Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Miebie skrev:

Etter uttak var ferdig ble jeg enig med meg selv at nervøsiteten ikke var verdt det🙂 Kommer til å gå kjempefint! Vil garantert ikke grue meg like mye neste gang fordi jeg vet hva jeg går til.

hadde UL på dag 7 med sprøyter som ble en solid nedtur. Bare tre små follikler. Fikk økt dose og tilbake på kontroll etter to dager. Da så de fem av bra og lik størrelse. Fikk da bare beskjed om å fortsette med samme dose fra søndag til onsdag og sette oteivelle da uten mer kontroller. Det gjorde meg også nervøs før egguttaket. Jeg viste jo ikke om utviklingen var som vi håpet.

Uttak på fredag gav 9 egg ut, 7 ble befruktet, 1 satt inn på søndag og 5 til med super kvalitet på frys. Så det gikk over all forventning. Har lært at det er viktig å ikke ta sorgene på forskudd og stole på både kropp og leger🙂

Lykke til på kontroll! Fortell hvordan det går👍🏻

Det er godt å lese andres erfaring :) man for mange tanker å ønsker bare at alt skal lykkes.

9 egg wow, det var mange. Hvilke medisin gikk du på?, Jeg tar Menopur 150, å skal ta det i 8 dager. Jeg går til akupunktur også, har lest at det har lykkes for mange å ta behandlingen før uttak ( egget fester seg godt med behandlingen ) 

Tusen takk skal nok fortelle hvordan det går ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, Ønske2017 said:

Det er godt å lese andres erfaring :) man for mange tanker å ønsker bare at alt skal lykkes.

9 egg wow, det var mange. Hvilke medisin gikk du på?, Jeg tar Menopur 150, å skal ta det i 8 dager. Jeg går til akupunktur også, har lest at det har lykkes for mange å ta behandlingen før uttak ( egget fester seg godt med behandlingen ) 

Tusen takk skal nok fortelle hvordan det går ❤️ 

Gonal-f 150ie i starten og så økning til 225ie etter dag 7🙂 Har Endometriose og da er det vanlig å trenge mer stimulering enn normalen. Stusset derfor litt på at jeg fikk normal dose fra start. men de differansierer nok ikke så my i offentlig før de ser responsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Miebie skrev:

På Ullevål du også? Gjøres det forskjell mtp alder og diagnose? Eller er det bare tilfeldigheter? Høres rart ut med så store forskjeller.

Det er det jeg lurer på jeg også... jeg var på samtale i august og skal til uttak i januar.... Det er noen her i denne gruppa eller på Facebook som var på samtale i oktober og de har uttak før jul.... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tuppelene skrev:

Gikk det greit på UL i dag?🙏

Et bittelite hjerte som blinket på skjermen! <3 Helt magisk å se!

Masse, masse lykke til med testing i dag! Jeg krysser fingrene for dere:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, lillemor87 skrev:

Et bittelite hjerte som blinket på skjermen! <3 Helt magisk å se!

Masse, masse lykke til med testing i dag! Jeg krysser fingrene for dere:)

Aww😍 Har ikke testet enda, vente på svar på blodprøven🙏 Vil også se det blinker på skjermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, lillemor87 skrev:

Et bittelite hjerte som blinket på skjermen! <3 Helt magisk å se!

Masse, masse lykke til med testing i dag! Jeg krysser fingrene for dere:)

Gratulerer så mye 🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, tuppelene skrev:

Aww😍 Har ikke testet enda, vente på svar på blodprøven🙏 Vil også se det blinker på skjermen. 

Lykke til 🎉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tuppelene skrev:

Etter klokken 14.00.. 😉🙏 Har absolutt ingen magefølelse. 

Spennende! 🙌 

Hadde du ikke uttak den 20? Jeg skal teste den 7. med hjemmetest. 15 dager etter uttak 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, unicorn95 skrev:

Spennende! 🙌 

Hadde du ikke uttak den 20? Jeg skal teste den 7. med hjemmetest. 15 dager etter uttak 😊

Uttak var 18.10, innsett 20.10 :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tuppelene skrev:

Uttak var 18.10, innsett 20.10 :) 

Akkurat ja! 😊 Spennendee!! Håper på positivt svar!! 🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært på ul etter 7 dager med 225 ie gonal f, og det har virket bra. Ca 7-8 eggposer, største med diameter godt over 10 mm (husker ikke helt) 😊 Skal ta ovitrelle på lørdag, uttak mandag og innsett onsdag. Blir spennende!

Skal egentlig være alene på lørdag, noen som har fått mye bivirkninger av eggløsningssprøyten?

Endret av Bezoar86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Test negativ.. det var no skikkelig dritt😔 Håper tanta kommer raskt på besøk så vi rekker fryseforsøk før jul🙏 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bezoar86 skrev:

Jeg har nå vært på ul etter 7 dager med 225 ie gonal f, og det har virket bra. Ca 7-8 eggposer, største med diameter godt over 10 mm (husker ikke helt) 😊 Skal ta ovitrelle på lørdag, uttak mandag og innsett onsdag. Blir spennende!

Skal egentlig være alene på lørdag, noen som har fått mye bivirkninger av eggløsningssprøyten?

Ingen bivirkninger her i gården :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tuppelene skrev:

Test negativ.. det var no skikkelig dritt😔 Håper tanta kommer raskt på besøk så vi rekker fryseforsøk før jul🙏 

Huff.. Så trist.. Lykke til med nytt forsøk ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, tuppelene skrev:

Test negativ.. det var no skikkelig dritt😔 Håper tanta kommer raskt på besøk så vi rekker fryseforsøk før jul🙏 

Uff så dritt 😫 håper dere rekker det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bezoar86 said:

Jeg har nå vært på ul etter 7 dager med 225 ie gonal f, og det har virket bra. Ca 7-8 eggposer, største med diameter godt over 10 mm (husker ikke helt) 😊 Skal ta ovitrelle på lørdag, uttak mandag og innsett onsdag. Blir spennende!

Skal egentlig være alene på lørdag, noen som har fått mye bivirkninger av eggløsningssprøyten?

Null bivirkninger her... skikkelig bra resultat på scan👌🏻 blir nok en bra fangst på mandag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, lillemor87 said:

Et bittelite hjerte som blinket på skjermen! <3 Helt magisk å se!

Masse, masse lykke til med testing i dag! Jeg krysser fingrene for dere:)

Så fantastisk! Gratulerer så mye❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, tuppelene said:

Test negativ.. det var no skikkelig dritt😔 Håper tanta kommer raskt på besøk så vi rekker fryseforsøk før jul🙏 

Så kjedelig! Godt å ha på frys, der trøster jeg meg med om det ikke går veien denne gang. Håper dere får starte forsøket med en gang! Hvor hører du til igjen? Kjekt å vite ventetid på oppstart dersom det ikke går veien her heller🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...