Gå til innhold

Prøverør 2017


FlyBabe

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, lillemor87 said:

HCG på 123!! Det er helt ufattelig. Både mannen og jeg gråt! Så nå håper vi det holder hele veien (har hatt brun og rosaaktig crinone i dag - og tenker det verste med en gang!)...

Oh, stor klem til dere begge! Håper ting utvikler seg bedre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, lillemor87 skrev:

HCG på 123!! Det er helt ufattelig. Både mannen og jeg gråt! Så nå håper vi det holder hele veien (har hatt brun og rosaaktig crinone i dag - og tenker det verste med en gang!)...

Så bra HCG! Dette skal gå bra, krysser fingrene for dere :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden i dag viser mange store follikler, ca 10 på hver side. Først ble jeg veldig glad, men nå kjenner jeg at jeg er livredd for overstimulering. Hjelp!! 🙈

Uansett. Eggløsningssprøyten settes i kveld og uttak skjer på onsdag. Spennende! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Aaa08 skrev:

Har endometriose jeg også.. er det din første forsøk?

Ja, første forsøk! Hadde også laparoskopi på forsommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Ultralyden i dag viser mange store follikler, ca 10 på hver side. Først ble jeg veldig glad, men nå kjenner jeg at jeg er livredd for overstimulering. Hjelp!! 🙈

Uansett. Eggløsningssprøyten settes i kveld og uttak skjer på onsdag. Spennende! 😊

Så bra🤗 Jeg tenkte ikke på å spørre når jeg var der sist.. men han målte to på hver side. Var flere der på hver side, men de så ikke like store ut. MEN det finner jeg jo ut på onsdag på uttaket😉 Huff begynt å gruve meg fælt til uttaket nå. Enda jeg er helt sikker på at jeg har vært igjennom værre smerter enn det som evnt kan komme der. Masse lykke til😊🙏 Dette blir jammen meg spennende altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutes ago, tuppelene said:

Så bra HCG! Dette skal gå bra, krysser fingrene for dere :) 

Masse lykke til. Krysser fingerene for dere;). Er på rugedag 12 i dag. Har ikke tatt noe test enda. Vil holde ut til onsdag. Men merker det er blir vanskelig å vente. Er så spent;)

Endret av Tulla88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tuppelene skrev:

Så bra🤗 Jeg tenkte ikke på å spørre når jeg var der sist.. men han målte to på hver side. Var flere der på hver side, men de så ikke like store ut. MEN det finner jeg jo ut på onsdag på uttaket😉 Huff begynt å gruve meg fælt til uttaket nå. Enda jeg er helt sikker på at jeg har vært igjennom værre smerter enn det som evnt kan komme der. Masse lykke til😊🙏 Dette blir jammen meg spennende altså!

Oi, skal du ha uttak på onsdag du også? Så gøy!! 

Første uttaket jeg hadde var utrolig vondt, men det var fordi jeg ikke fikk nok smertestillende. Andre uttak gikk veldig fint uten de storr smertene, så får satse det går bra denne gangen å. 

Blir spennende på onsdsg da. Masse lykke til 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Oi, skal du ha uttak på onsdag du også? Så gøy!! 

Første uttaket jeg hadde var utrolig vondt, men det var fordi jeg ikke fikk nok smertestillende. Andre uttak gikk veldig fint uten de storr smertene, så får satse det går bra denne gangen å. 

Blir spennende på onsdsg da. Masse lykke til 😊😊

Vi krysser fingrene for smertefrie uttak👍 Og ikke minst at de to neste ukene går veldig fort😉

Endret av tuppelene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillemor87 skrev:

HCG på 123!! Det er helt ufattelig. Både mannen og jeg gråt! Så nå håper vi det holder hele veien (har hatt brun og rosaaktig crinone i dag - og tenker det verste med en gang!)...

Grautulerer så mye! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Jeg lurte på en ting, om det er noen her som har fått satt i 2 egg?, om noen har hatt ønske om tvillinger å fått lov til det. 

Så deilig å lese vellykket historier å ønsker alle det beste ❤️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2017 den 23.31, Påline skrev:

Kunn fordi jeg skulle ha 3 dager med 112.5 dæ passet det bedre med gonelral f 450 penn en 600 UI menopur 

Aww oki, jeg skal starte på Menopur 29 oktober :) hadde du noen bivirkning ?, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått satt inn to, men kun på fjerde og femte forsøk, og aldri med blastocyst. Hvis du sier du ønsker deg tvillinger får du nesten garantert nei, så jeg ville ikke argumentert med dét mot klinikken ;) Det oppfattes som naivt og lite gjennomtenkt da det er en del økt risiko for både mor og barn ved tvillinggraviditet. Jeg har forresten blitt gravid med én begge gangene jeg satte inn to (men mistet første gangen). Klinikken trakk et lettelses sukk da de bare fant én der inne på UL!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miore skrev:

Jeg har fått satt inn to, men kun på fjerde og femte forsøk, og aldri med blastocyst. Hvis du sier du ønsker deg tvillinger får du nesten garantert nei, så jeg ville ikke argumentert med dét mot klinikken ;) Det oppfattes som naivt og lite gjennomtenkt da det er en del økt risiko for både mor og barn ved tvillinggraviditet. Jeg har forresten blitt gravid med én begge gangene jeg satte inn to (men mistet første gangen). Klinikken trakk et lettelses sukk da de bare fant én der inne på UL!

Hei,

klinikken sa nei med engang jeg nevnte 2 egg. Men jeg har bare lest mye om, at det er flere som har fått lov til å sette to egg så lurer på hvordan de har fått lov til det. 

Hvor lenge har dere prøvet barn?, jeg er veldig spent. Er dag 4 på nesespray skal stare med sprøyter neste uke🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Ønske2017 said:

Hei,

klinikken sa nei med engang jeg nevnte 2 egg. Men jeg har bare lest mye om, at det er flere som har fått lov til å sette to egg så lurer på hvordan de har fått lov til det. 

Hvor lenge har dere prøvet barn?, jeg er veldig spent. Er dag 4 på nesespray skal stare med sprøyter neste uke🙈 

Jeg fikk satt 2 egg i mai, men det var tin-førsøk. Tror pga de tok begge ut av fryseren og de begge overlevde, ble desverre ikke noe av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er grunnen til det ikke lykkes første gang ?, så leit det ikke ble noe av:( 

Jeg har veldig lyst til å få sette inn 2 egg selvom det er mitt første forsøk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønske2017 skrev:

Hva er grunnen til det ikke lykkes første gang ?, så leit det ikke ble noe av:( 

Jeg har veldig lyst til å få sette inn 2 egg selvom det er mitt første forsøk. 

2 inn på første forsøk er det ingen i Norge som får lov til (det finnes sikkert unntak, men det er hovedregelen). De fleste som etter hvert får satt inn 2 gjør det fordi de har hatt gjentatte negative forsøk med bare ett egg. Selv da må man gjerne argumentere en del før man får lov. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Ønske2017 said:

Hva er grunnen til det ikke lykkes første gang ?, så leit det ikke ble noe av:( 

Jeg har veldig lyst til å få sette inn 2 egg selvom det er mitt første forsøk. 

Ja hvis jeg visste det hadde ting kanskje vært litt enklere.

Som andre har sagt det skal mye til tror jeg at de setter 2 egg. Med tin-forsøk er det allerede lavere sjansje så er derfor de er vel litt mer "fleksible" da. Men det er økt risiko med dobbelsvangerskap for både barn og mor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge legene jeg har vært hos nå under behandling sier de av og til setter inn to, men som oftest et egg.

Jeg har ikke spurt noe om antall egg de setter inn.. Vil bare ha et egg inn nå på første forsøk :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...