Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, tuppelene skrev:

Kun UL og legen skriver på et ark hvilken dose du skal ha. Etter dette var det sprøytekurs hos sykepleier. Ikke skummelt😉

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bezoar86 skrev:

Kan noen forresten fortelle meg hva som skjer i samtalen før oppstart av sprøyter, utenom innvendig ul? Har den i morgen og kjenner at jeg plutselig friker litt ut, uten noen spesiell grunn 😑

Ikke noe farlig ☺☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er timen ferdig og det gikk fint 😃 begynner med sprøyter på onsdag. Men er overrasket over at trening ikke var anbefalt! Noen andre som har fått samme beskjed? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Bezoar86 skrev:

Da er timen ferdig og det gikk fint 😃 begynner med sprøyter på onsdag. Men er overrasket over at trening ikke var anbefalt! Noen andre som har fått samme beskjed? 

Nei, i gang med 2. Forsøk og aldri hørt noe om det. Hmm 🤔 Fra og med sprøytestart? Hvor tilhører du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Bezoar86 skrev:

Samme med meg, ultralydundersøkelse innvendig og info 😊 si ifra hva dere velger da @Barneønske90

Da har vi pratet med Ullevål. Vi får ikke fortsette behandlingen der, men kan fortsatt møte opp på timen. De kunne ikke si med sikkerhet at vi ville ha oppstart før jul, så da tar vi dette forsøket privat. Gleder meg til å kunne sette i gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Bezoar86 skrev:

Da er timen ferdig og det gikk fint 😃 begynner med sprøyter på onsdag. Men er overrasket over at trening ikke var anbefalt! Noen andre som har fått samme beskjed? 

Jeg fikk beskjed om at trening er ok. Men ikke for mye hopp og sprett, jogging o.l. Enkel styrketrening, gå tur og sykling var helt ok. Tror det har med at eggstokkene kan få en vridning. Aktivitet er jo alltid bra👍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bezoar86 skrev:

Da er timen ferdig og det gikk fint 😃 begynner med sprøyter på onsdag. Men er overrasket over at trening ikke var anbefalt! Noen andre som har fått samme beskjed? 

Fikk ikke jeg beskjed om. Men da har jeg ikke så dårlig samvittighet for at jeg ikke har trent siden jeg startet på nesespray. Kjenner at jeg ikke har så mye overskudd på disse medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun nevnte både aerobic og jogging. Spurte om styrketrening, og da ville hun ikke at jeg skulle trene mage. Og da er det jo ikke så mye igjen 😝 var pga vridning ja 😊 så holder meg til raske turer, selv om jeg synes det var litt pussig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, ak89 skrev:

Folikkelmålingen i dag gikk supert så nå blir det uttak på onsdag. Superspent 😃

 

17 minutter siden, unicorn95 skrev:

Fikk ut 7 egg i dag, gleder meg til innsett! :)

Spennende 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ak89 skrev:

Folikkelmålingen i dag gikk supert så nå blir det uttak på onsdag. Superspent 😃

 

27 minutter siden, unicorn95 skrev:

Fikk ut 7 egg i dag, gleder meg til innsett! :)

Lykke til begge to! Dette er spennende😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ak89 skrev:

Folikkelmålingen i dag gikk supert så nå blir det uttak på onsdag. Superspent 😃

Uttak onsdag her og 🙌🏽 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Nyher17 skrev:

Uttak onsdag her og 🙌🏽 

Så gøy og spennende for begge to :-)

Skal på kontroll i morgen, etter 6 dager med sprøyter. Spent på hvor mye mer jeg skal stimuleres.. Er planlagt uttak i neste uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ak89 skrev:

Folikkelmålingen i dag gikk supert så nå blir det uttak på onsdag. Superspent 😃

 

35 minutter siden, Nyher17 skrev:

Uttak onsdag her og 🙌🏽 

Spennende, lykke til begge to!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Barneønske90 skrev:

Da har vi pratet med Ullevål. Vi får ikke fortsette behandlingen der, men kan fortsatt møte opp på timen. De kunne ikke si med sikkerhet at vi ville ha oppstart før jul, så da tar vi dette forsøket privat. Gleder meg til å kunne sette i gang. 

Sa de noe om hvor lang ventetid de har etter forsamtale nå? Har forsamtale 9. november på ullevål og hører så mye rart om disse ventetidene... 

Anonymkode: 0a075...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa de noe om hvor lang ventetid de har etter forsamtale nå? Har forsamtale 9. november på ullevål og hører så mye rart om disse ventetidene... 

Anonymkode: 0a075...d3d

Hun jeg pratet med sa bare at hun hadde fått høre at ventetiden hadde gått ned, men hun kunne ikke svare sikkert på om vi ville få oppstart før jul. Vil tro det også kommer litt an på hvor i syklusen du er når du skal på samtalen. Ellers sa hun at under samtalen blir det tatt ul og man får informasjon om hvordan prosessen videre bil og når de forventer oppstart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fortunatus skrev:

Så gøy og spennende for begge to :-)

Skal på kontroll i morgen, etter 6 dager med sprøyter. Spent på hvor mye mer jeg skal stimuleres.. Er planlagt uttak i neste uke.

Takk ☺ Spennende tider for deg og. Jeg har gått 9 dager på sprøyter begge rundene ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Barneønske90 skrev:

Hun jeg pratet med sa bare at hun hadde fått høre at ventetiden hadde gått ned, men hun kunne ikke svare sikkert på om vi ville få oppstart før jul. Vil tro det også kommer litt an på hvor i syklusen du er når du skal på samtalen. Ellers sa hun at under samtalen blir det tatt ul og man får informasjon om hvordan prosessen videre bil og når de forventer oppstart. 

okidoki, takk! 

Anonymkode: 0a075...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Nyher17 skrev:

Takk ☺ Spennende tider for deg og. Jeg har gått 9 dager på sprøyter begge rundene ☺☺

 

5 timer siden, Fortunatus skrev:

Så gøy og spennende for begge to :-)

Skal på kontroll i morgen, etter 6 dager med sprøyter. Spent på hvor mye mer jeg skal stimuleres.. Er planlagt uttak i neste uke.

Hvordan har formen vært/er etter 6 dager med sprøyter? Jeg har en jobbting på kvelden dag 7, men vurderer å få noen andre til å ta det mens jeg ennå har mulighet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...