Gorgonzola Skrevet 5. desember 2016 #141 Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, MapleSirup skrev: Jepp. Vi jakter på pikk kun i befruktningsøyemed....(fritt sitat). Eller forresten; det er jo ikke barn vi ønsker oss, det er bidrag. Rettelse: Vi jakter på pikk i bidragsøyemed. Dess flere barn dess bedre råd!! Jeg har jo fire barn og har blitt styrtrik av de!! Beste inntektskilden en kvinne kan få. Antar at du skjønte at jeg svarte litt med samme mynt her med som bakteppe..... Men ja, det er et snev av alvor i poenget mitt. En kåt mann lider av at blodet flytter seg fra det ene til det andre hodet, dømmekraften forsvinner, om mulig enda mer da enn før reisningen var et faktum. Tunellsyn og målrettet handling er vel mest beskrivende for atferden der og da. Selv bleike androgyne norske likestilte pinglemenn får et drag at alfahann over seg når det dunker i pikken, kiler i pungen og blodet bruser - så lenge det varer. Og vi vet jo hvor lenge det varer Kvinner: Det finnes et ikke ubetydelig antall som lever etter "sex for protection, money and velfare" prinsippet. I tillegg til de som planlegger unger og justerer frekvensen deretter. Altså: gjør seg tilgjengelige når det passer. Der er kvinner mer bevisste og flinkere enn menn. Ikke uenig i det? 1
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #142 Skrevet 5. desember 2016 Tok inn i bidragskalkulatoren for å se hva som hadde skjedd om jeg 46 minutter siden, Gorgonzola skrev: Korrekt: I motsetning til kvinner som blir kalkulerende, beregnende og har allerede bestemt seg for hva akkurat den seansen skal gi av output...... Så du antar at alle kvinner som har ONS gjør det for å få ett barn, for måtte gudene forby at også kvinner kan ha drifter.... Om en er redd for uønsket graviditet så vet en hva en må gjøre.... 1
MapleSirup Skrevet 5. desember 2016 #143 Skrevet 5. desember 2016 7 minutter siden, Gorgonzola skrev: Antar at du skjønte at jeg svarte litt med samme mynt her med som bakteppe..... Men ja, det er et snev av alvor i poenget mitt. En kåt mann lider av at blodet flytter seg fra det ene til det andre hodet, dømmekraften forsvinner, om mulig enda mer da enn før reisningen var et faktum. Tunellsyn og målrettet handling er vel mest beskrivende for atferden der og da. Selv bleike androgyne norske likestilte pinglemenn får et drag at alfahann over seg når det dunker i pikken, kiler i pungen og blodet bruser - så lenge det varer. Og vi vet jo hvor lenge det varer Kvinner: Det finnes et ikke ubetydelig antall som lever etter "sex for protection, money and velfare" prinsippet. I tillegg til de som planlegger unger og justerer frekvensen deretter. Altså: gjør seg tilgjengelige når det passer. Der er kvinner mer bevisste og flinkere enn menn. Ikke uenig i det? Dønn enig selvsagt! Selv har jeg bare fått til fire, skulle gjerne hatt mange fler, men fant ikke rike nok menn..... [les: ofre] Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor kvinner jobber når halve den voksne befolkningen blir melkekuer og anses som psykisk utviklingshemmede etter en øl og en liten rumpevrikk fra denne kanten... 4
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #144 Skrevet 5. desember 2016 Tok meg en tur innom nav for å se hva jeg kunne fått ut av gubben om jeg pakket snippeskene og dro... https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barne+og+ektefellebidrag/beregn-barnebidrag--90659 Tok å satte inn de to yngste som bh barn ,ed de satsene det ville blitt Ved å la barna bo hos far og ha minste samvær hadde jeg måttet ut med litt over 20 000 i mnd Snur jeg det så vil jeg motta litt over 4000 i mnd Ved 50 -50 må jeg som mor betale far nesten 10 000 i mnd Ikke akkurat get rich fast for meg her.... 3
MapleSirup Skrevet 5. desember 2016 #145 Skrevet 5. desember 2016 3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Tok meg en tur innom nav for å se hva jeg kunne fått ut av gubben om jeg pakket snippeskene og dro... https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barne+og+ektefellebidrag/beregn-barnebidrag--90659 Tok å satte inn de to yngste som bh barn ,ed de satsene det ville blitt Ved å la barna bo hos far og ha minste samvær hadde jeg måttet ut med litt over 20 000 i mnd Snur jeg det så vil jeg motta litt over 4000 i mnd Ved 50 -50 må jeg som mor betale far nesten 10 000 i mnd Ikke akkurat get rich fast for meg her.... De 860 kronene jeg fikk i forskuddsbidrag en gang i tiden har jeg investert i aksjer... brukt opp på barna gitt! 1
Gorgonzola Skrevet 5. desember 2016 #146 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, MapleSirup skrev: Dønn enig selvsagt! Selv har jeg bare fått til fire, skulle gjerne hatt mange fler, men fant ikke rike nok menn..... [les: ofre] Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor kvinner jobber når halve den voksne befolkningen blir melkekuer og anses som psykisk utviklingshemmede etter en øl og en liten rumpevrikk fra denne kanten... Selvsagt er du enig, jeg har jo alltid både rett og noen svært treffende poenger og kommentarer Ja, forstå det den som kan. At dere quins ikke forstår deres eget beste, se det glapp med den famøse tillatelsen om stemmerett, til og med for dere, for 103 år siden. Nå kan vi avlsoksene sitte der med stinn lommebok og stinne baller og takke oss sjæl 1
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #147 Skrevet 5. desember 2016 2 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Hvorfor fraskriver du menn all ansvar? Blir dere midlertidig lobotomert når dere er kåte? En kan avstå fra sex . Det er det eneste som virker. Det ansvaret tar mange menn . Nå senket du deg på et lavmål I diskusjonen . Det hadde jeg ikke trodd om deg .
MapleSirup Skrevet 5. desember 2016 #148 Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, Peter007 skrev: En kan avstå fra sex . Det er det eneste som virker. Det ansvaret tar mange menn . Nå senket du deg på et lavmål I diskusjonen . Det hadde jeg ikke trodd om deg . uuuuuu.. Hersketeknikk lixm...Ouch ( NOT.) Det er bare du som tar deg høytidelig. Vi andre gjør jo ikke det. 3
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #149 Skrevet 5. desember 2016 (endret) 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Tok meg en tur innom nav for å se hva jeg kunne fått ut av gubben om jeg pakket snippeskene og dro... https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barne+og+ektefellebidrag/beregn-barnebidrag--90659 Tok å satte inn de to yngste som bh barn ,ed de satsene det ville blitt Ved å la barna bo hos far og ha minste samvær hadde jeg måttet ut med litt over 20 000 i mnd Snur jeg det så vil jeg motta litt over 4000 i mnd Ved 50 -50 må jeg som mor betale far nesten 10 000 i mnd Ikke akkurat get rich fast for meg her.... Men du så hva du måtte betale . Som regel er det mor som mottar og ikke jobber . Men når du I ditt eksempel har sett 20000 til en som ikke jobber virker det urimelig ? Dette finnes det mye av. Endret 5. desember 2016 av Peter007
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #150 Skrevet 5. desember 2016 3 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Feil. Begge har like mye ansvar Feil vet du
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #151 Skrevet 5. desember 2016 (endret) 19 minutter siden, MapleSirup skrev: uuuuuu.. Hersketeknikk lixm...Ouch ( NOT.) Det er bare du som tar deg høytidelig. Vi andre gjør jo ikke det. Hvorfor svarer du ? Du ville ikke ha svar fra meg . Så hold deg borte fra mine innlegg etter ditt eget ønske Endret 5. desember 2016 av Peter007
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #152 Skrevet 5. desember 2016 (endret) 2 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Om en ikke btaler pålagt bidrag får en tvangstrekk så tviler på at de sparer det unna til barna blir myndige. Nå er det ikke alle som er lønnsmottakere og jobber i offentlige virksomheter. Fullt mulig om en er bitte litt kreativ. Endret 5. desember 2016 av Peter007
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #153 Skrevet 5. desember 2016 13 minutter siden, Peter007 skrev: En kan avstå fra sex . Det er det eneste som virker. Det ansvaret tar mange menn . Nå senket du deg på et lavmål I diskusjonen . Det hadde jeg ikke trodd om deg . Lavmål? Beklager men det tar jeg juridisk abort på.... Men virker som om du og andre ikke klarer å se at begge parter har ett like stort ansvar for å unngå uønsket graviditet. 1
MapleSirup Skrevet 5. desember 2016 #154 Skrevet 5. desember 2016 Akkurat nå, Peter007 skrev: Nå er det ikke alle som er lønnsmottakere og jobber i offentlige virksomheter. Fullt mulig om er bare bitte litt kreativ. Å forstå deg krever kreativitet. Setningene din mangler normal oppbygning. 1
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #155 Skrevet 5. desember 2016 6 minutter siden, Peter007 skrev: Feil vet du Nei, er nok du som tar feil. It takes two to tango, og en kvinne blir så vidt meg bekjent ikke gravid uten at en mann har gitt henne sæden sin. 3
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #156 Skrevet 5. desember 2016 2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Lavmål? Beklager men det tar jeg juridisk abort på.... Men virker som om du og andre ikke klarer å se at begge parter har ett like stort ansvar for å unngå uønsket graviditet. Jeg klarer se at mannen har et ansvar . Jeg skrev akkurat det.Ser du?
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #157 Skrevet 5. desember 2016 10 minutter siden, Peter007 skrev: Men duvsp hva du måtte betale . Som regel er det mor som mottar og ikke jobber . Men når du I ditt eksempel har sett 20000 til en som ikke jobber virker det urimelig ? Dette finnes det mye av. Å han jobber, har bra lønn og. Han er en av de mennene som godtar at madammen tjener flere ganger mer enn han uten å få prestasjonsangst. Forøvrig kjenner jeg til flere kvinner i min situasjon som enten må betale om de går fra mannen eller som har måtte betalt, selv med 50-50 deling så det er en myte at det bare går utover mennene. 2
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #158 Skrevet 5. desember 2016 31 minutter siden, MapleSirup skrev: De 860 kronene jeg fikk i forskuddsbidrag en gang i tiden har jeg investert i aksjer... brukt opp på barna gitt! Hey du får mer enn jeg haddde fått 😀 Er helt sikker på wt du investerte de i det dom var best for barnet/barna. enten det var sko/klær eller andre nødvendigheter. 2
Peter007 Skrevet 5. desember 2016 #159 Skrevet 5. desember 2016 3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Nei, er nok du som tar feil. It takes two to tango, og en kvinne blir så vidt meg bekjent ikke gravid uten at en mann har gitt henne sæden sin. Hvem blir gravid ? Hvem tar avgjørelser om svangerskapet ? Hvem har mange prevensjons-muligheter ? Hvem kan angre en graviditet ? Svar : KVINNEN
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2016 #160 Skrevet 5. desember 2016 2 minutter siden, Peter007 skrev: Jeg klarer se at mannen har et ansvar . Jeg skrev akkurat det.Ser du? Om mannen har ett ansvar i dine øyne så hadde du ikke mast slik om juridisk abort. En mann som tar ansvar tar ansvar for sine handlinger selv om det ikke nødvendigvis var det utfallet han håpte/drømte om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå