom de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som hun er interessert i å bli kjent med de andre deltagerne. Klager på at de er så unge og forventer de skal tilbe henne 

Så sykt mye øyensminke hun bruker 😱 Øynene er så svarte at man så vidt ser de

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Isabel er definitivt vakker, både før og etter operasjoner, og særlig etter at hun fjernet en del fillers i leppene. Men, det blir dessverre litt borte i den tunge sminken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.3.2018 den 19.53, LeilaS skrev:

Det er tydelig hun redigerer bildene sine veldig. Fikk litt hakeslep av å se henne på Paradise Hotel i går og intervju på Vgtv. Da ser man hvordan hun egentlig ser ut. Etter hun var med i sin sesong i 2015, så har hun festet ekstremt mye og vært en del i land med sterk sol. Det setter sine spor for få si det sånn. De siste årene har hun vært en partyplass på Rhoos og festet i flere uker.

Er sånn man ser ut med for mye sprøyter. Jeg ble mest fascinert over den manglende mimikken i panna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 20.14, Lillekråka skrev:

Åå har en liten følelse av at hun kommer med en egen serie, eller skal lansere ett eller annet 🤔 Om dere leser siste innlegget hennes.

Definitivt "Life of Isabell" Største som har skjedd i livet mitt! Lol. Jeg må innrømme at jeg kommer til å se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun fortjente å i det hele tatt være nominert til å komme inn igjen. Hun er jo så uinteressert, ser bare sur ut, er misfornøyd med hele opplegget og virker som hun har fått beskjed om å være cocky. Irriterende at hun er der..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
3 timer siden, tweet skrev:

Synes ikke hun fortjente å i det hele tatt være nominert til å komme inn igjen. Hun er jo så uinteressert, ser bare sur ut, er misfornøyd med hele opplegget og virker som hun har fått beskjed om å være cocky. Irriterende at hun er der..

Hun var visstnok syk de første dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...