Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

Tror kanskje dere som påpeker at Spania er harry med pensjonister skal rulle inn. Det er en grunn til at norske barnefamilier blir år etter år i Spania og ikke vil tilbake til Norge. Livet med familen i utlandet er veldig mye bedre enn hverdagen i Norge. Snakker av erfaring. Pilotfamilien kommer sikkert til å stortrives om de flytter til Alfas, det er et harem for familier med små barn. Deilig klima og norsk barnehage. En drøm å slippe unna norsk klima spør du meg!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miamiamia skrev (13 timer siden):

Tror kanskje dere som påpeker at Spania er harry med pensjonister skal rulle inn. Det er en grunn til at norske barnefamilier blir år etter år i Spania og ikke vil tilbake til Norge. Livet med familen i utlandet er veldig mye bedre enn hverdagen i Norge. Snakker av erfaring. Pilotfamilien kommer sikkert til å stortrives om de flytter til Alfas, det er et harem for familier med små barn. Deilig klima og norsk barnehage. En drøm å slippe unna norsk klima spør du meg!

Jeg blir ikke veldig gira på å flytte til et harem..😂 

https://snl.no/harem

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
miamiamia skrev (18 timer siden):

Tror kanskje dere som påpeker at Spania er harry med pensjonister skal rulle inn. Det er en grunn til at norske barnefamilier blir år etter år i Spania og ikke vil tilbake til Norge. Livet med familen i utlandet er veldig mye bedre enn hverdagen i Norge. Snakker av erfaring. Pilotfamilien kommer sikkert til å stortrives om de flytter til Alfas, det er et harem for familier med små barn. Deilig klima og norsk barnehage. En drøm å slippe unna norsk klima spør du meg!

Mener du at det er et MEKKA…?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt den turnusen til mannen. De sier det er fem dager på jobb og fire dager fri. Men han har da virkelig vært hjemme mer enn fire dager nå?:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (På 12.2.2024 den 14.00):

Forstår ikke helt den turnusen til mannen. De sier det er fem dager på jobb og fire dager fri. Men han har da virkelig vært hjemme mer enn fire dager nå?:-)

Hun fortalte at det var noen fridager ekstra som han hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

baremeg007 skrev (På 5.2.2024 den 7.11):

Hva har hun gjort (fiksa) med tennene?

Skulle gjerne hatt de🙈🙈Følger henne på Instagram, utrolig kul dame men skjønner meg ikke helt på energinivået heller😂 gi meg litt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selmaxx09 skrev (7 timer siden):

Skulle gjerne hatt de🙈🙈Følger henne på Instagram, utrolig kul dame men skjønner meg ikke helt på energinivået heller😂 gi meg litt 

Men tenk å file ned sine helt friske tenner for å få penere tenner. 😳😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (10 timer siden):

Men tenk å file ned sine helt friske tenner for å få penere tenner. 😳😳

Hun sa det var lenge siden hun hadde gjort det og ikke noe hun ville anbefale. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (11 timer siden):

Men tenk å file ned sine helt friske tenner for å få penere tenner. 😳😳

Hun hadde veldig pene tenner før. Etter min mening er naturlige tenner penere, mest fordi det er ekte og ser ekte ut. Fiksede tenner ser et nummer for store ut, og blir dermed veldig likt et gebiss. De er også "for perfekte" og ofte for hvite. Hennes har ganske naturlig farge, men det ser ikke ekte ut fordi de er for jevne.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selmaxx09 skrev (19 timer siden):

Skulle gjerne hatt de🙈🙈Følger henne på Instagram, utrolig kul dame men skjønner meg ikke helt på energinivået heller😂 gi meg litt 

Hennes egne tenner er bare små, nedfilte pigger. Hun har forhåpentligvis satt av penger nok til å kunne opprettholde de rådyre tannskallene som hun har utenpå resten av livet.

Angående energinivå så er Julianne en svært bedagelig person. Det går stort sett i takeaway-middager og skjerm på barna.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ingen som så på når hun forklarte dette med tennene? Emaljen var borte på de gamle, derfor fikk hun nye 😬

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (2 timer siden):

Var det ingen som så på når hun forklarte dette med tennene? Emaljen var borte på de gamle, derfor fikk hun nye 😬

Fikk som i dekket av staten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snurring
Selmaxx09 skrev (På 27.2.2024 den 21.38):

Skulle gjerne hatt de🙈🙈Følger henne på Instagram, utrolig kul dame men skjønner meg ikke helt på energinivået heller😂 gi meg litt 

Hvilket energinivå snakker du om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei emaljen var ikke borte på de gamle😂😂 

Hun ville ha hvitere tenner men hadde en emalje som ikke ville tålt mer tannbleking altså en svak emalje + hun ønsket seg rettere tenner. 
derfor betalte hun selv for å slipe ned og skaffe nye tenner. Samme som Ulrik, de gjorde det sammen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SigridElise said:

Haha, nei emaljen var ikke borte på de gamle😂😂 

Hun ville ha hvitere tenner men hadde en emalje som ikke ville tålt mer tannbleking altså en svak emalje + hun ønsket seg rettere tenner. 
derfor betalte hun selv for å slipe ned og skaffe nye tenner. Samme som Ulrik, de gjorde det sammen. 

Dønn tragisk. Hun hadde pene tenner fra før. Og så påvirke andre til å gjøre slikt... :vetikke:

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvalstad45 skrev (7 timer siden):

Fikk de solgt huset?

Ja, ute på dagbladet til og med. 😅

Endret av K@tt
rettet fra vg.no til dagbladet.no
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (8 minutter siden):

Ja, ute på dagbladet til og med. 😅

Blir interessant å se hvor mye kjøper gadd å betale.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med og bosette seg i utlandet og det lærer barn mye på. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...