Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym2467 skrev:

Klart de skal navngis for at de fronter dårlige verdier, men å mobbe Isabell ved å si at 90% er der for å le av henne er lavmål og hadde ingenting med temaet å gjøre.

Unødvendig kommentar, ja, men å kalle det mobbing synes jeg er å dra det for langt.  

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det grenser til mobbing. Hadde det kun vært operasjonene han kritiserte hadde det vært noe annet, men den eneste han henger ut er Isabell. Bestisen SE har operert minst like mye om ikke mer; men hun blir ikke nevnt. Itillegg hyller han Kardashian og Amber Rose på sosiale medier. Han er dobbeltmoralsk og at han er journalist skremmer meg.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tbag skrev:

Unødvendig kommentar, ja, men å kalle det mobbing synes jeg er å dra det for langt.  

Hva vil du kalle det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tarese skrev:

Jeg mener det grenser til mobbing. Hadde det kun vært operasjonene han kritiserte hadde det vært noe annet, men den eneste han henger ut er Isabell. Bestisen SE har operert minst like mye om ikke mer; men hun blir ikke nevnt. Itillegg hyller han Kardashian og Amber Rose på sosiale medier. Han er dobbeltmoralsk og at han er journalist skremmer meg.

Da virker det som han har noe personlig imot Isabel, for dette blir jo hykleri! Han kritiserer Isabel (akkurat som SE gjorde da Isabel opererte rumpa) men SE slipper unna 🙄

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Hva vil du kalle det da? 

En unødvendig kommentar.

Vil du absolutt ha en definisjon synes jeg harselere er mer passende enn mobbing. Så vil du kanskje mene at harselering og mobbing går på det samme, men det er jeg uenig i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte veldig på det Morten sa. Den kommentaren trengte ikke å bli koblet opp mot en enkeltperson. Han kan si at generelt er det 10% som vil se ut som oppererte bloggere, men 90% ler av de. At han heller velger ut sraad istedenfor SE er latterlig, for SE er minst like opperert, i tillegg til at hun juger om temaet. 

Synes faktisk at sraad er mindre dobbeltmoralsk enn SE. Hun har sagt at operasjonene er en konsekvens på egen usikkerhet. Dette temaet har ikke SE reflektert over så vidt jeg vet.

Uansett så har sraad sagt at hun ikke vil ha noe med Morten å gjøre, nettopp fordi hun føler han latterliggjør henne på panelet. Og at han fremstiller saker på en måte hun ikke var forbredt på. Dette er ikke snakk om den Dubai-saken, men ymse saker på vgtv. 

Synes det virker som at Morten velger å bruke sraad som eksempel fordi hun faktisk har tatt avstand fra han (og den elendige jobben han gjør). Barnslig og lite profesjonell oppførsel. Som journalist burde han vite at samtidig imøtegåelse på påstander er ett viktig punkt. Som programlederen på debatten sa, så var ikke sraad der til å forsvare seg. Usselt og teit av Morten. Fekk ennå dårligere inntrykk av han enn jeg hadde fra før.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, TøffeSnåkus said:

Jeg så debatten på nett tv nå og kommentaren til Morten Hegseth var IKKE grei. Kjenner jeg blir mektig provosert over måten han omtaler Isabell på og hun er ikke tilstede for å forsvare seg. Ikke greit av en voksen såkalt seriøs journalist som selv startet som realitydeltaker og alltid har higet etter å bli kjent selv. Merkelig skrue som mener alle ler av Isabell? 

En kan mene mye om alle hennes operasjoner og higet etter å ligne Kardashians men å si på riksdekkende tv i en debatt at 90% ler av henne? WTF? Er det greit liksom? Jeg ler ikke av henne. Jeg ser usikkerheten hennes og higet etter aksept og det ligger nok dypere enn mange av oss evner å ta inn over oss. Å disse noen for valg de tar er ikke greit, men en må gjerne mene om valgene på generelt grunnlag. 

De fleste i min omgangskrets ler av Isabel og hennes operasjoner og alt dramaet hun skaper. Men synes han også kunne nevnt vennen sin sophie, som har operert enda mer. Folk ler av henne også

Endret av jentefranorge
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Mortens kommentar om Isabel (i debatten på NRK) var direkte undermåls. Han som liksom skal være «journalist» og forholde seg til «vær varsom-plakaten»? Håper han fikk en grundig skrape av sine overordnede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null respekt for den fyren, mobbing er aldri greit, han bør si unnskyld, ta seg noen kurs, lese litt om empati.. prøve i hvertfall og ta andre menneskers perspektiv.

Er nå vant til at menn er "litt etter" damer de egentlig liker da ;) ( slik innerst inne )..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt ingen fan av Isabel, men her må jeg forsvare henne.

Kommentaren til Morten var både barnslig og uprofesjonell! Han burde heller sagt bloggere enn å si Isabel Raad. Men var vel redd for å fornærme bestisen sin SE. (Som er hårsår og tåler ingenting) Hun er jo den verste av de alle, men blir ofte tatt med silkehansker. Synes det blir tåpelig å bare kritisere Isabel når SE er verre! Så synes han skal be om unnskyldning jeg. Dette her var lavt av han 😒

Endret av Aurora**
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at kommentaren var høyst unødvendig og Morten burde også nevne bestien SE når han peker med fingeren, men herregud så Isabel melker det at hun ble mobbet på tv i går. Det er på repeat på IG-stories og Snapchat. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, gjestgitt skrev:

Greit nok at kommentaren var høyst unødvendig og at Morten burde også nevne bestien SE når han peker med fingeren, men herregud så Isabel melker det at hun ble mobbet på tv i går. Det er på repeat på IG-stories og Snapchat. 

Jepp, dette må hun melke for alt det er verdt! 🙄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Hegseth mistet enhver troverdighet i mine øyne. Sofie Elise er den personen som har det mest opererte og kunstige utseendet i norsk offentlighet i dag. Når han er bestis med henne samtidig som han henger ut Sraad for plastisk kirurgi, er det tydelig at dette dreier seg om personlig sympati/antipati, og det stiller hele den journalistiske integriteten hans i et særdeles dårlig lys.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus

Helt greit at Isabel tar dette på repeat en stund. Morten har nå vist at han beskytter Sofie Elise og henger ut Isabel, til tross for at SE er ti ganger verre enn Isabel (i antall kosmetiske inngrep). Ved å gjøre dette har han satt både VGTV og seg selv i et dårlig lys, og han har vist offentlig at Isabel har rett når hun påstår at VG/Morten H «mobber henne». Uproft, usaklig og slemt av en som kaller seg journalist og er ansatt i VGTV. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, orfeus skrev:

Helt greit at Isabel tar dette på repeat en stund. Morten har nå vist at han beskytter Sofie Elise og henger ut Isabel, til tross for at SE er ti ganger verre enn Isabel (i antall kosmetiske inngrep). Ved å gjøre dette har han satt både VGTV og seg selv i et dårlig lys, og han har vist offentlig at Isabel har rett når hun påstår at VG/Morten H «mobber henne». Uproft, usaklig og slemt av en som kaller seg journalist og er ansatt i VGTV. 

SE er verre enn Isabell på alt! Isabell merker reklamen godt, er åpen om at hun har operert seg(lyver ikke å sir det er trening) og er ikke dobbeltmoralsk.

Håper Morten kommer med en unnskyldning til Isabell!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Hun har ikke akkurat vært fin i kjeften selv, Isabel. Alle de gangen hun hang ut Martine? Alle de gangene hun trekker fram personer hun ikke liker for ting de har gjort?

sier ikke at det var pent sagt at Morten, men sånn egentlig så er ikke Isabel noe særlig mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest thejohan
2 timer siden, Anonym2467 skrev:

SE er verre enn Isabell på alt! Isabell merker reklamen godt, er åpen om at hun har operert seg(lyver ikke å sir det er trening) og er ikke dobbeltmoralsk.

Håper Morten kommer med en unnskyldning til Isabell!

Ikke dobbelmoralsk? Er du seriøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
2 timer siden, thejohan skrev:

Hun har ikke akkurat vært fin i kjeften selv, Isabel. Alle de gangen hun hang ut Martine? Alle de gangene hun trekker fram personer hun ikke liker for ting de har gjort?

sier ikke at det var pent sagt at Morten, men sånn egentlig så er ikke Isabel noe særlig mye bedre. 

Tja. Morten sitter jo i en litt annen posisjon enn Isabel, som representant for VGTV, og derfor bør være litt mer forsiktig med hva han sier offentlig, men ellers er jeg enig i at Isabel godt kunne tatt seg et dannelseskurs :roll:

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fridakahlo

Er det ikke en kjente guru som sa «heller dobbeltmoral enn ingen  moral»?

I forhold til «dannelseskurs» så er det ikke nok sponsorpenger i denne verden som kan betale for kurs hvor bloggerne kan lære noe. 

For meg fremstår både bloggerne, deres lesere (les blodfans), tilhengere og andre som befinner seg i det pengemaskineriet som en gjeng med ungdommer i typiske amerikanske filmer. Popularitetskonkurranser 4 life.

De er akkurat de samme som da de startet med sine offentlige dagbøker (bortsett fra utseendemessige endringer og overfylte bankkontoer). 

De har solgt sine kropper, sine sjeler, barn og familie for en neve med kronestykker. 

Jeg ser ingen modningsprosess og heller ikke evne til å ta til seg kritikk, verken positiv eller negativ. 

De sitter fast i et spor og kommer seg rett og slett ikke videre, samtidig innbiller de seg dessverre at de er lysår foran alle andre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thejohan skrev:

Ikke dobbelmoralsk? Er du seriøs?

Du kan gjerne komme med eksempler når du er uenig i det jeg sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...