Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

De aller største tjener mellom 20 og 50.000 pr reklameinnlegg..

Så 500.000 pr,for henne?

Neppe.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, J.. skrev:

De aller største tjener mellom 20 og 50.000 pr reklameinnlegg..

Så 500.000 pr,for henne?

Neppe.

Får det ikke helt til å stemme. Hun er neppe noen millionær.  Hun elsker å skryte av hvor mye hun tjener, men hva hun bruker penger på tilsier ikke at hun er millionær akkurat 

Hun drar på harrytur til Sverige, Gran Canaria og Rhodos liksom. Reisen til Dubai og Bali var sponset. Pluss hun går vel aldri med merkeklær? Noe jeg tror hun hadde skrytt av hvis hun tjente mye. Hun opererer seg i Tyrkia liksom :P

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aurora** said:

Får det ikke helt til å stemme. Hun er neppe noen millionær.  Hun elsker å skryte av hvor mye hun tjener, men hva hun bruker penger på tilsier ikke at hun er millionær akkurat 

Hun drar på harrytur til Sverige, Gran Canaria og Rhodos liksom. Reisen til Dubai og Bali var sponset. Pluss hun går vel aldri med merkeklær? Noe jeg tror hun hadde skrytt av hvis hun tjente mye. Hun opererer seg i Tyrkia liksom :P

 

Du får det ikke til å stemme?

Isabel har ligget høyt på topplisten en lang stund og har mange sponsorer. Dette har hun selvfølgelig tjent godt på. Tenker det er normalt å dra på feiredestinasjoner vennene dine også har råd til å dra til, om man ikke er beredt på å spandere svært mye på vennene sine. Det kan vel kanskje forklare reisemålene? Istanbul er vel også en av få destinasjoner som faktisk utfører bbl med silikonimplantater. 

4 reklameinnlegg til 20k pr stk i mnd gir ca 1 million i kassa. Har ingen problemer med å tro på Isabel når hun skriver hun har tjent millioner på bloggen sin.

Er enig i en god del som skrives i tråden her, men ser ikke poenget i å gjøre narr av folks ferievalg eller spekulere unødvendig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting
14 minutter siden, Superblomst skrev:

Du får det ikke til å stemme?

Isabel har ligget høyt på topplisten en lang stund og har mange sponsorer. Dette har hun selvfølgelig tjent godt på. Tenker det er normalt å dra på feiredestinasjoner vennene dine også har råd til å dra til, om man ikke er beredt på å spandere svært mye på vennene sine. Det kan vel kanskje forklare reisemålene? Istanbul er vel også en av få destinasjoner som faktisk utfører bbl med silikonimplantater. 

4 reklameinnlegg til 20k pr stk i mnd gir ca 1 million i kassa. Har ingen problemer med å tro på Isabel når hun skriver hun har tjent millioner på bloggen sin.

Er enig i en god del som skrives i tråden her, men ser ikke poenget i å gjøre narr av folks ferievalg eller spekulere unødvendig. 

Jeg er enig med deg, men synes det er rart at man ikke har mer luksusferie når man er så stinn av penger. Er det en ting som stopper meg (i tillegg til tidsklemma) fra å dra på mine drømmers ferie er at de koster buksa og skjorta. Helikopterturer og opplevelsesreiser kan jeg bare drømme om, fordi det koster ti tusener av kroner. Interessant at ikke en superrik toppblogger kjøper seg slikt, i stedet for en tur til Rhodos. Jeg ville gjerne kjøpt det til kjæresten min om jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aurora** skrev:

På innsjekken, så sa hun vel at hun tjente 500 000 pr blogginnlegg. Noe i den duren. Det kan da umulig stemme? Hvem er det som betaler henne SÅ mye penger? :klo:

Per blogginnlegg? 😂 No way Jose. Hun sier selv hun tjener 2-300.000,- i mnd før skatt, så da sier det seg selv at hun ikke tjener en halv mill per blogginnlegg. 50.000,- per reklameinnlegg(!) kan jeg dog tro på..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Superblomst skrev:

Du får det ikke til å stemme?

Isabel har ligget høyt på topplisten en lang stund og har mange sponsorer. Dette har hun selvfølgelig tjent godt på. Tenker det er normalt å dra på feiredestinasjoner vennene dine også har råd til å dra til, om man ikke er beredt på å spandere svært mye på vennene sine. Det kan vel kanskje forklare reisemålene? Istanbul er vel også en av få destinasjoner som faktisk utfører bbl med silikonimplantater. 

4 reklameinnlegg til 20k pr stk i mnd gir ca 1 million i kassa. Har ingen problemer med å tro på Isabel når hun skriver hun har tjent millioner på bloggen sin.

Er enig i en god del som skrives i tråden her, men ser ikke poenget i å gjøre narr av folks ferievalg eller spekulere unødvendig. 

Gjør ikke narr av hennes ferievalg (Hun må da dra hvor hun vil) men jeg nekter å tro hun tjener så mye hun påstår. Hun er veldig opptatt av status. Er jo derfor hun hele tiden skal vifte med penger og skryte av hvor mye hun tjener. Nå virker det ikke som hun har så mange venner og drar mye på tur med Pierre. Hadde hun hatt så mye penger, så tror jeg absolutt hun hadde reist andre plasser enn bare harryplassene i Syden. Kanskje jeg tar helt feil, men det er i alle fall det jeg tenker. Hun har også blitt spottet med falske designervesker og. Hun har operert både nese og pupper i Tyrkia.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Vitting skrev:

Jeg er enig med deg, men synes det er rart at man ikke har mer luksusferie når man er så stinn av penger. Er det en ting som stopper meg (i tillegg til tidsklemma) fra å dra på mine drømmers ferie er at de koster buksa og skjorta. Helikopterturer og opplevelsesreiser kan jeg bare drømme om, fordi det koster ti tusener av kroner. Interessant at ikke en superrik toppblogger kjøper seg slikt, i stedet for en tur til Rhodos. Jeg ville gjerne kjøpt det til kjæresten min om jeg kunne.

Rart hun ikke drar med han til Italia, Paris, LA, London, Karibien, cruise osv hvis hun tjener så mye penger, men hun er kanskje ikke interessert. Hun tjener nok bra, men ikke så mye som hun sier 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Hva gjorde Pierre på paradise hotel Sverige? Altså seksuelt 

Tror han fingret en annen jente som het Isabel :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 hours ago, Aurora** said:

Gjør ikke narr av hennes ferievalg (Hun må da dra hvor hun vil) men jeg nekter å tro hun tjener så mye hun påstår. Hun er veldig opptatt av status. Er jo derfor hun hele tiden skal vifte med penger og skryte av hvor mye hun tjener. Nå virker det ikke som hun har så mange venner og drar mye på tur med Pierre. Hadde hun hatt så mye penger, så tror jeg absolutt hun hadde reist andre plasser enn bare harryplassene i Syden. Kanskje jeg tar helt feil, men det er i alle fall det jeg tenker. Hun har også blitt spottet med falske designervesker og. Hun har operert både nese og pupper i Tyrkia.

Isabel Raad står oppført med over en million i inntekt i skattelisten 2016 (Ref) Jeg vil tippe at inntekten ikke har dalt siden da, for å si det mildt.

Nese er operert i Tyrkia, og pupper i Thailand. Begge er land som er kjent for å være gode på typene kirurgi hun har valgt å gjøre der, tro det eller ei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

 

Isabel Raad står oppført med over en million i inntekt i skattelisten 2016 (Ref) Jeg vil tippe at inntekten ikke har dalt siden da, for å si det mildt.

Nese er operert i Tyrkia, og pupper i Thailand. Begge er land som er kjent for å være gode på typene kirurgi hun har valgt å gjøre der, tro det eller ei. 

Han hun har operert rumpa hos kan ikke være mye dyktig du. Har du sett rumpa eller? Folk har klaget på han og han har brukt silikoninnlegg som man bruker i puppene i rumpa. Fordi det er billigere. Nesene han opererer blir seende helt like ut. MJ nese. Så han ville jeg styrt unna

Endret av smalls
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kleint å lage så mye oppstyr rundt noe som er en ikke-sak. Selv om jeg er imot plastisk kirurgi, er jeg ikke mot personen som utfører det. Jeg har gode venner som har tatt både silikon og rompeoperasjon. Jeg forteller de hva jeg syns om det, men vi er da fortsatt venner selv om vi er uenige! Isabell svartmaler Kristin som noe hun ikke er. Det «blikket» Kristin ga Dennis trenger ikke være noe mer enn at det var kleint. Det var ihvertfall slik jeg tolket det. Og det at de så litt på rompa er da virkelig ikke noe å lage styr over. Min gode venninne som har tatt operasjon bryr seg ikke om at jeg ser på rompa hennes. For ja, det gjør jeg! Fordi jeg syns det ser så rart og unaturlig ut🙈 Det er kun nyskjerrigheten min som gjør det umulig for meg å ikke stirre på plastikkrompa hennes, facinerer meg litt at det faktisk ligger plastikk inni der. Du opererer vel ikke rompa for at ingen skal se litt på rompa di🤪 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, boski skrev:

Utrolig kleint å lage så mye oppstyr rundt noe som er en ikke-sak. Selv om jeg er imot plastisk kirurgi, er jeg ikke mot personen som utfører det. Jeg har gode venner som har tatt både silikon og rompeoperasjon. Jeg forteller de hva jeg syns om det, men vi er da fortsatt venner selv om vi er uenige! Isabell svartmaler Kristin som noe hun ikke er. Det «blikket» Kristin ga Dennis trenger ikke være noe mer enn at det var kleint. Det var ihvertfall slik jeg tolket det. Og det at de så litt på rompa er da virkelig ikke noe å lage styr over. Min gode venninne som har tatt operasjon bryr seg ikke om at jeg ser på rompa hennes. For ja, det gjør jeg! Fordi jeg syns det ser så rart og unaturlig ut🙈 Det er kun nyskjerrigheten min som gjør det umulig for meg å ikke stirre på plastikkrompa hennes, facinerer meg litt at det faktisk ligger plastikk inni der. Du opererer vel ikke rompa for at ingen skal se litt på rompa di🤪 

Isabel er jo dramaqueen :roll:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, boski said:

Utrolig kleint å lage så mye oppstyr rundt noe som er en ikke-sak. Selv om jeg er imot plastisk kirurgi, er jeg ikke mot personen som utfører det. Jeg har gode venner som har tatt både silikon og rompeoperasjon. Jeg forteller de hva jeg syns om det, men vi er da fortsatt venner selv om vi er uenige! Isabell svartmaler Kristin som noe hun ikke er. Det «blikket» Kristin ga Dennis trenger ikke være noe mer enn at det var kleint. Det var ihvertfall slik jeg tolket det. Og det at de så litt på rompa er da virkelig ikke noe å lage styr over. Min gode venninne som har tatt operasjon bryr seg ikke om at jeg ser på rompa hennes. For ja, det gjør jeg! Fordi jeg syns det ser så rart og unaturlig ut🙈 Det er kun nyskjerrigheten min som gjør det umulig for meg å ikke stirre på plastikkrompa hennes, facinerer meg litt at det faktisk ligger plastikk inni der. Du opererer vel ikke rompa for at ingen skal se litt på rompa di🤪 

Kristin og Dennis har gjort narr av Isabel flere ganger, på Snapchat og Dennis har tagget Isabel i rekke memes. Kristin er ikke særlig hyggelig mot Isabel, 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå melker jo Isabel det mellom hu og Kristin for alt det er verdt da. Vil hu at folk skal ta hu seriøst må hu roe seg et par hakk og holde seg saklig i diskusjoner (på generelt grunnlag).

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette greiene mellom hun og Kristin er jo noe hun melker for alt det er verdt! Ikke rart hun ligger på 1 plass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/22/2018 at 5:12 PM, Nettroll said:

Tar tilbake alt jeg noen gang har sagt for å forsvare dama.

At det er mulig å kalle de andre deltakerne så stygge ting, er bare utrolig. Synes de andre virker mye eldre, selvom hun stadig klager over at de er så unge. Isabel har den mest ufsyelige og barnslige oppførselen av alle.

Samme her. Har alltid holdt meg unna kritikk av henne fordi hun er barnevernsbarn og jeg tenker at hun har sitt å slite med. Men det unnskylder bare ikke så dårlig oppførsel. Hun er direkte stygg mot Erik og har divanykker herfra til månen. Hun kommer ekstremt dårlig ut av det; latterlig at hun tror at fordi hun ba Erik om unnskyldning (som sikkert Caxel tvang henne til å gjøre), så er oppførselen hennes mot ham både før og etterpå helt ok.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt å virkelig like Isabell etter å ha sett vloggene hennes fra Marbella, men etter å ha sett henne nå på PH har jeg fått et veldig dårlig inntrykk igjen.. Når hun og Pierre er sammen virker hun lykkelig og jordnær, mens på PH virker hun bare bitchy, ovenpå og direkte ufin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym2467 said:

Jeg hadde begynt å virkelig like Isabell etter å ha sett vloggene hennes fra Marbella, men etter å ha sett henne nå på PH har jeg fått et veldig dårlig inntrykk igjen.. Når hun og Pierre er sammen virker hun lykkelig og jordnær, mens på PH virker hun bare bitchy, ovenpå og direkte ufin.

Når jeg ser vloggene deres, så tenker jeg alltid at Isabel er veldig sjefete og nedlatende mot Pierre. Og så tenker jeg at han finner seg i det fordi hun er hans sugar mummy, og at de fortjener hverandre, de to der.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Samme her. Har alltid holdt meg unna kritikk av henne fordi hun er barnevernsbarn og jeg tenker at hun har sitt å slite med. Men det unnskylder bare ikke så dårlig oppførsel. Hun er direkte stygg mot Erik og har divanykker herfra til månen. Hun kommer ekstremt dårlig ut av det; latterlig at hun tror at fordi hun ba Erik om unnskyldning (som sikkert Caxel tvang henne til å gjøre), så er oppførselen hennes mot ham både før og etterpå helt ok.

Har hun bedt han om unnskyldning? Det har ikke jeg fått med meg. Men ja, sikkert Carl Aksel som tvang henne. Isabel virker ikke som en person som ber andre om unnskyldning

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...